Fakse Skrevet 22. januar 2009 #241 Del Skrevet 22. januar 2009 Nå har jeg spist solbolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 22. januar 2009 #242 Del Skrevet 22. januar 2009 Du provoserer noe voldsomt her, Fakse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 22. januar 2009 #243 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg skulle ha vært bra nøden for å spise smurfedrops, gitt! Akkurat det er det vel lenge siden vi fant ut at jeg var. Smurfedrops funker så fint så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. januar 2009 #244 Del Skrevet 22. januar 2009 Du provoserer noe voldsomt her, Fakse. Gjør mitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. januar 2009 #245 Del Skrevet 22. januar 2009 Nå har jeg spist solbolle :slåss: Vi får unnskylde deg med at det er hormoner, er det ikke det alle gravide skylder på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 22. januar 2009 #246 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg skulle ha vært bra nøden for å spise smurfedrops, gitt! Spiste 2 esker smurfedrops senest i forrige uke. Nedfallsfrukt fra juletrefest er kjekt å ha på kontoret. Jeg kjøper heller dundersalt eller pulverpadder. Det må rive litt! Mine laster er legio, særlig når det gjelder mat, men noe sånt som dette spiser jeg aldri, og ikke har jeg det minste lyst på heller. Ikke tyggis engang - det må være år siden sist. Det nærmeste jeg kommer er vel belgisk konfekt. Og det er vel strengt tatt ikke særlig nært. *skylder på hjerneskaden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 22. januar 2009 #247 Del Skrevet 22. januar 2009 Mine laster er legio, særlig når det gjelder mat, men noe sånt som dette spiser jeg aldri, og ikke har jeg det minste lyst på heller. Ikke tyggis engang - det må være år siden sist. Se der, ja. Frøken Fryd For Nuft. Det nærmeste jeg kommer er vel belgisk konfekt. Og det er vel strengt tatt ikke særlig nært. Jeg leste først belgfrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 22. januar 2009 #248 Del Skrevet 22. januar 2009 Etter oppdatering er det bare å konstatere at jeg har a) lyst på berlinerbolle (enten med syltetøy, og da helst bringerbær, eller vaniljekrem), b) har lyst på Burger King trash-mat og c) har lyst på nedfallsfruktene til Donpedro. Fra juletrefesten, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. januar 2009 #249 Del Skrevet 22. januar 2009 Etter oppdatering er det bare å konstatere at jeg har a) lyst på berlinerbolle (enten med syltetøy, og da helst bringerbær, eller vaniljekrem), b) har lyst på Burger King trash-mat og c) har lyst på nedfallsfruktene til Donpedro. Fra juletrefesten, altså. Kort sagt er du lysten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 22. januar 2009 #250 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg synes på en måte det hørtes tvilsomt ut å ha lyst på nedfallsfruktene til Donpedro. Jeg har blitt fordervet i sinn og sjel av å henge for mye her inne, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 22. januar 2009 #251 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg synes på en måte det hørtes tvilsomt ut å ha lyst på nedfallsfruktene til Donpedro. Jeg har blitt fordervet i sinn og sjel av å henge for mye her inne, tror jeg. Que? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 22. januar 2009 #252 Del Skrevet 22. januar 2009 Que? Ikke hør på meg! Jeg er skadet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg ler veldig av dere altså. Gærninger! Jeg har i grunnen veldig lyst på Burger King-mat, siden jeg nok ikke har den samme skaden som en del andre. Det blir det jo ikke noe av, så jeg har lest "Hvordan koke vann" istedet. En ypperlig bok for oss uten skade, starter på utmerket vis med nettopp "hvordan koke vann" for så å hoppe rett over til "hvordan flå en akkar" (eller noe sånt). Kanskje jeg for en gangs skyld kan klare å steke en biff etter å ha lest denne? Jeg lever i håpet og har i det minste lyst til å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #254 Del Skrevet 22. januar 2009 Har man sett. Jeg har visst blitt A-kjendis etter i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. januar 2009 #255 Del Skrevet 22. januar 2009 Det var jaggu på tide! Det er nok alle dokurvdebattene som har gjort utslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. januar 2009 #256 Del Skrevet 22. januar 2009 Kanskje jeg for en gangs skyld kan klare å steke en biff etter å ha lest denne? Jeg lever i håpet og har i det minste lyst til å prøve. Mannen (som er lettere kjøkkeninvalid, dog meget glad i god mat) er husets biffsteker på grunn av denne boken. Han improviserer aldri på kjøkkenet, følger viestads biffstekefremgangsmåte til punkt og prikke, og jeg får alltid perfekt stekt biff hjemme. Så det er håp! Jeg liker Andreas Viestad. Han er liksom en usnobbete matsnobb. Eller noe sånt. Liker ham gjør jeg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #257 Del Skrevet 22. januar 2009 Det var jaggu på tide! Det er nok alle dokurvdebattene som har gjort utslaget. Jeg tenker det dagbokfjasingen som har skylda. Og tirsdagsfylla. Mannen (som er lettere kjøkkeninvalid, dog meget glad i god mat) er husets biffsteker på grunn av denne boken. Han improviserer aldri på kjøkkenet, følger viestads biffstekefremgangsmåte til punkt og prikke, og jeg får alltid perfekt stekt biff hjemme. Så det er håp! Jeg liker Andreas Viestad. Han er liksom en usnobbete matsnobb. Eller noe sånt. Liker ham gjør jeg uansett. Biffsteking er egentlig en manneting, mener nå jeg. Jeg pleier å få til biff helt OK, men det er alltid slump og flaks. Nå vet jeg liksom bedre. Jeg liker Viestad jeg også. Vannboken er vel ikke akkurat den man kjøper for inspirasjon på sengekanten, men jeg fikk lyst til å prøve alle de vitenskapslignende metodene på ting. Viestad har fått meg til å føle meg trygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 22. januar 2009 #258 Del Skrevet 22. januar 2009 Nå går det plutselig opp for meg at det er denne bokens skyld at jeg spiste skolebolle til frokost og solskinnsbolle til lunch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 22. januar 2009 Nå går det plutselig opp for meg at det er denne bokens skyld at jeg spiste skolebolle til frokost og solskinnsbolle til lunch. Ingen berlinerboller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 22. januar 2009 #260 Del Skrevet 22. januar 2009 Heldigvis liker jeg biffen rå, så her i huset trenger man kun å blåse litt på den med hårføner, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå