Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Tirsdagen denne uken var helt bæsj. Jeg våknet for sikkerhets skyld med hodepine og forsovelse, ute var det regn og elende og i det hele tatt. Men det tok seg opp da jeg overraskende og spontant ble bedt ut på middag, egentlig på lettvint indisk, men endte opp på nydelig sted med nydelig mat og veldig nydelig chablis. Jeg spiste blant annet hummer og kongekrabbe og kamskjell pluss pluss. Nam. :) Godt selskap også. :hjerte:

En tirsdag som inneholder disse ingrediensene kan ikke bare være ille - vertfall ikke i min bok! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En tirsdag som inneholder disse ingrediensene kan ikke bare være ille - vertfall ikke i min bok! :tommelsmil:

Ikke i min heller. :spise: :drikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den tok seg kraftig opp kan man si. Bra dessert også. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristoffer Schau har gitt ut bok. Lurer på om jeg skal lese den. Link

Hørte om den boka på radioen for et par dager siden. Og jeg tror jeg kommer til å lese den. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men temaet er også så ulidelig trist, og det blir interessant å se hvordan Schau takler å skrive om det.

Ja, jeg ble faktisk veldig nysgjerrig, særlig siden omtalen var så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schau er nok også en alvorlig mann, og intervjuene jeg har lest med ham i det siste har gjort innttrykk på meg. Den boka skal jeg lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schau er nok også en alvorlig mann, og intervjuene jeg har lest med ham i det siste har gjort innttrykk på meg. Den boka skal jeg lese.

Jeg har dessverre ikke sett noen intervjuer, jeg dumpet tilfeldig over anmeldelsen i dag. Jeg har jo ganske så sansen for fyren.

Det snør digre, hvite filler ute. Bakken er hvit! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest noen intervju med ham. Men jeg hørte ham på radio. Og begynte å lure på om det virkelig var ham de snakket med. Jeg er av dem som absolutt ikke klarer ham. For meg har han bare framstått som motbydelig. Men i det intervjuet kom det fram en helt annen side av ham. Han var både sympatisk og seriøs. Og jeg bestemte meg for å lese boka. Tror jeg skal sette den på ønskelista mi til jul. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med Schaubok!

Jeg har sansen for Schau, selv om jeg synes det kan bli litt vel mye innimellom. Enkelte av episodene i "De syv dødssyndene" var helt fantastiske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Åh, jeg har alltid hadd sånn sans for KC :) Han har en sånn absurd form for humor, en måte å formidle det absurde som apellerer til meg.

Jeg tror mitt første møte med han var på XL på P3 i lag med Espen Thoresen. De gjorde mange lange ettermiddagsvakter på kjøkkenet til morsomme stunder :ler:

Den boken skal jeg virkelig lese.

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har supersansen. :fnise: Imponerende anmeldelse i Dagbladet også. Jeg får lyst til å se etter den NÅ.

Det eneste er at jeg var litt sur på ham for at han involverte lesing av Vigdis Hjort i forfallsprosjektet sitt, men han er tilgitt for lengst. :fnise:

Tilstanden i dag: Koma. Jeg har sovnet 03 hver eneste kveld denne uken. Klokken ringer syv. Jeg er en levende død! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZombieFresi! :haar: Hvis det er en trøst, går jeg på prednisolon og våkner med et rykk et par ganger om natta. :fnise:

Og så husker jeg da Bård og Harald lurte Christopher med Janne Formoe. Det var ondt gjordt. Jeg fornemmet en sårbarhet hos C da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZombieFresi! :haar: Hvis det er en trøst, går jeg på prednisolon og våkner med et rykk et par ganger om natta. :fnise:

Og så husker jeg da Bård og Harald lurte Christopher med Janne Formoe. Det var ondt gjordt. Jeg fornemmet en sårbarhet hos C da.

Den episoden tenkte jeg også på i går! Stakkars stakkars! Det var i sannhet ondskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har visst begynt med vinlotteri på fredager i den liksom ekstra lange lunsjen. Fint tiltak. I dag var situasjonen slik: 1 hjemme med sykt barn, 1 syk, 2 sykmeldte, 1 delvis sykmeldt, 1 ferie, 1 fri, 1 delvis tilstede, 1 i møte, 2 tilstede. Det blir ikke så mange penger i kassen av sånt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...