Gjest nextlife Skrevet 1. november 2009 #3481 Del Skrevet 1. november 2009 Presiserer at jeg ikke er "dama", bare en drikke- og pratevenn. Ellers temmelig enig. Men altså, om han ber deg ta helikopter må det vel være med et visst håp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3482 Del Skrevet 1. november 2009 Men altså, om han ber deg ta helikopter må det vel være med et visst håp? Tørst, I presume. Sloknet nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 1. november 2009 #3483 Del Skrevet 1. november 2009 Tørst, I presume. Sloknet nå da. Føler du deg forsmådd? Var forresten Tenåringen fornøyd med MUSE-konserten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3484 Del Skrevet 1. november 2009 Føler du deg forsmådd? Var forresten Tenåringen fornøyd med MUSE-konserten? Overvettes fornøyd! På forhånd var hun litt lunken, men var helt over seg etterpå. Var visst supert (?) Nå vil de fulle ha meg til Barcelona til helgen. Ikke meg i mot, men sårri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 1. november 2009 #3485 Del Skrevet 1. november 2009 Overvettes fornøyd! På forhånd var hun litt lunken, men var helt over seg etterpå. Var visst supert (?) Nå vil de fulle ha meg til Barcelona til helgen. Ikke meg i mot, men sårri. You go, girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. november 2009 #3486 Del Skrevet 1. november 2009 God tur til Barcelona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3487 Del Skrevet 1. november 2009 God tur til Barcelona! Hehe. Jeg blir her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3488 Del Skrevet 2. november 2009 Nå begynner det. Herlige november. 3,5 grader og regn, tusmørkt, pyton. Og jeg er superopplagt etter en natt med de sedvanlige fire timene med søvn. Eller var det tre og en halv? Yay, mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. november 2009 #3489 Del Skrevet 2. november 2009 Nå begynner det. Herlige november. 3,5 grader og regn, tusmørkt, pyton. Og jeg er superopplagt etter en natt med de sedvanlige fire timene med søvn. Eller var det tre og en halv? Yay, mandag! Jeg skulle gjerne bydd deg på litt tynn, sur kaffe, men jeg slukte akkurat siste resten. Her er det tørt vær, faktisk, men en vannvittig vind. Trodde huset skulle blåse ned i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3490 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg skulle gjerne bydd deg på litt tynn, sur kaffe, men jeg slukte akkurat siste resten. Her er det tørt vær, faktisk, men en vannvittig vind. Trodde huset skulle blåse ned i natt. Takk, men jeg har fått en ganske stor dose traktekaffe. Vind kan jeg ikke fordra. Det er verre en regn. Det verste er selvsagt både vind og regn, heldigvis blåser det ikke her. Nå tror jeg så sannelig jeg skal saumfare butikken på jakt etter god lunsj. Det er jo tross alt mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 2. november 2009 #3491 Del Skrevet 2. november 2009 Ikke kan jeg drikke kaffe, ikke er det bra vær, og ikke kan jeg dra ut for å kjøpe god lunch. Typisk mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. november 2009 #3492 Del Skrevet 2. november 2009 Kan godt melde meg inn i hylekoret. Her har jeg fått skrapesyke i halsen og kan ikke være med på min vanlige (og høyt elskede) mandagsaktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3493 Del Skrevet 2. november 2009 til bådde nextlife og sau! Av en eller annen grunn virker plutselig ikke siteringsfunksjonen akkurat nå. :klø: En oppdatering: Vært vitne til action, regnet har gått over til snø, den gode lunsjen var Toro rett- i-koppen, kaffemaskinen er i stykker. :sukk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 3. november 2009 #3494 Del Skrevet 3. november 2009 Tirsdager er visst ikke særlig bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3495 Del Skrevet 4. november 2009 Tirsdager er visst ikke særlig bedre. Tirsdagen denne uken var helt bæsj. Jeg våknet for sikkerhets skyld med hodepine og forsovelse, ute var det regn og elende og i det hele tatt. Men det tok seg opp da jeg overraskende og spontant ble bedt ut på middag, egentlig på lettvint indisk, men endte opp på nydelig sted med nydelig mat og veldig nydelig chablis. Jeg spiste blant annet hummer og kongekrabbe og kamskjell pluss pluss. Nam. Godt selskap også. Det er veldig sjelden jeg gjør slikt på en hverdag siden Tenåringen helst vil ha meg hjem, jeg må handle mat og lage mat og sånt. Derfor desto hyggeligere! Godt hjulpet av hvitvinen forsov eg meg i dag også og har vært helt komatøs hele dagen. Nå er det mattepugging på gang her. Glad det ikke er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. november 2009 #3496 Del Skrevet 4. november 2009 Tirsdagen denne uken var helt bæsj. Jeg våknet for sikkerhets skyld med hodepine og forsovelse, ute var det regn og elende og i det hele tatt. Men det tok seg opp da jeg overraskende og spontant ble bedt ut på middag, egentlig på lettvint indisk, men endte opp på nydelig sted med nydelig mat og veldig nydelig chablis. Jeg spiste blant annet hummer og kongekrabbe og kamskjell pluss pluss. Nam. Godt selskap også. Det er veldig sjelden jeg gjør slikt på en hverdag siden Tenåringen helst vil ha meg hjem, jeg må handle mat og lage mat og sånt. Derfor desto hyggeligere! Godt hjulpet av hvitvinen forsov eg meg i dag også og har vært helt komatøs hele dagen. Nå er det mattepugging på gang her. Glad det ikke er meg. Med andre ord så var onsdagen bajs også Men fint med fine middagen og vin og krabber og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3497 Del Skrevet 4. november 2009 Onsdagen definitivt også bajs. Spent på morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. november 2009 #3498 Del Skrevet 4. november 2009 Onsdagen definitivt også bajs. Spent på morgendagen. Jeg har også hatt en bajsuke frem til nå, så jeg forventer ingen bedring. Jeg bare venter på freddan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. november 2009 #3499 Del Skrevet 4. november 2009 Har vel ikke så mye å skryte av denne uka jeg heller. Jeg venter på at skrapesjuka skal gi seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. november 2009 #3500 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har en uke med positiv utvikling -jeg kan gå stadig flere skritt uten støtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå