Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

:hoho:

Hva med meg da? Mørkt hår, store pupper og ikkeno' studielån.

Har du respekt? Det er jo det det tross alt dreier seg om. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg respekterer alt jeg kan selv og i jobbsammenheng er navnet mitt nevnt sammen med nazi. Nazi-Dallandra liksom. :filer::engel:

Da har du respekt. :pls:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Næ, tusen takk alle sammen! Dette var jo rent rørende. :)

Jeg sitter på jobb og her er det ingen som vet noe som helst. Jeg gidder ikke ha med kake til egen bursdag, så da kan de bare ha det så godt. Kanskje jeg spanderer litt smågodt før jeg går hjem. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen, tusen takk! :) Jeg har hatt en forholdsvis fin og (særdeles) rolig dag. De snille foreldrene mine vartet opp med middag og kake og greier, dette er jo selvsagt noe jeg burde besørge selv, men det var utrolig deilig å komme hjem fra jobb til ferdig mat og marsipankake. Fin gave! Og så har jeg fått blomster av foreldrene min og DNM sendte fin blomst på jobb, det er stas.

Og Fakse! :grine: Fakse sendte en helt fantastisk nydelig blomst og belgisk sjokolade som ventet på meg da jeg kom hjem! Jeg ble så glad og rørt at jeg nesten begynte å grine og måtte gå meg en liten tur på verandaen. Tusen, tusen takk, kjære Fakse.

Det eneste søskenet mitt som hadde bedyret sitt nærvær fant det selvsagt for godt å avlyse via vår felles far og har heller ikke spandert på seg en telefon. Det er ikke så innmari farlig, det har også sine gode grunner, men jeg ble bittelitt skuffet, vi sees så sjelden. Men men.

Og jeg er nå den lykkelig eier av en digital kjøkkenvekt. Dette er helt sant: jeg ante ikke at sånt fantes. :sjenert::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...