Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Gjest nextlife

Siden jeg er min egen sjef skal jeg unne meg å sove lenge. Jobben jeg etterhvert må gjøre er å komme ajour i epostboksen, samt litt andre ting. Alt dette gjøres via pc og kan fint kombineres med KGfjas og annen nettsurfing :nigo:

Det er desverre ingen utsikter til hotellopphold :sukk:

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strengt tatt synes jeg første halvdelen av dagen min høres minst like fin ut som den andre, den med hotellet. :fnise:

Det gjør din dag også, forresten. Jeg elsker sulledulletid! Jeg kan gjerne jobbe litt innimellom, bare det kan gjøres fra sofaen og ikke i altfor voldsomt tempo. Det må være mye tid til å surre og gjøre ikkenoe i min verden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har en god idé til artikken på KG: Slik kurerer du vrangsøvdhet. Fresi intervjuer nextlife. Eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Altså, jeg har en god idé til artikken på KG: Slik kurerer du vrangsøvdhet. Fresi intervjuer nextlife. Eller noe.

God idè.

Jeg er helt sikker på at den vil fremstå som adskillig mer sann, seriøs og smart enn det man ellers ser :filer:

Men jeg nekter å bli intervjuet av CK :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis vi får hun der pøbelsara etter oss er det kan hende ikke verdt det, eller? Hun gjør seg nok best som venn og ikke fiende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeidé, men det er godt jeg har et slags pseudonym. Noe annet ville ha vært temmelig pinlig. :sjenert:

Var det ikke Linn Rognø som intervjuet CK da? :klø:

Det fremsto som noe uklart, siden CK forsvarte hele dritten og Linn aldri sa et ord. Så mulig Linn egentlig ikke finnes? *spekulerer*

Da får vi lov til å svare enda mer i hytt og pine enn det vi allerede gjør! :hoppe:

Yay! :hoppe: :hoppe: Lissomintervju! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn Skybertine Rognø? Ghostwriter? Hm, dersom jeg vrakes av forskningsrådet, øyner jeg en ny karriere her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis vi får hun der pøbelsara etter oss er det kan hende ikke verdt det, eller? Hun gjør seg nok best som venn og ikke fiende...

Jeg vil helst ikke ha hun derre pøbel etter meg, og helst ikke hun derre nextlife heller.

Og jeg synes det er urettferdig med den "bidragsyter"-tittelen. Hvor mange innlegg har jeg? Hvor mange har CK? Hvem bidrar mest, lissom. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:plystre: Åja, fillern "jeg gikk 5 på" med denne "bærbare doen" :fnise:

Neimen da mener jeg dokurv er lurt jeg :tommelopp:

Fått med deg denne? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn Skybertine Rognø? Ghostwriter? Hm, dersom jeg vrakes av forskningsrådet, øyner jeg en ny karriere her.....

Det kan til og med hende det er bedre betalt. Så kan du starte egne firmaer og nettsider og hjemmesider og reklamere vilt og uhemmet for deg selv samtidig. Det blir mange fluer i en stor smekk! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest nextlife

Jeg er ikke bekymret for å få hun derre Pøbelsara eller hu Fresi etter meg, vi er stort sett enige :)

Hvis dette skal bli vår nye karriere kan jo eilan ta seg av videointervju :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...