Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Gjest nextlife
Jeg har et veldig godt forhold til dem som kommer med saus på. :nigo:

:fnise:

Du får prøve å fange en sommerfugl å ha på litt god saus, kanskje du blir venner med de da :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:jepp:

Jeg har et veldig godt forhold til dem som kommer med saus på. :nigo:

Det har jeg også. :fnise:

Minus noe sjøfuglgreier. Uhu. Fugl som spiser fisk spiser ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det. :troest: Akkurat sommerfugler er jeg personlig ikke redd for, men jeg skjønner utmerket godt hva du mener. De flagrer jo litt upredikerbart omkring og er sikkert ekle å få på seg, gud forby.

Men gresshopper! :haar: Det fikk jeg inn en gang. Og de biter! Og er digre! Enorme! Og totalt og fullstendig irrasjonelle!

:haar: Da hadde jeg dødd. Rett og slett.

Jeg er forresten glad ingen så meg da jeg fikk en sommerfugl inn på hybelen min da jeg var student: Jeg klarte ikke tanken på å klæsje den med en avis, så jeg prøvde å ta knekken på den ved hjelp av en flaske myggspray i den ene hånden og en flaske hårspray i den andre. Og jeg var ikke akkurat kald og rolig mens det sto på. :sjenert:

Du får prøve å fange en sommerfugl å ha på litt god saus, kanskje du blir venner med de da :engel:

:tunge1:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Sommerfugler er råskumle, de har et irrasjonelt flyvemønster og hårete, støvete vinger. :redd:

Kanskje du liker de bedre mens de er slik. Ikke flyr de irrasjonelt og heller ikke støvete vinger :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten glad ingen så meg da jeg fikk en sommerfugl inn på hybelen min da jeg var student: Jeg klarte ikke tanken på å klæsje den med en avis, så jeg prøvde å ta knekken på den ved hjelp av en flaske myggspray i den ene hånden og en flaske hårspray i den andre. Og jeg var ikke akkurat kald og rolig mens det sto på. :sjenert:

Uff! Jeg vet akkurat hvordan det er (erstatt sommerfugl med edderkopp). Men hvordan klarte du å kvitte deg med den?

Jeg har fortalt det før, men jeg fikk jo altså en enorm edderkopp i hodet på natten da jeg bodde på hybel. Jeg forsøkte også hårspray, uten hell. Og kald og rolig kan man glemme, jeg var så hysterisk som jeg aldri før har vært. Dagen etter kom pappa kjørende en del mil for å redde meg - og jeg gikk IKKE inn før han kom. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du liker de bedre mens de er slik. Ikke flyr de irrasjonelt og heller ikke støvete vinger :nigo:

:ler:

Jeg håndterer mark og larver, men ikke snegler i hagen, det er griseekkelt.

Og døde sommerfugler med nåler i seg er grotesk. Noen jeg kjenner samlet som barn. Hvordan kan man samle på sommerfugler, jeg begriper det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slemmenextlife! :grine: Nå kommer jeg til å få mareritt! *vilihvertfallikkeleggemeg*

Uff! Jeg vet akkurat hvordan det er (erstatt sommerfugl med edderkopp). Men hvordan klarte du å kvitte deg med den?

Jeg har fortalt det før, men jeg fikk jo altså en enorm edderkopp i hodet på natten da jeg bodde på hybel. Jeg forsøkte også hårspray, uten hell. Og kald og rolig kan man glemme, jeg var så hysterisk som jeg aldri før har vært. Dagen etter kom pappa kjørende en del mil for å redde meg - og jeg gikk IKKE inn før han kom. :sjenert:

Jeg fant den faktisk aldri igjen, så enten stakk den av, eller så dynket jeg den med så mye kjemikalier at den gikk i oppløsning. :ler:

Men jeg har fortsatt ikke behøvd hjelp tilkjørt, altså! :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemmenextlife! :grine: Nå kommer jeg til å få mareritt! *vilihvertfallikkeleggemeg*

Jeg fant den faktisk aldri igjen, så enten stakk den av, eller så dynket jeg den med så mye kjemikalier at den gikk i oppløsning. :ler:

Men jeg har fortsatt ikke behøvd hjelp tilkjørt, altså! :rulle:

Jeg må presisere at han hadde ærend i området, han kom ikke ens ærend (haha). Man skal likevel ikke se bort fra at en eller annen hadde blitt truet til å hjelpe hvis han ikke tilfeldigvis skulle komme.

Og stakkaren var ikke så veldig glad i de edderkoppene selv, viste det seg. :fnise: Jeg husker ennå hvilken grunnfagsbok som ble ofret som drapsvåpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfugler er jo så pene å se på. hmm

Det sier folk om fugler også. :fnise:

Da kom jaffal den boken til nytte :fnise:

Den eneste nytten, for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FresiFristerinne. Jeg skal :grine:

Når jeg tenker meg om har jeg tilnærmet fri etter lunsj i morgen.

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Når jeg tenker meg om har jeg tilnærmet fri etter lunsj i morgen.

:nigo:

:slåss: Det har ikke jeg. Dessuten har jeg en avtale om utagerende skoshopping og middag ute i morgen. Det virket som en god idé tidlig i ettermiddag. :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
:slåss: Det har ikke jeg. Dessuten har jeg en avtale om utagerende skoshopping og middag ute i morgen. Det virket som en god idé tidlig i ettermiddag. :sukk:

Ikke snakk om shopping. Jeg må ha nytt antrekk til en fest jeg skal på, og jeg avskyr shopping. Ikke kan jeg bruke nettbutikk heller, til det har jeg alt for ukurant størrelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel konstatere at det ikke var Nilma som var sommerfuglgjesten på bryllupsforumet? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...