Aricia Skrevet 10. juni 2009 #2741 Del Skrevet 10. juni 2009 på kokkeFresi, og på kresenTenåring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2742 Del Skrevet 10. juni 2009 Minn Tenåringen på hvilket offer du gjør for henne mtp. konsertbilletter, og tving således frem litt dressingentusiasme Gjett. Det skal aldri få lov til å glemmes. Jeg forventer evig takknemlighet og gjentatte spaopphold så fort hun får jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. juni 2009 #2743 Del Skrevet 10. juni 2009 Gjett. Det skal aldri få lov til å glemmes. Jeg forventer evig takknemlighet og gjentatte spaopphold så fort hun får jobb. Noen pressmiddel varer livet ut. Jeg lot Eldstejenta ta tatovering (ikke en helt liten, heller) rett før 16-årsdagen. Det fungerer ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2744 Del Skrevet 10. juni 2009 Noen pressmiddel varer livet ut. Jeg lot Eldstejenta ta tatovering (ikke en helt liten, heller) rett før 16-årsdagen. Det fungerer ennå Det tror jeg på! Jeg fantaserer vilt om hva mine foreldre hadde sagt hvis jeg kom hjem med tatovering i sekstenårsalderen. Det er nesten så jeg angrer, bare for å ha sett de ansiktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. juni 2009 #2745 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Det tror jeg på! Jeg fantaserer vilt om hva mine foreldre hadde sagt hvis jeg kom hjem med tatovering i sekstenårsalderen. Det er nesten så jeg angrer, bare for å ha sett de ansiktene. Jeg fulgte henne til tatooartisten og bivånet seansen Endret 10. juni 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2746 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg fulgte henne til tatooartisten og bivånet seansen Det hadde nok jeg også gjort. Og så hadde jeg svimt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. juni 2009 #2747 Del Skrevet 10. juni 2009 Det hadde nok jeg også gjort. Og så hadde jeg svimt av. Jeg har jo tatovering selv, men adskillig mindre. Den hun tok er ca 25x20 cm, veldig mye linjer (det er de som er vondest å få tatovert) og tok 3 timer å lage. Ikke en eneste gang sa hun AU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2748 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har jo tatovering selv, men adskillig mindre. Den hun tok er ca 25x20 cm, veldig mye linjer (det er de som er vondest å få tatovert) og tok 3 timer å lage. Ikke en eneste gang sa hun AU Det var litt av en barsking! Jeg aner ikke hvor vondt det er, men har generelt en aldri så liten aversjon mot stikk i huden. Jeg blir kvalm. Ingen nåler, ingen edderkopper, ingen høyder, vips er livet til å holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. juni 2009 #2749 Del Skrevet 10. juni 2009 Det var litt av en barsking! Jeg aner ikke hvor vondt det er, men har generelt en aldri så liten aversjon mot stikk i huden. Jeg blir kvalm. Ingen nåler, ingen edderkopper, ingen høyder, vips er livet til å holde ut. De som er vondt er når omrisset av motivet lages. Da kjennes det faktisk ut som man blir skåret i. Fargelegging er bare lett prikking i huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2009 #2750 Del Skrevet 10. juni 2009 Det var litt av en barsking! Jeg aner ikke hvor vondt det er, men har generelt en aldri så liten aversjon mot stikk i huden. Jeg blir kvalm. Ingen nåler, ingen edderkopper, ingen høyder, vips er livet til å holde ut.Jeg vil gjerne tilføye ingen sommerfugler og mye vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2751 Del Skrevet 10. juni 2009 De som er vondt er når omrisset av motivet lages. Da kjennes det faktisk ut som man blir skåret i. Fargelegging er bare lett prikking i huden. Uhu. Jeg vil ikke bli skåeet i mer enn høyst nødvendig. Jeg vil gjerne tilføye ingen sommerfugler og mye vin. Nå begynner det å ligne noe. Rotter, mus og veps kan også holde seg unna. Biller også. Og flaggermus! Og mer vin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. juni 2009 #2752 Del Skrevet 10. juni 2009 Greit med edderkoppskrekk, høydeskrekk og slike skumle ting, men sommerfugler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2009 #2753 Del Skrevet 10. juni 2009 Sommerfugler er råskumle, de har et irrasjonelt flyvemønster og hårete, støvete vinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. juni 2009 #2754 Del Skrevet 10. juni 2009 Sommerfugler er råskumle, de har et irrasjonelt flyvemønster og hårete, støvete vinger. Når du sier det slik så høres det jo unektelig creepy ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2755 Del Skrevet 10. juni 2009 Sommerfugler er råskumle, de har et irrasjonelt flyvemønster og hårete, støvete vinger. Når du sier det på den måten så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2009 #2756 Del Skrevet 10. juni 2009 Det er ikke tull engang, jeg er livredd sommerfugler, særlig de store, fargerike (nydelige, my ass!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2757 Del Skrevet 10. juni 2009 Sommerfugler er faktisk ikke noe særlig pene på nært hold. Jeg har et anstrengt forhold til fugler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. juni 2009 #2758 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg synes kroppen på sommerfuglene er ekkel, men ellers har jeg et greit forhold til de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2009 #2759 Del Skrevet 10. juni 2009 Sommerfugler er faktisk ikke noe særlig pene på nært hold. Jeg har et anstrengt forhold til fugler. Jeg har et veldig godt forhold til dem som kommer med saus på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2760 Del Skrevet 10. juni 2009 Det er ikke tull engang, jeg er livredd sommerfugler, særlig de store, fargerike (nydelige, my ass!). Jeg vet det. Akkurat sommerfugler er jeg personlig ikke redd for, men jeg skjønner utmerket godt hva du mener. De flagrer jo litt upredikerbart omkring og er sikkert ekle å få på seg, gud forby. Men gresshopper! Det fikk jeg inn en gang. Og de biter! Og er digre! Enorme! Og totalt og fullstendig irrasjonelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå