Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

:fnise:

Jøje meg. Var nå svensk grand prix med gitar en god idé etter fjorten flasker vin?

Sannsynligvis. :fnise:

Men jeg har blitt ubarmhjertig underveis. Serviettringer av filt, artikler, tegninger og gamle selvangivelser har gått i søpla sammen med klær og sko og magasiner og tidsskrifter og keramikkfigurer fra barnehagen. Hittil åtte søplesekker. :sjenert:

Eiy! Hadde ikke vi en kastegibortbytteavtale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jo flyttet en del ganger, og dermed vært "tvunget" til å kaste. Men jeg er en hamster av natur, så jeg klarer alltid å samle nye ting, før jeg får for meg at jeg skal rydde og kaste.

Tenk så mye enklere det hadde vært å kaste ting etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyve fulle og tunge søplesekker står i garasjen (helt sant, slavefar hadde opptelling).

Jeg vasser i driiiit! :grine:

Og snakk om å forskyve problemet.

Og snakk om å pådra seg fot-, ben-, rygg- og skuldervondt. *sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tyve fulle og tunge søplesekker står i garasjen (helt sant, slavefar hadde opptelling).

Jeg vasser i driiiit! :grine:

Og snakk om å forskyve problemet.

Og snakk om å pådra seg fot-, ben-, rygg- og skuldervondt. *sutre*

Men nå har du jo fått driiiten ut av huset. Flink har du vært :)

Håper arbeidsdagen blir levelig :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambra

Er det mulig å leie deg, Fresi? Jeg har minst tilsvarende mengder dritt, men mangler totalt vilje til å ta tak i det. Blir liksom aldri ferdig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yihaa

20 søplesekker????

Jøje meg!

Det var ikke dårlig!

Nå jeg har oppryddningssjau der ting enten kastes eller går til loppmarked, visualiserer jeg alltid i ettertid at jeg ikke bærer de aktuelle sekker/poser/esker ut, men inn. Det er rene rysaren!!!! Du har inspirert meg, i kveld skal jeg gyve løs på boden!

(Men jeg hadde ikke kastet morsdagskort, altså. Det klarer jeg ikke! :sjenert:)

Og jeg er ganske imponert over eget arbeidsrom også.

Det ønsker jeg meg. :sukk:

Hvor stor plass har du egentlig? Jeg bor på 150m2 brutto og ser for meg at hvis jeg skulle bære ut 20 søplesekker for kasting, ville det virkelig gjort susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra for FlinkeFresi!

Jeg kan godt se for meg at det kan bæres ut 20 sekker herfra også. Atten av dem fulle av leker. :(

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke være imponerte. Tenk på alt jeg har vasset i! Og det verste er at jeg ikke en gang har rørt kjelleren, som er en eneste stor bod. :fnise:

Tyve søplesekker med papirer, leker, fravokst tøy, stygt tøy, gammelt tøy, sko, permer (de ruver veldig), strykejern, lamper, stygge gaver, blomsterpotter, kleskurver og generelt søppel. I tillegg kom utallige (jeg har virkelig ikke tellingen) IKEA-papirposer med bare papir. :sjenert: Sånn går det når man hamstrer og ikke rydder underveis. Det må sies at en del er rester etter oppussingen av Tenåringens rom, en del er fra skapene på vaskerommet og ekstremt mye er fra det såkalte arbeidsrommet. Yihaa: jeg har veldig mye mindre plass enn deg, men arbeidsrom kan man ha hvis man bare har ett barn. :) Skjønt arbeidsrom og arbeidsrom, jeg kan ikke akkurat huske sist det ble foretatt noe særlig arbeid der. De siste årene var det først TV-rom, så klestørkerom, så gradvis mer bod. Til slutt har jeg bare lukket døren. :fnise:

Og kastingen har gjort litt susen, men ikke nok. Kjelleren er fortsatt full, i tillegg et kott. Klesskapet mitt er ikke tømt, ikke skapet på vaskerommet heller. Det er helt vilt. Og fortsatt har jeg ikke nok plass til sko og bøker. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat kastingen gikk forbløffende greit når jeg først var i gang. Men nå skjelver jeg av skrekk og fantaserer om at jeg har kastet Viktige Papirer. Og morsdagskortene! Og så har jeg ryddet så mye at jeg ikke lenger vet hvor noe er. :forvirret:

Men jeg har vasket også. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kastingen gikk forbløffende greit når jeg først var i gang. Men nå skjelver jeg av skrekk og fantaserer om at jeg har kastet Viktige Papirer. Og morsdagskortene! Og så har jeg ryddet så mye at jeg ikke lenger vet hvor noe er. :forvirret:

Men jeg har vasket også. :sjarmor:

DET er skummelt! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yihaa

Det er kjedelig mens det står på, men så DEILIG når det er over (og man kan begynne å hamstre igjen... For det er jo gjerne det som skjer. :forvirret:)

Jeg har en fryktelig bod i kjelleren som det er rene risikosporten å bevege seg rundt i. Skal jammen begynne å rydde der i kveld!

Nå er det snart innsamling til loppemarkedene - passer bra!

*inspirert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...