ashera Skrevet 11. mars 2009 #1581 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva går jeg ikke glipp av her inne ved å jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 11. mars 2009 #1582 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva går jeg ikke glipp av her inne ved å jobbe? Du må slutte med slikt. Jeg har forresten både jobbet og vært her samtidig, men noen av oss har jo en viss simultankapasitet. Så lenge det ikke dreier seg om å lytte til musikk og jobbe samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. mars 2009 #1583 Del Skrevet 11. mars 2009 Har hatt jobbseminar i hele dag, vi måtte sitte på småbord i summegrupper, og diskret KG-lesning var dermed umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1584 Del Skrevet 11. mars 2009 Ss, jeg har operert litt i det stille. Jeg tror det bare er Honesty som har fått det med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 11. mars 2009 #1585 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva med indiskret, da? Frekkhetens nådegave, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. mars 2009 #1586 Del Skrevet 11. mars 2009 Ss, jeg har operert litt i det stille. Jeg tror det bare er Honesty som har fått det med seg. Noen burde dele på godene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1587 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen burde dele på godene. Glemte meg bort. Dessuten må jeg ha noe å gjøre i lunsjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 11. mars 2009 #1588 Del Skrevet 11. mars 2009 Dessuten må jeg ha noe å gjøre i lunsjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2009 #1589 Del Skrevet 11. mars 2009 Hmfr! Jeg har også gått glipp av både det ene og det andre. Nytter ikke å KG-henge under veiledning, akkurat. Og da går man glipp av bryllupsmeninger og påfølgende modereringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1590 Del Skrevet 11. mars 2009 En rask titt innom viser at det som var en morsom tråd med god tone nå har blitt til krangling og bråk etter modereringen. Det er vel det man vil ha, da. Lunsjene mine går fint, forresten. De er bare så sjedelie at bryllup på KG frister mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 11. mars 2009 #1591 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, nå har stemningen i tråden blitt skikkelig ufyselig. Lurer på om det var hensikten? Ta bort det humoristiske for å fremheve drittslenging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2009 #1592 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, nå har stemningen i tråden blitt skikkelig ufyselig. Lurer på om det var hensikten? Ta bort det humoristiske for å fremheve drittslenging? Jupp. Det har du rett i. De ønsker sikkert å fremheve hvor alvorlig dette med bryllup og ekteskap er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 11. mars 2009 #1593 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, huff. Noen har akkurat vært gift i to måneder uten at det så mye som ble nevnt av den andre hovedpersonen. Er det grunn til å tilkalle krisehjelp, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. mars 2009 #1594 Del Skrevet 11. mars 2009 Virremhaspydigheterskarremfådet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 11. mars 2009 #1595 Del Skrevet 11. mars 2009 Spydigerlettereåskjønneennironisomfaktiskkrevermeravmottakeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 11. mars 2009 #1596 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvis du kan sende den PMen på nytt var det fint. Jeg slettet den da jeg skule takkesvare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1597 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvis du kan sende den PMen på nytt var det fint. Jeg slettet den da jeg skule takkesvare Sånt skjer meg hele tiden. T'øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 11. mars 2009 #1598 Del Skrevet 11. mars 2009 Sånt skjer meg hele tiden. T'øyeblikk. Thnx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 12. mars 2009 #1599 Del Skrevet 12. mars 2009 En rask titt innom viser at det som var en morsom tråd med god tone nå har blitt til krangling og bråk etter modereringen. Det er vel det man vil ha, da. Lunsjene mine går fint, forresten. De er bare så sjedelie at bryllup på KG frister mer. Jeg får svare dere her siden det er her dere diskuterer modereringen til moderatorene. Vi har både humor og ironi, men når du gang på gang går inn og ødelegger tråder med avsporinger så ser vi ikke på om det ligger humor eller ironi bak, da blir trådene ryddet for avsporinger slik at det opprinnelige teamet blir debattert. Denne ryddingen skaper mye unødvendig tid for moderatorene. Tull i forumet som skaper unødvendig arbeids mengde, slår vi hardt ned på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. mars 2009 #1600 Del Skrevet 12. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå