Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Og hoffnarrer? :hoppe:

Hoffnarrer trenger vi vel ikke. Ari Behn skal jo være gjest...

Jeg regner med at jeg også får bli med. Jeg har tross alt en svensk skomaker som kamerat. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med at jeg også får bli med. Jeg har tross alt en svensk skomaker som kamerat. :jepp:

Lillian? :engel:

Edit: Eller er det helst andre håndverkere hun pleier vennskap med?

Endret av Rosalind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lissom ikke noe lett å skrive brev på fremmedspråk. Lurer på om jeg skal ta det på norsk og kjøre Google Translate i stedet?

Nuvel, her er mitt foreløpige forslag til kjære Victoria i anledning den store, store dagen:

Kjära underbara prinsessan Victoria!

Jag är så glad för att du äntligen får din stora kärlek, den snygga hunken Daniel. Ni är det perfekta paret! Nu glädjer vi oss alla her i Norge til Eran Bröllop. Vi er så spenda!

Om jag får lov, vill jag gärna få komma med några tips till denna stora dag. Jag har en hel del erfarenhet med bröllopsplanlegning frå Norge (ditt grannland!) og tänker dela detta med dig.

I Norge är det stora nu toalettkorgar. Dissa kan man få i alla tänkbara material och färger, men det vigtigasta er nog prylarna innuti. I vårt land er det numera ingen riktiga bröllop utan fulla korgar til gästerna på toaletten, särskildt viktigt är det att dom inneholler lyxmascara, strumpor, kondomer, champagn, hårsaker, hårspray, plåster, sprit, handdukar, spypåser, nagellack, dildos och konfetti. Några innehåller också extra klänningar i fall nogon gör seg illa, spyr ned sig eller annat, men detta är nog inte så vanligt i kungliga bröllop.

Till seremonin vill jag tipsa om innslag med hvita duvor och enhörningar. Det er det mest exklusiva man kann ha i bröllop i Norge i dag, og det er så fantastiskt! Om kvälden när det mörknar till, vill jag rekommandera flygande hollender över Eran huvud. Helt unikt och underbart.

Hoppas du gillar mina tips, söta sessan. Jag har massa mera om du är intresserad.

Helsa knugen!

Puss och kram,

Fantastika

Innspill?

Du gode gud! :rulle: Jeg har ledd til jeg begynte å hoste, nå er jeg sår i halsen.

Men vil vi virkelig ha Shetland? Er det noe å hente?
Hvis ingen andre melder seg kan godt jeg ta det. :hoppe:

Når det gjelder svenske aner kan jeg skilte med en hel drøss svenske prester for noen hundre år siden, men jeg er ikke helt sikker på hva det kvalifiserer meg til i prinsessebryllupet, vi har jo allerede noen på det området. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Min sønns far er svensk. :sjarmor:

Noen som kan toppe den? :engel:

Alt jeg kan skilte med er ei svensk farmor som er dau, og en svensk stesønn som er utvekslingsstudent i norge for tiden :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rope: Christian Strand har profesjonelle bryllupsplanleggere som gjester. Nuh! I dette øyeblikk! Se og lær!

Æsj, fikk dustetelefon og duste-TVhar gått bananas og alle kanaler er vekk. Var det noe å hente?

Hoffnarrer trenger vi vel ikke. Ari Behn skal jo være gjest...

Hei Sau. :)

Svenske skomakere kan bli meeeget nyttig.

Du gode gud! :rulle: Jeg har ledd til jeg begynte å hoste, nå er jeg sår i halsen.

Hvis ingen andre melder seg kan godt jeg ta det. :hoppe:

Når det gjelder svenske aner kan jeg skilte med en hel drøss svenske prester for noen hundre år siden, men jeg er ikke helt sikker på hva det kvalifiserer meg til i prinsessebryllupet, vi har jo allerede noen på det området. :klø:

Kan man få nok prester i bryllup? I think not.

Min sønns far er svensk. :sjarmor:

Noen som kan toppe den? :engel:

Ingen. Jeg er målløs! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt med utlendinger du har vært borte i, Ludovie!

:ler:

Fra det ene til det andre og muligens over på menyforslag: Dette er det morsomste jeg har lest på matforumet på lang tid: Tacomania

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Fra det ene til det andre og muligens over på menyforslag: Dette er det morsomste jeg har lest på matforumet på lang tid: Tacomania

Stilen minner meg om visse brukere som aldri klarer å komme til poenget, men som klarer å bruke veldig mange ord på veien dit. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har glemt å ta Ritalinen sin? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie
Noen som har glemt å ta Ritalinen sin? :overrasket:

Eller eventuelt har tatt altfor mye. Jeg likte spesielt det følgende:

Hvis du ikke dyrker salat sjøl, noe jeg småfrekt antar utifra spørsmålet ditt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har forresten jeg også lest det tacoinnlegget, og fått med meg (til de grader) at taco alltid er en god idé. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har forresten jeg også lest det tacoinnlegget, og fått med meg (til de grader) at taco alltid er en god idé. :eeeh:

Klart vi må ha taco på tiarafesten, når D och V giftar sej! Taco & tiara - dette er noe jeg liker, jeg med min sans for alliterasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klart vi må ha taco på tiarafesten, når D och V giftar sej! Taco & tiara - dette er noe jeg liker, jeg med min sans for alliterasjoner.

Oxymoron. Igjen. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det egentlig med den Victoria-mailen, da? :engel:

Jeg mistet litt piffen siden det var så mange ting jeg ville tilføye. Men jeg har fortsatt siden "Skicka meddelende" oppe med mailen skrevet inn i feltet og alt. :sjarmor:

Men hvordan skal jeg få bevist at jeg har sendt slik at jeg vinner en flaske?

Alliterasjoner is my middle name. :nigo: Taco, Tia Maria og tiara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Kan du tenke deg, min første og eneste flaske Tia Maria ble kjøpt på Jamaica for 22 år siden, og smuglet i syttiliters Fjällrävenryggsekk med Aeroflot via Cuba, Irland, Luxemburg og Moskva og Stockholm (helvetes billigbilletter) hjem til Sunnmøre UTEN å knuse, og uten å renne ut på reggae-LPene. Den rakk til noen vorspiel......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...