Rosalind Skrevet 12. februar 2009 #801 Skrevet 12. februar 2009 Si ja, bli min, ja... Jeg ble litt flau og brydd på den lille biens vegne siste gang. Jeg også. Nesten så jeg ville gråte litt fordi jeg fikk så vondt av henne. Jeg: Herregud! Stakkars! Hun kan da ikke stille seg opp å synge i det kostymet der, når hun er så sjenert som hun er (og dertil er en helt forjævlig vokalist)! Huff, stakkars. Noen burde advare henne. Herregud så flaut. O: Hun er ikke sjenert. Bare sinnsykt rar. Og du - jeg er forresten ikke av de mest høylytte kaklehønene. Jeg kan ikke engang banne på eksotisk dialekt. *kommer sørgelig tilkort i sammenlikning med enkelte* Det som teller er det lille bidraget i den store summende summen.
Gjest Eurydike Skrevet 12. februar 2009 #804 Skrevet 12. februar 2009 Ny tråd til deg, Fresi. Det beste var nesten nettstedet som har spesialisert seg i bransjen: Jeg har aldri sett det, men leste litt om det her: http://www.hviteduer.no/ Kurvutvalget utvides.
Gjest Elastica Skrevet 12. februar 2009 #805 Skrevet 12. februar 2009 Kurvutvalget utvides. Hvite duer i dokurven!
Gjest Eurydike Skrevet 12. februar 2009 #806 Skrevet 12. februar 2009 Hvite duer i dokurven! De skottet så vakkert ut under lokket.
Malum Skrevet 12. februar 2009 #807 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg trodde jeg hadde sett det meste. Sitat: "Duene flyr sammen ut, dem har en god framtid i vente." Endret 12. februar 2009 av Bodillen
Bettie Skrevet 12. februar 2009 #808 Skrevet 12. februar 2009 Nå kan jo å slippe duer vare noe helt annet om mer prosaisk, da.
pøbelsara Skrevet 12. februar 2009 #809 Skrevet 12. februar 2009 Hvite duer, dokurver, to eller flere brudekjoler, 6 etasjers bryllupskake med eksklusiv designerkaketopp, gjester som impulsivt danner fakkeltog rundt brudeparet rett før de forlater selskapet, brudebiler som slipper ut eksosen i hjerteformede små skyer når den kjører bruden (med mann) til den rosa bryllupssviten. Det hadde vært bryllupet sitt, det. Kan du ikke kontakte "Si ja, bli min", kle deg ut som en liten polkagris - fri til DNM og arrangere et heidundrande bryllup (som skissert over), Fresi? Pliiis ! Og du - ikke glem fri bar, da. Champagnefossefall hadde jeg likt godt.
Gjest Eurydike Skrevet 12. februar 2009 #810 Skrevet 12. februar 2009 Duene flyr sammen ut, dem har en god framtid i vente. Flapp, flapp. Men hvite duer er så konvensjonelt, lzm. Hva med å slippe noe annet med vinger? Påfugler? Pelikaner? Eller rett og slett - hvorfor ikke - orrhane + røy?
Skravla Skrevet 12. februar 2009 #811 Skrevet 12. februar 2009 Dette må være KG's festligste db. Gliser her jeg sitter.
pøbelsara Skrevet 12. februar 2009 #813 Skrevet 12. februar 2009 Flapp, flapp. Men hvite duer er så konvensjonelt, lzm. Hva med å slippe noe annet med vinger? Påfugler? Pelikaner? Eller rett og slett - hvorfor ikke - orrhane + røy? Litt mer sånn rustikt, mener du? Til bunadsbryllupet velger man selvsagt orrhane og røy.... og til det tradisjonelle, hvite bryllupet er de hvite duene en selvfølge. Til det gotisk bryllupet - flaggermus, og hvis rammen rundt bryllupet er et ærverdig gammelt slott, blir det påfuglslepp. I en av Barbie-filmene til pøbelprinsessen rir prinsessen avgårde til bryllupet sitt på en hvit enhjørning med vinger (som også er hennes beste venn, selvsagt). Muligens litt vanskelig å få tak i... Men med dagens tilgjengelige teknologi kan man jo raskt smelle sammen en bryllupsvideo der brudeparet rir/flyr avgårde i solnedgangen på hver sin bevingede enhjørning. The sky is the limit.
pøbelsara Skrevet 12. februar 2009 #816 Skrevet 12. februar 2009 Jeg må nok innse at jeg har vært det strålende midtpunktet i egne brudefestligheter mange nok ganger. Ergo kan jeg vel ikke få et slik virtuelt drømmebryllup selv. Men jeg har jammen mange gode ideer når mine egne to håpefulle døtre skal smis i hymens lenker. Og vi har jo allerede planlagt bryllupet til pøbelprinsessen og kanonspretterten. Men jeg har jo en datter til! I nesten gifteklar alder også. For henne er det kun den ørlille detaljen brudgom som mangler... Men slik kan man jo fikse!
Gjest *Mim* Skrevet 12. februar 2009 #817 Skrevet 12. februar 2009 Jeg må bare gifte meg igjen. Det bugner jo av bryllupsfiksere her!
Donpedro Skrevet 12. februar 2009 #818 Skrevet 12. februar 2009 Forresten, har ombestemt meg. Vil heller ha albatross med vingespenn opptil 3,5 meter (evt en kondor, som jeg forstår er en type gribb). Og kan jeg ikke f det, vil jeg ha en keiserpingvin som vagger behagelig av gårde i flokk og følge med resten av gjestene - nesten inkognito.
Gjest Eurydike Skrevet 12. februar 2009 #819 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Pøblis og *Mim*: Dere kan fornye løftene, og få hele staffasjen rundt et bryllup aldeles uten alt med bryet med å skaffe til veie en ny mann. Forresten, har ombestemt meg. Vil heller ha albatross med vingespenn opptil 3,5 meter (evt en kondor, som jeg forstår er en type gribb). Og kan jeg ikke f det, vil jeg ha en keiserpingvin som vagger behagelig av gårde i flokk og følge med resten av gjestene - nesten inkognito. ... og så skulle jeg følge opp med noe om hauk og due, som jo er en gammel klassiker, men jeg innser at jeg har møtt min overkvinne innen bryllupsornitologi. Kudos! Endret 12. februar 2009 av Eurydike
pøbelsara Skrevet 12. februar 2009 #820 Skrevet 12. februar 2009 Forresten, har ombestemt meg. Vil heller ha albatross med vingespenn opptil 3,5 meter (evt en kondor, som jeg forstår er en type gribb). Og kan jeg ikke f det, vil jeg ha en keiserpingvin som vagger behagelig av gårde i flokk og følge med resten av gjestene - nesten inkognito. Pingvinslepp, ja. Det hadde vært noe det. For man kan vel ikke bestille meteorregn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå