Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv å vær borte en uke. :Hehe:

Ja, deg holdt vi på å melde savnet til politiet. Fakta.

Ikke en gang til! :streng:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Ja, deg holdt vi på å melde savnet til politiet. Fakta.

Ikke en gang til! :streng:

:sjenert:

Jeg var bare sviger- og juleutslitt, jo. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trodde vi hadde KG-skremt deg vekk for alltid, Eurydike. Jeg har f.eks. en lei tendens til et noe manisk smiley-bruk, og bare det kan jo skremme fanden på flatmark. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dere er jo ikke helt gode i hvert fall - det har vi nok en gang fått sterke indisier på i kveld. :filer:

:fnise:

Fordi vi ikke vet hva et parketthode er? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - ikke helt gode - og det har ikke noe med parketthode å gjøre heller. Men schikkelig morsomme. :nigo:

Og dere to, Bodillen og Eurydike; Kaklehønetreff er UTROLIG morsomt og gøy og hyggelig og rørende!! :tommelopp: Bare så det er sagt. :filer:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

… og så mye sladder man har å by på! :fnise:

Jupp! :Nikke: Noen av disse himla høylytte hønene har vært på forum i eidsjes, må vite, og kjenner historien til ethvert nick, hvem som skjuler seg bak, når de skiftet avatar og om dette så fall påvirket deres virtuelle personlighet i nevneverdig grad. :sjarmor:

Si ja, bli min! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! :Nikke: Noen av disse himla høylytte hønene har vært på forum i eidsjes, må vite, og kjenner historien til ethvert nick, hvem som skjuler seg bak, når de skiftet avatar og om dette så fall påvirket deres virtuelle personlighet i nevneverdig grad. :sjarmor:

Si ja, bli min, ja... Jeg ble litt flau og brydd på den lille biens vegne siste gang.

Og du - jeg er forresten ikke av de mest høylytte kaklehønene. Jeg kan ikke engang banne på eksotisk dialekt. *kommer sørgelig tilkort i sammenlikning med enkelte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife
Og du - jeg er forresten ikke av de mest høylytte kaklehønene. Jeg kan ikke engang banne på eksotisk dialekt. *kommer sørgelig tilkort i sammenlikning med enkelte*

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. De er ultratrendy. Følger med i tiden, lizzm. Jeg lurer på om jeg er en av de tilårskomne kvinnene som omtales i den artikkelen, forresten? Jeg er i hvertfall snobbete. :lur: Og veldig glad for at jeg klarer å følge med i tiden og trendene. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. De er ultratrendy.

Uæææ! Nå fikk du meg til å klikke på en kg-artikkel, noe jeg har prinsipper mot for å unngå å bli telt.

Forresten så er det ganske mange som finner vår måte å snakke på ganske eksotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Uæææ! Nå fikk du meg til å klikke på en kg-artikkel, noe jeg har prinsipper mot for å unngå å bli telt.

Forresten så er det ganske mange som finner vår måte å snakke på ganske eksotisk.

:fnise: Det er jo sant! Jeg var et eksotisk innslag på det første stedet jeg gjorde feltarbeid. :nigo:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for en dustete artikkel. :roll: Men man kan kanskje ikke forvente mer?

Synes du ikke den var dyp og ga deg helt ny innsikt? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Synes du ikke den var dyp og ga deg helt ny innsikt? :sjokk:

Nei. *svarer tørt* Den får TV2-nyhetene til å fremstå som de reneste Morgenbladartikler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...