Gjest Eurydike Skrevet 11. februar 2009 #781 Del Skrevet 11. februar 2009 på pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #782 Del Skrevet 11. februar 2009 Prøv å vær borte en uke. Ja, deg holdt vi på å melde savnet til politiet. Fakta. Ikke en gang til! :streng: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. februar 2009 #783 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, deg holdt vi på å melde savnet til politiet. Fakta. Ikke en gang til! :streng: Jeg var bare sviger- og juleutslitt, jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 11. februar 2009 #784 Del Skrevet 11. februar 2009 Ok. Jeg trekker tilbake den smiley'en, og erstatter den med og . Bedre nå? Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. februar 2009 #785 Del Skrevet 11. februar 2009 Vi trodde vi hadde KG-skremt deg vekk for alltid, Eurydike. Jeg har f.eks. en lei tendens til et noe manisk smiley-bruk, og bare det kan jo skremme fanden på flatmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. februar 2009 #786 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, dere er jo ikke helt gode i hvert fall - det har vi nok en gang fått sterke indisier på i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #787 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg var bare sviger- og juleutslitt, jo. Vi vet det. Nå. Det er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 11. februar 2009 #788 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, dere er jo ikke helt gode i hvert fall - det har vi nok en gang fått sterke indisier på i kveld. Fordi vi ikke vet hva et parketthode er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. februar 2009 #789 Del Skrevet 11. februar 2009 Fordi vi ikke vet hva et parketthode er? Akkurat derfor, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. februar 2009 #790 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Nei - ikke helt gode - og det har ikke noe med parketthode å gjøre heller. Men schikkelig morsomme. Og dere to, Bodillen og Eurydike; Kaklehønetreff er UTROLIG morsomt og gøy og hyggelig og rørende!! Bare så det er sagt. Endret 11. februar 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #791 Del Skrevet 11. februar 2009 … og så mye sladder man har å by på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 12. februar 2009 #792 Del Skrevet 12. februar 2009 … og så mye sladder man har å by på! Jupp! Noen av disse himla høylytte hønene har vært på forum i eidsjes, må vite, og kjenner historien til ethvert nick, hvem som skjuler seg bak, når de skiftet avatar og om dette så fall påvirket deres virtuelle personlighet i nevneverdig grad. Si ja, bli min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. februar 2009 #793 Del Skrevet 12. februar 2009 Jupp! Noen av disse himla høylytte hønene har vært på forum i eidsjes, må vite, og kjenner historien til ethvert nick, hvem som skjuler seg bak, når de skiftet avatar og om dette så fall påvirket deres virtuelle personlighet i nevneverdig grad. Si ja, bli min! Si ja, bli min, ja... Jeg ble litt flau og brydd på den lille biens vegne siste gang. Og du - jeg er forresten ikke av de mest høylytte kaklehønene. Jeg kan ikke engang banne på eksotisk dialekt. *kommer sørgelig tilkort i sammenlikning med enkelte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 12. februar 2009 #794 Del Skrevet 12. februar 2009 Og du - jeg er forresten ikke av de mest høylytte kaklehønene. Jeg kan ikke engang banne på eksotisk dialekt. *kommer sørgelig tilkort i sammenlikning med enkelte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. februar 2009 #795 Del Skrevet 12. februar 2009 Jupp! Noen av disse himla høylytte hønene har vært på forum i eidsjes, må vite, og kjenner historien til ethvert nick, hvem som skjuler seg bak, når de skiftet avatar og om dette så fall påvirket deres virtuelle personlighet i nevneverdig grad. Si ja, bli min! Altså. De er ultratrendy. Følger med i tiden, lizzm. Jeg lurer på om jeg er en av de tilårskomne kvinnene som omtales i den artikkelen, forresten? Jeg er i hvertfall snobbete. Og veldig glad for at jeg klarer å følge med i tiden og trendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. februar 2009 #796 Del Skrevet 12. februar 2009 Altså. De er ultratrendy. Uæææ! Nå fikk du meg til å klikke på en kg-artikkel, noe jeg har prinsipper mot for å unngå å bli telt. Forresten så er det ganske mange som finner vår måte å snakke på ganske eksotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. februar 2009 #797 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Uæææ! Nå fikk du meg til å klikke på en kg-artikkel, noe jeg har prinsipper mot for å unngå å bli telt. Forresten så er det ganske mange som finner vår måte å snakke på ganske eksotisk. Det er jo sant! Jeg var et eksotisk innslag på det første stedet jeg gjorde feltarbeid. Endret 12. februar 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 12. februar 2009 #798 Del Skrevet 12. februar 2009 Herregud, for en dustete artikkel. Men man kan kanskje ikke forvente mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. februar 2009 #799 Del Skrevet 12. februar 2009 Herregud, for en dustete artikkel. Men man kan kanskje ikke forvente mer? Synes du ikke den var dyp og ga deg helt ny innsikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 12. februar 2009 #800 Del Skrevet 12. februar 2009 Synes du ikke den var dyp og ga deg helt ny innsikt? Nei. *svarer tørt* Den får TV2-nyhetene til å fremstå som de reneste Morgenbladartikler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå