Donpedro Skrevet 11. februar 2009 #761 Del Skrevet 11. februar 2009 Bodillen! C'est toi?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 11. februar 2009 #762 Del Skrevet 11. februar 2009 Bodillen! C'est toi?! C'est moi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. februar 2009 #763 Del Skrevet 11. februar 2009 C'est moi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #764 Del Skrevet 11. februar 2009 C'est moi. Og av nissekonen. Og over avataren. Men fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 11. februar 2009 #765 Del Skrevet 11. februar 2009 Wow - klinigs og greier!!!?? Og av nissekonen. Og over avataren. Men fin! Jeg hadde BB første gang jeg registrerte meg. Eilan mener jeg har gått i regresjonsterapi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #766 Del Skrevet 11. februar 2009 Wow - klinigs og greier!!!?? Jeg hadde BB første gang jeg registrerte meg. Eilan mener jeg har gått i regresjonsterapi. Aha. Jeg husker bare rockegutta. Men navnet var jo velkjent da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. februar 2009 #767 Del Skrevet 11. februar 2009 Wow - klinigs og greier!!!?? Når jeg blir glad så blir jeg så veldig, overstadig glad, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 11. februar 2009 #768 Del Skrevet 11. februar 2009 Når jeg blir glad så blir jeg så veldig, overstadig glad, liksom. Men jeg har jo vært her hele tida, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. februar 2009 #769 Del Skrevet 11. februar 2009 Men jeg har jo vært her hele tida, da... Det var jo en helt times tid her som vi trodde du var forsunnet helt, jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 11. februar 2009 #770 Del Skrevet 11. februar 2009 Det var jo en helt times tid her som vi trodde du var forsunnet helt, jo. Uff, da. Det var da slett ikke meningen å skake opp noen. Men jeg må innrømme at det føles en smule ålreit å ha vært savnet såpass at det kvalifiserer til klinings etter bare en times fravær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 11. februar 2009 #771 Del Skrevet 11. februar 2009 Uff, da. Det var da slett ikke meningen å skake opp noen. Men jeg må innrømme at det føles en smule ålreit å ha vært savnet såpass at det kvalifiserer til klinings etter bare en times fravær... Man vurderer ikke ny dagbok, i anledning nyoppstandelsen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #772 Del Skrevet 11. februar 2009 Man vurderer ikke ny dagbok, i anledning nyoppstandelsen ? Signerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. februar 2009 #773 Del Skrevet 11. februar 2009 Uff, da. Det var da slett ikke meningen å skake opp noen. Men jeg må innrømme at det føles en smule ålreit å ha vært savnet såpass at det kvalifiserer til klinings etter bare en times fravær... Prøv å vær borte en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. februar 2009 #774 Del Skrevet 11. februar 2009 Uff, da. Det var da slett ikke meningen å skake opp noen. Men jeg må innrømme at det føles en smule ålreit å ha vært savnet såpass at det kvalifiserer til klinings etter bare en times fravær... Hmrf... Prøver du å si at det var litt manisk...? Men altså - vi lurte på hvor du var. Og så lurer jeg veldig på om det ikke blir ny dagbok snart - påskebok, kanskje. *innser at det ikke er like gøy å rime med påske som visse andre høytider* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. februar 2009 #775 Del Skrevet 11. februar 2009 Uff, da. Det var da slett ikke meningen å skake opp noen. Men jeg må innrømme at det føles en smule ålreit å ha vært savnet såpass at det kvalifiserer til klinings etter bare en times fravær... Hmrf... Prøver du å si at det var litt manisk...? Men altså - vi lurte på hvor du var. Og så lurer jeg veldig på om det ikke blir ny dagbok snart - påskebok, kanskje. *innser at det ikke er like gøy å rime med påske som visse andre høytider* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 11. februar 2009 #776 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå har jo jeg en hang til sesongbaserte dagbøker. Imidlertid er det vel ikke mye moro å få ut av hverken faste, påske eller pinse, så jeg er redd det kan ta tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 11. februar 2009 #777 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Prøv å vær borte en uke. Døh! Det var da ei drøy uke! Hmrf... Prøver du å si at det var litt manisk...? Men altså - vi lurte på hvor du var. Og så lurer jeg veldig på om det ikke blir ny dagbok snart - påskebok, kanskje. *innser at det ikke er like gøy å rime med påske som visse andre høytider* Hmrf... Prøver du å si at det var litt manisk...? Men altså - vi lurte på hvor du var. Og så lurer jeg veldig på om det ikke blir ny dagbok snart - påskebok, kanskje. *innser at det ikke er like gøy å rime med påske som visse andre høytider* Øh... 1, 2... Kanskje? Endret 11. februar 2009 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. februar 2009 #778 Del Skrevet 11. februar 2009 Øh... 1, 2... Kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. februar 2009 #779 Del Skrevet 11. februar 2009 Ynnsjyll altså, pøblis - jeg er bare skikkelig undersovet og overtrøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. februar 2009 #780 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Ok. Jeg trekker tilbake den smiley'en, og erstatter den med og . Bedre nå? Endret 11. februar 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå