Gjest Deception Skrevet 10. februar 2009 #701 Del Skrevet 10. februar 2009 Vi hadde forresten fått en kaketopp plassert på stuebordet (og ballonger i taket...) da vi kom hjem fra ferie. Kaketoppen var fra Libris, og kostet 79 kroner. Jeg har kastet den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. februar 2009 #702 Del Skrevet 10. februar 2009 Vi hadde forresten fått en kaketopp plassert på stuebordet (og ballonger i taket...) da vi kom hjem fra ferie. Kaketoppen var fra Libris, og kostet 79 kroner. Jeg har kastet den. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #703 Del Skrevet 10. februar 2009 Åffer er min bok blitt en brudetoppbok når jeg er den eneste her som aldri har vært gift og desuten ikke har slike skumle planer i det hele tatt? Jeg setter uansett umåtelig stor på erfaringsutvekslingen her selvsagt. Det gir meg jo uvurderlig kompetanse slik at jeg kan tre inn i brudeforumet med enda større arroganse og tyngde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 10. februar 2009 #704 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg samler nemlig ikke på ræl "sjarmerende skulpturer som kan bli et minne for livet" @Fresi: Du planlegger angrep i natt, skjønner jeg? De aner nok ikke hva som traff dem, for humor og ironi er mangelvare der inne. Man er jo BRUUUUD, förstås. Endret 10. februar 2009 av Deception Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #705 Del Skrevet 10. februar 2009 20-23 mars God morgen, Fresi. Håper denne uka blir bedre enn den forrige. Takk! So far so good. Ah, så lurt! Enda et feriefølelse-triks . Vi pleier å spise frokost på kafé, det gir også skikkelig feriefølelse ute at man reiser noe sted som helst Tror forresten du skal få tipse meg om hvor man bør gå på kafé neste gang jeg skal til hovedstaden. Eventuelt burde jeg leie deg inn som lokalkjent guide Jeg har egentlig ikke så mange tips. De siste ti årene har jeg gått på de same stedene og dermed gått helt glipp av hvor man egentlig går nå. Men sære hotellbarer var i alle fall ganske gøy. Frokost på kafé er deilig, forresten. Det er en av mine favoritting!! God morgen! Hvis du har vært borte hele helgen må du ha hatt litt av en jobb med i det hele tatt å komme deg fram til døra?? Eller ofret du de semskede? Ønsker deg ei fin uke. Takk, Kashmir! Tenåringen kom hjem før meg på søndag og kom seg rett og slett ikke opp trappen. Den var blitt til en eneste stor snøfonn, så pappaen måtte trå til og grave ut en liten sti. Flaks for meg. Det var ikke nødvendigvis forskere som ble dumme - det var bare noe Ludovie sa for å trøste meg (de som sier andre er dumme er dumme selv). Altså, poenget var: Folk generelt som jobbet mye overtid, uten tilstrekkelige pauser mellom slagene, fikk nedsatt IQ etterhvert. Ergo: Jeg nærmer meg dum som et brød. Ellers god mandag til deg! Jeg sier bare en ting: Vis meg den stattestikken. Har ikke særlig tro på at hjernearbeid fører til redusert IQ på varig basis. Fordi man bruker hodet for mye, lissom? Midlertidig nedsatt yteevne, muligens, men det er jo common-sense. Ingenting et lite vinglass ikke ordner opp i skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. februar 2009 #706 Del Skrevet 10. februar 2009 Åffer er min bok blitt en brudetoppbok når jeg er den eneste her som aldri har vært gift og desuten ikke har slike skumle planer i det hele tatt? Jeg setter uansett umåtelig stor på erfaringsutvekslingen her selvsagt. Det gir meg jo uvurderlig kompetanse slik at jeg kan tre inn i brudeforumet med enda større arroganse og tyngde. Du er ikke alene i den kurven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #707 Del Skrevet 10. februar 2009 Til deg, Fresi. Haha, takk! Jeg har sett overskriften, men rett og slett ikke orket å bevege meg inn i den før nå (litt fordi jeg ikke umiddelbart kom på hva en brudetopp var. ). Nå angrer jeg en smule. Apropos. Sjekk ut ordbruken i innlegg 8. Sjekket. Vi spiste forresten rester av BRUDEkake i helga. Mannen utbrøt: "Nå spiser jeg meg selv!" (den unevnelige kaken hadde nemlig også bilde av oss. Ikke akkurat som bestilt, men hva gjør man ikke for husfreden når andre betaler?) Ups. Vi har praktisert bildekaker til den yngstes bursdag. Ikke bestilt av meg, selvsagt, jeg visste jo ikke at sånt fantes. Det har i alle fall gjort stor lykke, men jeg har hittil ikke sett sånn på det som din mann. Dette må da Freud ha sagt noe om et sted? Hvis ikke, hadde det sikkert vært noe han hadde likt, i det minste. Er det noe i det hele tatt den mannen ikke har sagt noe om? I think not. Hvis man er opptatt av litt spenstig teori om Mennesket, kan jeg anbefale Melanie Klein, sånn for øvrig. Hun bruker ordet "kannibalistisk" rett som det er. Haha, Deceptionmannen bedriver autofagi! Sikkert en diagnose! Synes sånne bildekaker er litt nifse, jeg! Men - kaketopptråden har jammen utviklet seg. Kamikatzes limerick og Kosemoses innlegg er strålende! Vi hadde ikke kaketopp, vi - av grunner som dere kan tenke dere - og jaggu ble det kommentert i bryllupet, spesielt av grandtanter og seksårige brudepiker. Jeg kan ikke komme på en eneste grunn til at dere ikke hadde brudetopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #708 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg samler nemlig ikke på ræl "sjarmerende skulpturer som kan bli et minne for livet" @Fresi: Du planlegger angrep i natt, skjønner jeg? De aner nok ikke hva som traff dem, for humor og ironi er mangelvare der inne. Man er jo BRUUUUD, förstås. Jeg har faktisk tenkt å holde meg unna. Men nå har jeg jo fått så mye kompetanse, det ville jo være synd å brenne inne med den. Du er ikke alene i den kurven. Hei Skravla! Jeg presiserer at jeg synes bryllup er stas altså. Brudekake pleier jeg ikke å forsyne mg noe særlig med, da er det jo baren for alle penga. Jeg kan jammen ikke huske om det var noe kaker i det hele tatt i det siste bryllupet jeg var i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 10. februar 2009 #709 Del Skrevet 10. februar 2009 Kan ikke huske at jeg har lagt spesielt merke til hvordan en bryllupskake ser ut engang jeg, men jeg er kanskje under middels oppmerksom. JO, jeg husker én...men det var fordi den var laget av sjokolademousse og det rant bekker med deilig mørk sjokolade nedover den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #710 Del Skrevet 10. februar 2009 Kan ikke huske at jeg har lagt spesielt merke til hvordan en bryllupskake ser ut engang jeg, men jeg er kanskje under middels oppmerksom. JO, jeg husker én...men det var fordi den var laget av sjokolademousse og det rant bekker med deilig mørk sjokolade nedover den.... Den hadde nok selv jeg lagt merke til! Forresten tror jeg moren min fortsatt har sin. Skam dere, usentimentale vesener! Tenk så hyggelig å feire tyve års bryllupsdag med den originale brudetoppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. februar 2009 #711 Del Skrevet 10. februar 2009 Du er ikke alene i den kurven. Dokurven? Brudekake pleier jeg ikke å forsyne mg noe særlig med, da er det jo baren for alle penga. Jeg kan jammen ikke huske om det var noe kaker i det hele tatt i det siste bryllupet jeg var i. Ja, særlig hvis det er betalbar på grunn av bryllupsreise til Maldivene som skal finansieres, og budsjettet sprakk med kaketoppen i gull. Forresten tror jeg moren min fortsatt har sin. Skam dere, usentimentale vesener! Tenk så hyggelig å feire tyve års bryllupsdag med den originale brudetoppen! Bare å hente den fra stua og børste støv av den, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. februar 2009 #712 Del Skrevet 10. februar 2009 Dokurven? Selvfølgelig.... med gull og diamanter, sjampis, vin og ellers alle nødvendigheter. Men dog uten gullbæsj. Ja, særlig hvis det er betalbar på grunn av bryllupsreise til Maldivene som skal finansieres, og budsjettet sprakk med kaketoppen i gull. Kan man ha fribar også Vil gjerne i sånn bryllup. Bare å hente den fra stua og børste støv av den, liksom? Jeg har da min fra konfirmasjonen... sto på toppen av kransekaken (bokstavlig talt Men nå er jo ikke det så lenge siden da. (elsker denne smilien ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #713 Del Skrevet 10. februar 2009 Uttrykket "for alle penga" var ikke valgt heeelt tilfeldig. Jeg tror forresten ikke den toppen har vært i bruk siden, bare for å presisere det. Men hver sin lyst assa. Og pst, jeg tror ihvertfall ikke den er på utstilling i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 10. februar 2009 #714 Del Skrevet 10. februar 2009 Rart ingen (hittil) har foreslått å ha et eget vitrineskap til denne ekslusivt designede plastdingsen, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. februar 2009 #715 Del Skrevet 10. februar 2009 Rart ingen (hittil) har foreslått å ha et eget vitrineskap til denne ekslusivt designede plastdingsen, forresten? Hmmmm det var en god ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #716 Del Skrevet 10. februar 2009 Rart ingen (hittil) har foreslått å ha et eget vitrineskap til denne ekslusivt designede plastdingsen, forresten? Et eget brudeskap! Prydet med brudetopp, brudebukett, brudekrone, brudestrømpebånd, brudekort og mange, mange brudebilder! Det skulle ikke forundre meg om dette kan slå an. På den annen side skulle det heller ikke forundre meg om det ikke allerede er et etablert brudeprodukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 10. februar 2009 #717 Del Skrevet 10. februar 2009 Og for den som ikke vil ha skap, kan det sikkert bygges et alter, komplett med rød løper som leder opp til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 10. februar 2009 #718 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvis ikke bør man sterkt vurdere å ta patent. KAn tenke meg det er store penger å tjene. Start markedsføringen her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 10. februar 2009 #719 Del Skrevet 10. februar 2009 Hadde ingen sånn brudedings vi. Men svigers hadde fikset en blomsteroppsats til lunchbordet og oppi den var det en sak med to duer og den tror jeg jammenmeg eksisterer enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. februar 2009 #720 Del Skrevet 10. februar 2009 Et eget brudeskap! Prydet med brudetopp, brudebukett, brudekrone, brudestrømpebånd, brudekort og mange, mange brudebilder! Det skulle ikke forundre meg om dette kan slå an. På den annen side skulle det heller ikke forundre meg om det ikke allerede er et etablert brudeprodukt. Og for den som ikke vil ha skap, kan det sikkert bygges et alter, komplett med rød løper som leder opp til det? :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå