Rosalind Skrevet 29. januar 2009 #521 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva dere skal spionere å altså. Naboene til Rosalind er dekadente og uttagerer på verandaen. Nemlig. Og drar hendene gjennom håret. Og utspekulerer gunstige og kunstige mediemoves i disse trange kår for ytringsfriheten. Personlig krisepakke. Kåtskap og klovnerier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #522 Del Skrevet 30. januar 2009 Røkebord er jo i seg selv brukskunst! Men jeg må innrømme at det opprinnelige røkebordet er på sørlandsferie. Nå brukes en liten hjulbeint sak, adoptert fra en avdød fyr som pleide å bo på Nordstrand. Vi fikk med en fin grønn stol også, som fikk følgende karakteristikk av min besøkende bror: -Den får i alle fall full pott for komfort! Nydelig. Jeg gleder meg. Teaterkikkert og munnstykke. Til nøds kan jeg også by på italiensk gourmet-pizza fra bydelens beste. Eller byens. Du vet, nattmat. Dessuten har jeg gått til anskaffelse av store vinglass. O-reen? Komfort. Men serriøst, jeg har ennå ikke anskaffet munnstykke. Det er en skam. Og italiensk pizza er det beste jeg vet, så dette blir jo en fest! Jeg kan ta med vin (for en gangs skyld). Men nå har jeg jo allerede begynt å glede meg til det blogginnlegget du skal skrive etterpå og greier! Om sigg og soving til tolv og sånn. Sveltihjel er det ja. Selve den originale, antakelig. Anne Knudsdotter kan bare gå og legge seg. Og bloggen min vil bli super. Særlig hvis jeg blir nektet røk og søvn. Da skal nok Jenny få kjørt seg. Jeg planlegger allerede de kule lekene jeg skal ha med i gave til barnet hennes. Hoho. Det kommer til å gå mye i krigsleker og Barbie, det kjenner jeg på meg. Visste ikke at R var naboen til Jan Tomas og lillegutt. Hun bor der det skjer, nemlig. Legger igjen noen boller her - for å motvirke sveltihel. Umåtelig snilt. Jeg liker med kardemomme i, men helst uten rosiner. Fresi da! Ups, var jeg litt storforlangende? Fakse, det er heeeelt greit at vi bare tømmer fryseren også. Jeg vil selvsagt ikke være til besvær på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 30. januar 2009 #523 Del Skrevet 30. januar 2009 Visste ikke at R var naboen til Jan Tomas og lillegutt. Nesten! Jeg vil være med på kikkingen! Kom! Plutselig pappvin- og pingletreff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #524 Del Skrevet 30. januar 2009 Nemlig. Og drar hendene gjennom håret. Og utspekulerer gunstige og kunstige mediemoves i disse trange kår for ytringsfriheten. Personlig krisepakke. Kåtskap og klovnerier. Det der var så tatt på kornet at jeg ler meg helt fordervet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #525 Del Skrevet 30. januar 2009 Plutselig pappvintreff skal bli mitt nye motto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #526 Del Skrevet 30. januar 2009 Og hva gir dere meg? Da jeg fortalte om kjøkkenkatastrofen til han andre, spurte han om hva jeg hadde forsøkt å lage. Og før jeg rakk å svare foreslo han spagetti? Nudler? Etter at jeg hadde sagt at alle kokekar var skitne og lå utover bord, benker og gulv? Frekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 30. januar 2009 #527 Del Skrevet 30. januar 2009 Komfort. Men serriøst, jeg har ennå ikke anskaffet munnstykke. Det er en skam. Og italiensk pizza er det beste jeg vet, så dette blir jo en fest! Jeg kan ta med vin (for en gangs skyld). Du må få deg. De har nedi street'n her, tror jeg. Sigarettbutikk. Jeg bor jo der det skjer! Pulesveis og pengebok og pizzasnobberi. Pluss Arve T. og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 30. januar 2009 #528 Del Skrevet 30. januar 2009 Anne Knudsdotter kan bare gå og legge seg. Og bloggen min vil bli super. Særlig hvis jeg blir nektet røk og søvn. Da skal nok Jenny få kjørt seg. Jeg planlegger allerede de kule lekene jeg skal ha med i gave til barnet hennes. Hoho. Det kommer til å gå mye i krigsleker og Barbie, det kjenner jeg på meg. Det blir flotte saker! Jeg lurer på å lage denne i morgen: http://www.mamtaskitchen.com/recipe_display.php?id=12834 Men da må jeg snart ta opp lammekjøtt fra fryseren - det skulle ligget i marinade allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 30. januar 2009 #529 Del Skrevet 30. januar 2009 Og hva gir dere meg? Da jeg fortalte om kjøkkenkatastrofen til han andre, spurte han om hva jeg hadde forsøkt å lage. Og før jeg rakk å svare foreslo han spagetti? Nudler? Etter at jeg hadde sagt at alle kokekar var skitne og lå utover bord, benker og gulv? Frekt. Utilgivelige insinuasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #530 Del Skrevet 30. januar 2009 Du må få deg. De har nedi street'n her, tror jeg. Sigarettbutikk. Jeg bor jo der det skjer! Pulesveis og pengebok og pizzasnobberi. Pluss Arve T. og meg. Haha! For et nabolag! Jeg er jo ellers sjelden på dine kanter, så jeg ser frem til en aldri så liten ekskursjon. Pizzasnobberi er en form for snobberi jeg liker uten noe som helst forbehold. Det blir flotte saker! Jeg lurer på å lage denne i morgen: http://www.mamtaskitchen.com/recipe_display.php?id=12834 Men da må jeg snart ta opp lammekjøtt fra fryseren - det skulle ligget i marinade allerede. Den så kjempegod ut! Indisk mat er faktisk noe jeg alltid har lyst på, men jeg har aldri laget det selv. Jeg har lagret den siden forlengst og har lenge tenkt at jeg bør få en indisk periode, helt siden Ludovie hadde det, faktisk. Men jeg er jo så treeeeeg. Og alle krydderiene stopper meg i tilløpet. Jeg har vært inne på krydderkjøpssiden mange ganger, men så vet jeg ikke helt hva jeg trenger og så ender jeg opp med å kjøpe øyenskygger og silkekjoler i stedet. Utilgivelige insinuasjoner! Frekt. Veldig uforskammet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 30. januar 2009 Har glemt Faerie også, og Bellatrix. Faerie tilhører kraftkokerne så der er jeg jo reddet. Jeg kan passe noen barn foran TV mens hun koker kraft og serverer meg vin. Det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #532 Del Skrevet 30. januar 2009 Ciara er også innom her. Ciara har musserende, er utholdende når det gjelder kvantumskonsum og har søte katter. Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 30. januar 2009 Og Belladona. Belladona serverer hjemmelaget potetmos og har søte barn jeg kan dille med når jeg savner flere barn. Jøss, at det skal så lite til! Jeg har ikke hele listen klart for meg i hodet, men det er i det minste klart at det er velvillige og gode sjeler over hele landet jeg kan legge meg inn hos og bli pleiet av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #534 Del Skrevet 30. januar 2009 Og nextlife!! Her trenger jeg ikke si mer. Syvretters gourmetmiddager, uanstendige mengder vin og kornjakk OG avansert natterangling! Det er rett og slett enestående så gode og gjestfrie folk er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #535 Del Skrevet 30. januar 2009 Kjære vene, jeg har glemt Bettie også. Bettie er übermensch, så jeg er nok til lite bry. Jeg kan bidra med barnebarnpass mens hun baker alle kakene vi skal kose oss med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #536 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Turnélisten begynner å ligne på noe: O-ren Elastica Eurydike Ludovie Miami Belladona Faerie Nilma Fakse Deception nextlife Mim Ambra pøbelsara Yihaa Bettie Kashmir Evila Donpedro Arran Bellatrix eilan Ciara Rosalind Jeg har ikke noe spesielt tidsskjema, jeg er jo fri som fuglen. Hvis noen ser at dette passer litt dårlig, kan dere bare bytte dere i mellom. Jeg skal ikke være vanskelig. Jeg setter likevel pris på at ikke forsjempel Deception bytter med Elastica eller pøbelsara med nextlife. Det kan bli både dyrt og rotete. Endret 30. januar 2009 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #537 Del Skrevet 30. januar 2009 Huff, Har glemt Evila også. Evila har lært meg å drikke kakao med vaniljeis og får meg stadig til å sikle etter brownies. Føres inn på listen sporenstreks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 30. januar 2009 #538 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Sover ikke du? Det er natt nå. Endret 30. januar 2009 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 30. januar 2009 #539 Del Skrevet 30. januar 2009 Bare kom når det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 30. januar 2009 #540 Del Skrevet 30. januar 2009 Turnélisten begynner å ligne på noe: O-ren Elastica Eurydike Ludovie Miami Belladona Faerie Nilma Fakse Deception nextlife Mim Ambra pøbelsara Yihaa Bettie Kashmir Evila Donpedro Arran Bellatrix eilan Ciara Rosalind Jeg har ikke noe spesielt tidsskjema, jeg er jo fri som fuglen. Hvis noen ser at dette passer litt dårlig, kan dere bare bytte dere i mellom. Jeg skal ikke være vanskelig. Jeg setter likevel pris på at ikke forsjempel Deception bytter med Elastica eller pøbelsara med nextlife. Det kan bli både dyrt og rotete. Kanskje vi må avholde dorulldukkelotteri for å finaniserer touren? Du er hjertelig velkommen til syvretters avec og natterangling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå