Gå til innhold

Fresifjas


Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Bellatrix! :)

Det er visst storm i kastene på KG i dag. Jeg tilstår at jeg koser meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst storm i kastene på KG i dag. Jeg tilstår at jeg koser meg litt.

:strix: Du er min store helt(inne) akkurat nå!

:klem:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Du er min store helt(inne) akkurat nå!

:klem:

Takk! :fnise: Men nå blir jeg nok straks moderert igjen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tråden på Ris og ros, eller andre steder også?

Husker ikke. Tror det er et par-tre tråder litt her og der. Men alt blir slettet fortløpende, bortsett fra de virkelig graverende tingene. :fnise: Jeg kastet meg inn i det i ettermiddag uten å ha lest gårsdagens rabalder, så jeg har egentlig liten oversikt. DP og Elastica sitter på litt info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike

Stengt, ja - og en viss bruker kom akkurat for sent til å svare deg på tiltale (vedk var der inne akkurat nå, så jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stengt, ja - og en viss bruker kom akkurat for sent til å svare deg på tiltale (vedk var der inne akkurat nå, så jeg).

Så det. Synd. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Det er hvertfall mange som bruker rapporteringsknappen flittig, siden innleggene forsvinner. Akkurat denne gangen er jeg uskyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg har rapportert til jeg er blitt sår i fingrene, og kommentarene har variert fra helt fylt kommentarfelt til "slett, slett, slett!!!". Det er så trist å se slikt. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rapportert til jeg er blitt sår i fingrene, og kommentarene har variert fra helt fylt kommentarfelt til "slett, slett, slett!!!". Det er så trist å se slikt. :tristbla:

Les siste kommentar fra mod. nå da vel. Hva? Hva? Hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Utrolig.

Jeg har også rapportert og rapportert litt her nå, hvilket har ført til at et par innlegg har blitt usynlige igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idet jeg skulle til å skrive både et forsonlig svar og et bitende svar ble hele greia stengt. Utrolig frustrerende når man for en gangs skyld har giret seg litt opp. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Idet jeg skulle til å skrive både et forsonlig svar og et bitende svar ble hele greia stengt. Utrolig frustrerende når man for en gangs skyld har giret seg litt opp. :frustrert:

Hvis du har lagret det synes jeg du skal starte en tråd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vikig å moderere sånne som oss. Noen kunne jo bli såret, eller kg kunne bli satt i vanry. og det skulle tatt seg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok ikke lagret noe, og ikke tror jeg at jeg gidder mer heller. Jeg blir jo ansett for å være slem og regelbrytende bare fordi jeg ber noen slubberter leke på motorveien. :fnise:

Jaja. Død over idioter. Jeg skal drikke et lite glass vin, spise restene av en god røkelaks og feire at jeg for en gangs skyld har latt meg nett-provosere. Det er andre gang i historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...