Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hei, jeg bare lurer på om det er noen her som har first hand experience med ett eller annet firma som tilbyr matkurs i Oslo området. Jeg har kommet over noen steder via google bla matkurs.no , men "det første er ikke alltid det beste" ?
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Var på matkurs via matkurs.no for noen år siden med jobben og det var bra. Veldig fine lokaler å lage mat i, og koselig lokale vi spiste i også, men husker at det var veldig kaldt der.. Maten ble god og vi fikk masse god vin. En annen gang, også for noen år siden, var jeg og mannen på matkurs hos Bølgen på Høvikodden, og det var fantastisk! Et aber var at kjøkkenet var veldig lite, så det var litt dårlig plass (på matkurs.no var det litt "skolekjøkken-aktig" med fire små kjøkken, mens vi på Bølgen delte et kjøkken), men stemningen var så bra at det egentlig ikke gjorde noe. Bølgen selv kom inn og fortalte om vin og han var så engasjert at det var verdt hele prisen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå