Gå til innhold

Potetlomper av potetmos-pulver?


Turte

Anbefalte innlegg

For lenge siden klipte jeg ut en oppskrift på potetlomper som enkelt kunne lages av potetmos-pulver. Veldig lettvint, ikke sant?

Jeg fikk aldri prøvd å lage disse potetlompene, og nå har jeg ikke oppskriften lenger. Kasta nesten alle oppskriftene for et år siden, for jeg er ikke noe "husmor-emne" og kjøper helst alt ferdig i butikken.

Nå har jeg ombestemt meg, og har veldig lyst til å prøve lage dette likevel. Skjønner ikke hvorfor jeg kasta det, men tror det var fordi vi fikk internett i hus, og mente jeg kunne finne alt på nettet...

Noen som kan hjelpe meg?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skal bli "flink" husmor trenger du vel ikke bruke potesmospulver, vel? icon_wink.gifIkke mye næring i det forresten, bare tomme kalorier. Men det er jo mulig at det smaker godt.

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke bli flink husmor, jeg. Har ikke tid til slikt...

Vil helst ha bare raske og lettvinte løsninger. Å koke poteter tar jo så lang tid.

Er det lettvint å lage potetlomper?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt potetene i små biter før du koker dem. Da kan du feks lage verdens beste hjemmelagde potetmos.....og LANG TID???? Lager du mindre biter tar det ca. 10 minutter å koke, og mosen er ferdig på MAX 15min.

Det er en myte at det tar lang tid å lage skikkelig mat. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...