Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #1 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvis dere jenter kunne velge...., hva vil dere bivånet: Homsesex eller lesbesex? Mitt intrykk er at jenter generelt ville valgt lesbesex, ikke fordi de er biseksuelle eller nødvendigvis fantaserer om det, men fordi lesbesex gjerne blir sett på som mer estetisk og renere av en eller annen grunn. Om gutter tror jeg overrasskende "mange" ville sett på homsesex. Uten at de av den grunn har tilbøyeligheter. Hyggelig hvis dere svarer siden jeg syntes dette er et interessant fenomen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 26. juni 2003 #2 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvis dere jenter kunne velge...., hva vil dere bivånet: Om gutter tror jeg overrasskende "mange" ville sett på homsesex. Uten at de av den grunn har tilbøyeligheter. Ser at du vil at jenter skal svare her, men jeg må bare kommentere... Jeg tror du tar feil. Jeg tror de aller, aller fleste gutter ville sett på lesbene. Homsesex er noe de fleste menn finner kvalmende og guffent. (grøsser bare ved tanken.. :x ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. juni 2003 #3 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvis jeg MÅTTE,hadde det nok blitt homsesex.. Ikke fordi det er mer opphissende,men fordi det er mer sjeldent å se.. Egentlig klarer jeg meg veldig godt uten begge deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #4 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg tror du tar feil. Jeg tror de aller, aller fleste gutter ville sett på lesbene. Homsesex er noe de fleste menn finner kvalmende og guffent. (grøsser bare ved tanken.. :x ) Jeg skrev mange i aprostrof. Det er ikke mange men, flere enn vi tror. Eller kanskje jeg tar feil....?..... Men uansett så var hovedspørsmålet mitt det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. juni 2003 #5 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg ville nok valgt homsesex dersom jeg skulle bivåne noe slikt. Grunnen? Er ikke helt sikker, men de gangene jeg har sett det (på film) så har det vært et par vakre og muskuløse mannekropper der. Joda, definitivt det som er årsaken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. juni 2003 #6 Del Skrevet 26. juni 2003 Dette er jo også noe å diskutere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 26. juni 2003 #7 Del Skrevet 26. juni 2003 Homsesex. Uten tvil. Med 2 jenter så er det liksom ingen ting der som jeg tenner på, og da blir jo litt av vitsen borte? Men to gutter derimot - namnam. Og så kan man jo fantasere om å få være med på leken da..enda mere namnam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 26. juni 2003 #8 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg ville valgt homsesex, fordi jeg ikke har noe behov for å se nakne kvinner i eksplisitte situasjoner (dusjing i garderobe holder for meg) og jeg er litt nysgjerrig på hva homser egentlig gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 26. juni 2003 #9 Del Skrevet 26. juni 2003 til gjest som startet topicen; du tar helt feil! naturligvis vil de fleste jenter se homsesex og de fleste gutter vil se lesbesex!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 26. juni 2003 #10 Del Skrevet 26. juni 2003 Vil virkelig jenter se to homser som spruter hverandre i trynet...? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 26. juni 2003 #11 Del Skrevet 26. juni 2003 Måtte ha valgt to jenter......kunne definitivt ikke tenkt meg å se to mannfolk ha sex....får faktisk frysninger ved tanken...kan ikke forklare hvorfor.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2003 #12 Del Skrevet 26. juni 2003 Vil virkelig jenter se to homser som spruter hverandre i trynet...? :o Var det noen som at de måtte sprute hverandre i trynet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2003 #13 Del Skrevet 26. juni 2003 Vil virkelig jenter se to homser som spruter hverandre i trynet...? :o Hvorfor ikke.. Man ser da så mye rart for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. juni 2003 #14 Del Skrevet 26. juni 2003 Quins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #15 Del Skrevet 26. juni 2003 Vil virkelig jenter se to homser som spruter hverandre i trynet...? :o Heller dem enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarlyset Skrevet 26. juni 2003 #16 Del Skrevet 26. juni 2003 Morsom og litt mer enn en intetsigende topic... Fordi jeg som off. hetero og skult bi ofte lurer på hva min(e) partnere vil mene om meg sammen med en av samme kjønn. Hittil i livet har jeg stort sett blitt møtt med avstandtagene når jeg har "snakket frempå" om hvordan partneren betraktet denne saken. Mao har det med ett unntak ikke lyktes å få partneren min til å forstå eller tenne/intressere seg for at jeg som mann kan være tent på en annen mann/gutt. Derfor overraskende å se hvor mange damer her som vil se homsesex enn lesbesex. Hadde innbilt meg at utfallet ville vært det motsatte. hilsen Polarlyset (som venter på ei forståelsesfull drømmedame og en pen gutt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #17 Del Skrevet 27. juni 2003 Et lite flertall av homsesex her nå, og det var litt overraskende. Tror ikke det er så enkelt at, som noen skrev her, gutter vil se jenter og omvendt. Det er nok det vi ønsker å tro, men jeg tror ikke det er slik. Det er sunt og naturlig å være nysgjerrig på alt som har med sex å gjøre, og man skal ikke skamme seg over noe siden det ikke er noe man styrer selv. Man kan jo ikke bestemme hva man tenner på :blunke: Jeg tillegger ingen biseksuelle tendenser, men bruker nysgjerrighet som et nøkkelord, syntes man det er motbydelig er jo det synd, men hver sin lyst. Vil takke for foreløpige svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #18 Del Skrevet 27. juni 2003 Denne artikkelen under min hovedteori. At menn stort sett på heterofili ser ut til å være riktig, så der var jeg litt ute å kjøre , men hva tror dere om artikkelen? http://www.dagbladet.no/dinside/2003/06/27/372287.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 27. juni 2003 #19 Del Skrevet 27. juni 2003 Vel - jeg tror ikke den avspeiler den hele og fulle sannhet, for og si det sånn. Men det er jo klart jeg mener det siden jeg mye heller vil se på 2 gutter enn 2 jenter (2 jenter er for meg ). Dette var vel uansett en amerikansk undersøkelse, og muligens er damene som har blitt spurt redde for å si sannheten..? Ikke vet jeg. Men 2 gutter sammen (med hverandre og meg) er ihvertfall en av mine favorittfantasier som jeg bruker når ... :oops: vel, jeg skal "hygge" meg litt alene. Men om jeg hadde syntes det hadde vært like ålreit irl er en annen sak, har aldri prøvd og vet ikke heller om jeg hadde tatt sjangsen om den bød seg. Noen ting gjør seg jo best i fantasien da. Forøvrig så er mine muligheter til å forske ut dette IRL veldig begrensa da min elskede lider av langt fremskreden homoskrekk. Og det må jeg jo bare avfinne meg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 27. juni 2003 #20 Del Skrevet 27. juni 2003 Tror jeg ville ha valgt lesbesex! Er hetro, men ville nok ha valgt lesbesex fordi jeg synes det er "finere". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå