Gå til innhold

Rike menn gir kvinner flere orgasmer

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/s...icle5537017.ece

Kvinners golddigger-mentalitet sitter jammen dypt. :tongue:

Må innrømme at jeg blir litt ekstra hot på dem om dem er velstående og kjekke -altså attraktive i sin helhet .

Mektige / rike menn er sexy rett og slett .Kan ikke noe for det . Det er nok medfødt egenskap ja - å være litt golddigger .Men det er jo ikke noe dumt overlevelsesinstinkt ? Klokt å stole på sine intuisjoner .

En skikkelig slask eller fattiglus - ville jo bare gitt meg et slitsomt og hardt liv sansynligvis .Hvorfor være så dum å velge det ? Når en kan få bedre tross alt .

Se det positive i disse egenskaper .

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Kan sikkert stemme, det. Men jeg må nok faktisk skille meg ut fra massen denne gangen. Mens det er trygt, sexy og maktfult for noen, ser jeg på det som en klisjee, nesten litt klysete og usexy. Nesten på dråpen til kjedelig!

Penger tiltrekker meg kanskje ikke i det store og hele, tror jeg. Sett bort i fra at det er greit å ha slik at man klarer seg (noe man som regel gjør, man bruker da mer penger når man er rik enn fattig i større grad)

Finnes det noen menn som faktisk er opptatte av andre ting, føler jeg faktisk at de har en særegenhet som er spennende og interessant. Får lyst til å hoppe inn i det spennende livet de lever, mye mer enn en rikfyr med masse penger for å sende meg på shoppingsturer til paris.

Skrevet

Hm, jeg har lest at intelligente menn er mer lekne og utforskende i senga... Samtidig er det vel slik at mange som har tjent mye penger også er svært intelligente? Så kanskje det ikke har noe med damers mentalitet å gjøre, men det faktum at smarte menn er både rike og gode i senga. ;-)

BTW, så er jeg ingen golddigger, og jeg har aldri latt meg imponere av fyrer med mye penger... Synes det blir for teit når de legger ut om biler og båter og jatta jatta... ;-)

Gjest Foie gras
Skrevet
Så kanskje det ikke har noe med damers mentalitet å gjøre, men det faktum at smarte menn er både rike og gode i senga. ;-)

Joda, det henger sammen med damers mentalitet. Kvinner som får mange orgasmer, har selvfølgelig mye sex. Og siden rike menn har god økonomisk sans, går de etter billige damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...