Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg er ikke jomfru, men jeg har ikke hatt sex på 3 år. Jeg har gått til innkjøp av to vibratorer. Den ene er smal og liten og jeg får den lett inn. Det er i plast, så er litt hard, synes jeg. Den andre, derimot, er naturtro og av silikon. Den får jeg dessverre ikke inn når jeg prøver. Den møter motstand rett etter penishodet. Er den da kanskje for stor for meg? Jeg har jo fått inn en ekte i den størrelsen før.. Er tålmodighet og øvelse nøkkelordene her? Jeg bruker glidekrem.
Hinata Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Er du tent nok når du prøver da? God tid og gradvis utvidelse, og en god porsjon med glidemiddel, er det som skal til tror jeg Lykke til...
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg er ikke jomfru, men jeg har ikke hatt sex på 3 år. Jeg har gått til innkjøp av to vibratorer. Den ene er smal og liten og jeg får den lett inn. Det er i plast, så er litt hard, synes jeg. Den andre, derimot, er naturtro og av silikon. Den får jeg dessverre ikke inn når jeg prøver. Den møter motstand rett etter penishodet. Er den da kanskje for stor for meg? Jeg har jo fått inn en ekte i den størrelsen før.. Er tålmodighet og øvelse nøkkelordene her? Jeg bruker glidekrem. Selv om du møter litt motstand, kan det hende du skal gi den et lite ekstra "dytt" på akkurat det punktet. Da smetter den nok inn... Det er sånn ca. området rundt G-punktet du støter på, tror jeg. Vet ihvertfall at det er der jeg er smalest, og opplever akkurat det samme. Men det lille ekstra dyttet løser de fleste problemer, og gjør heller ikke vondt (ikke på meg, ihvertfall)...
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Bruk den lille til du ikke kjenner den lenger (da har skjeden din utvidet seg litt), og så kan du prøve den andre. Masser kliten samtidig, og dytt den inn idet du puster ut og prøver å vide ut skjeden (presser skjedeveggene utover). Den teknikken meg å dytte skjedeveggene utover er forresten det som skal til for å få til en sprutorgasme idet man kommer... Funker ihvertfall på meg. ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå