Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #21 Skrevet 19. januar 2009 Bortsett fra innlysende eksempler som golddiggers og importerte thaidamer, så ser jeg ikke helt hvordan hore/horekunde-metaforen skal kunne stemme for vanlige par. Er man hore eller horekunde når man pynter seg? :klø:
Bellatrix Skrevet 19. januar 2009 #22 Skrevet 19. januar 2009 Ah...så å gi varer eller andre "tjenester" teller ikke som prostitusjon? Nei. En rose eller å ta oppvasken er ikke prostitusjon.
Gjest ma38nn Skrevet 19. januar 2009 #23 Skrevet 19. januar 2009 Vel... ta et eksempel da (som visstnok forekommer): En kone ligger ikke med sin mann annet ann da han slår på "stortromma" og inviterer på middag, kjøper blomster, smykker, etc.. Vil man ikke da si at mannen "kjøper" sex av kona si? og Vil man ikke da si at kona på en måte selger sex til mannen? Og vi snakker om rimelig skakkjørte forhold når sånt skjer...
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #24 Skrevet 19. januar 2009 Vel... ta et eksempel da (som visstnok forekommer): En kone ligger ikke med sin mann annet ann da han slår på "stortromma" og inviterer på middag, kjøper blomster, smykker, etc.. Vil man ikke da si at mannen "kjøper" sex av kona si? og Vil man ikke da si at kona på en måte selger sex til mannen? Og vi snakker om rimelig skakkjørte forhold når sånt skjer... Dersom hun ikke vil ha sex med mannen sin i det hele tatt, men gjør det kun for gaver - og han gir gaver kun for å få sex - så er det jo på grensen til prostitusjon, sånn for å sette det på spissen. Men det er likevel ganske langt å gå når man spør om "vi alle" er prostituerte, for det der tror jeg ikke er en normal situasjon. For det første er det jo snakk om et par, de har sannsynligvis en eller annen form for følelser for hverandre. Om mannen gir kvinnen en rose så vil hun kanskje bli smigret eller føle at hun vil/bør "gi" (ordet er brukt løst her) han sex, så er det fordi følelser spiller inn og. Det er ingen prostituerte som tar betaling i roser, eller normale kvinner og menn som vil selge kroppen sin for en oppvask, sånn for å sette det og på spissen.
Gjest Gutt_innom Skrevet 19. januar 2009 #25 Skrevet 19. januar 2009 Høres kjempetrist ut om sex i et forhold skulle være betinget av gaver og ytelser! Det føles godt å gi noe til kjæresten sin, rett og slett! Tenker da ikke på det som kjøp av sex på noen måte.
Gjest womenwomen Skrevet 19. januar 2009 #26 Skrevet 19. januar 2009 Jeg tror at hvis prisen er riktig, så er alle villige til å prostituere seg, hvertfall til en viss grad. Det kommer jo selvfølgelig veldig an på hvordan man definerer prostitusjon. Til dagligdags synes jeg ikke det er tilfelle at alle prostituerer seg, og jeg er uansett ikke enig i at alle følger det mønsteret du fremstiller. Nei ! Jeg er ikke helt enig .JEG kunne ikke gjordt det over lang tid i hvertfall . Datet selv en skikkelig kakse av en mann for noen år siden .Han var selvfølgelig mye eldre enn meg , separert midlertidig og flere barn . Nyttet ikke hvor rik han var - ble fort lei av han - til tross for at han var stinn av gryn og flottet seg ovenfor meg og mine veninner , spanderte og stod i ! Jeg syns ikke det var verd det .Kunne aldri hatt noe seriøst opplegg som ville vare med han - til tross for at han var søkk rik og snill og hyggelig . Likte han ikke godt nok og ble ikke imponert av han uansett , hverken fysisk eller emosjonelt - så ønsket jeg meg noe annet .Jeg syns han ble for gammel ...rett og slett .Likte han mer som en venn - innså jeg raskt .Var ikke tiltrekning nok rett og slett .Og da skjærte det seg heldigvis raskt og smertefritt for oss begge .Men litt roting var jo ok , og å ha de gøy ute sammen .Men ikke noe mer .Bare festligheter med han - greit nok .Men ikke min fremtid .Jeg hadde for mange andre muligheter .Hvorfor satse på en rik mye eldre mann og binde meg .Ville kjedet meg fort . Penger er ikke allt .Foretrekker EKTE begjær, kjærlighet , og følelser - det er det beste i verden og penger kan ikke måle seg .En blir ikke lykkelig av masse penger .Det beste i livet er gratis .
Gjest postsekk Skrevet 20. januar 2009 #27 Skrevet 20. januar 2009 (endret) JEG kunne ikke gjordt det over lang tid i hvertfall . Dette betyr jo bare at du ville vært villig til å kanskje gjøre det en eller to ganger, så det motbeviser jo ikke det jeg sier. Det holder å selge seg én gang for å ha prostituert seg. Jeg har heller ingen planer om å selge kroppen min, men kom det en fyr som ikke var direkte frastøtende, og tilbød meg en million for å ha sikker sex én natt, så er jeg ærlig nok til å si at jeg sannsynligvis hadde akseptert. Endret 20. januar 2009 av postsekk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå