Gjest wonderboy Skrevet 22. januar 2009 #21 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har forøvrig en fin lillesøster, og du skal vite at du er på så syltynn is! Det hadde smelt for min egen del.
Gjest Sativa Skrevet 22. januar 2009 #23 Skrevet 22. januar 2009 Veldig mange av venninnene mine har vært hodestups forelsket i broren min. Han har nok feid over ganske mange av dem. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om det, men jeg ble kanskje litt sjalu? For at den aktuelle venninnen og brutter delte noe sammen som ikke inkluderte meg?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #24 Skrevet 23. januar 2009 La oss forestille oss at jeg er kompissen din, også blir jeg hodestups forelsket i søstra di, som er 4 år yngre enn deg selv. Hvordan ville du reagert? Eller for jenter. Forestill deg at jeg er besteveninna di, også blir jeg hodestups forelsket i broren din. Hvordan ville du reagert? Er det noe galt i det? Hvilken framgansmåte bruker man? Har vanskelig for å se for meg at det bare er til å si det rett ut, eller tar jeg feil?? Jeg ville ikke syns det var noe galt i det. Både fordi jeg ikke føler noe imot det, og fordi jeg intellektuelt ser at det ikke er min biznis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå