Litjmusa Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hjeeeelp, deter krise her hjemme... Jeg klarte tømme vaskebøtta i doen med kluten i seff, så nå er det pottetett der nede...Hva kan jeg gjøre?? Når jeg skyller ned går vannet opp til anten før det bruker veeeeldig lang tid på å synke ned igjen... Erkrise da jeg må på do... Noen som kan hjelpe meg??
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Hvis du ikke klarer å få den opp (ja, det er ekkelt...) så kan du jo prøve plumbo eller mr. mussle avløpsåpner. Har selv mistet vaskefilla i do, og det hjalp å trekke ned noen ganger slik at vaskefilla kom seg videre. Lykke til!
Gjest rørlegger Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Hvis du ikke klarer å få den opp (ja, det er ekkelt...) så kan du jo prøve plumbo eller mr. mussle avløpsåpner. Har selv mistet vaskefilla i do, og det hjalp å trekke ned noen ganger slik at vaskefilla kom seg videre. Lykke til! IKKE trekk den ned!!!!!klutt må tas OPP!
Litjmusa Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2009 Har en sønn på fire som syntes det hele var veldig morsomt, så han klarte trekke ned flere ganger. Prøvde stikk handa inn i to søppelposer og lete etter kluten i doen, men den er ikke å finne:(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå