Envy Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei jenter! Jeg kan jo starte med å fortelle at jeg har fått beskjed av psykologen om å vurdere om jeg vil gå med på å bli innlagt på psykiatrisk. Og det er selvfølgelig mange fordeler og bakdeler. men i natt hadde jeg en helt forferdelig drøm hvor jeg var innlagt, og mamma var oxo innlagt. Og søstra mi og alle barna hennes. Men hvertfall, mens jeg var der ble det krig, og soldatene kom og overtok stedet, og var skikkelig ondskapsfulle og gjorde det hele om til en konsentrasjonesleir, og jeg så dem gjøre grusomme ting med familien min helt frem til de faktisk ble ført bort og forsvant. like etter våknet jeg. burde jeg tolke denne drømmen som noe negativt? at jeg kanskje burde takke nei til tilbudet om innleggelse?
Gjest fisk Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Om man skal tolke drømmen din, så må det være at du er redd for innleggelse, redd for å aldri komme ut, redd for å bli en annen en den du er ved å dra dit. Naturlig redsel for det ukjente. Og nei, drømmer er ikke sanne. De kommer ikke til å skje. Så om du er dårlig, blir anbefalt et opphold av terapeut og lege. Så synes jeg du skal prøve. Om det ikke fungerer for deg så er det slik at du bare kan skrive deg ut igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå