Gå til innhold

tynn hår

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Liv_*
Skrevet

Hei min datter har tynn hår hva skal jeg gjøre for det,og hun har knuter og så i håret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Hvis hun er ganske liten enda - og ikke har klippet håret så mye enda - så kan det være lurt å klippe håret og få bort "baby-fjonet" - håret som vokser ut vil da være tykkere og ikke så fjonete og floke seg så mye

Gjest Gjest_Liv_*
Skrevet
Hvor gammel er hun?

Hvis hun er ganske liten enda - og ikke har klippet håret så mye enda - så kan det være lurt å klippe håret og få bort "baby-fjonet" - håret som vokser ut vil da være tykkere og ikke så fjonete og floke seg så mye

Hun er 10år gammel og har ikke klipp seg på en stund siden

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Tynt hår er arvelig og bestemt av gener. Jeg har tynt hår, min datter har fjoner. Lite å gjøre med det.. holde det kort og med en fin klipp. Av og til endrer hår seg drastisk med svangerskap, mitt ble bedre etter tredje svangerskap. Så nå har jeg litt lengde på det. (Snart førti...) :sjenert:

Skrevet

La henne få kose seg med det tynne håret inntil hun blir eldre og skallet.

Du kan putte inn litt mousserende skum og rufse det, håret vil da fremstå som mindre pistrete og tynt.

Skrevet
La henne få kose seg med det tynne håret inntil hun blir eldre og skallet.

Du kan putte inn litt mousserende skum og rufse det, håret vil da fremstå som mindre pistrete og tynt.

Eller.. hun kan barbere hodet hennes i flere år og når hun som tenåring oppdager at hun faktisk har hår på hodet så blir hun så sjeleglad at hun ikke bryr seg om at det er tynt (?) ;)

Skrevet

Kort hår vil sikkert se best ut på henne! :)

Skrevet
Eller.. hun kan barbere hodet hennes i flere år og når hun som tenåring oppdager at hun faktisk har hår på hodet så blir hun så sjeleglad at hun ikke bryr seg om at det er tynt (?) ;)

Hehehehe, ja, det synes jeg var en god løsning :)

Skrevet

Hei!

Har selv hatt kjempetynt og pistrete hår i alle år, men etter å ha gått på b-vitaminer og selolje i to år, merker jeg UTROLIG forskjell! Jeg har mye tykkere hår, det blir lengre, og det ser sunnere ut!

Har aldri egentlig trodd det kunne hjelpe, men ser jo nå at det gjør det absolutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...