Gjest Gjest_Kaare_* Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei, Lurer på hvordan var dere opplevde deres siste ONS? Hvordan skjedde det? Var sexen bra? Hva gjorde dere seksuelt? Fikk noen av dere orgasme? Brukte dere prevensjon? Hvordan gikk avskjeden for seg? Nysgjerrig på om det finnes vellykkede ONS'er, eller om de fleste skulle hatt det ugjort.
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Nysgjerrig på om det finnes vellykkede ONS'er, eller om de fleste skulle hatt det ugjort. Om det var bare det du lurte på, kunne du vel skrevet det? Sikker på at dette ikke et en liten "spennings-tråd med masse detaljer på trykk", i stedenfor da?
Monarabb Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Kunne godt klart meg uten mine to ONS for å si det sånn...
momo Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Mitt siste var egentlig veldig bra. Vi traff hverandre på byen, vi var brisne, men ikke fulle. Vi hadde sex 3 ganger den natta, alle i forkjellige stillinger, gjorde mye annet sexuelt og. Kondom ble brukt, jeg gikk på p-pille og. Vi fikk orgasme flere ganger begge to. Neste morgen så lagde han frokost til meg, speilegg, så kjørte han meg hjem, vi hadde en vennskapelig avskjed. Var veldig greit da ingen av oss ønsket noe mer enn sex. Så ingen ba om telefonnr. Men allikevel så var det veldig koselig og bra sex. Er faktisk mitt eneste ons, så fornøyd med hvor bra det ble. Har vel egentlig hatt andre ons, eller som var ment å skulle være det, men de endte alltid i forhold.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Hvordan skjedde det? Vi var på samme seminar og flørtet litt, men klin edru, fant ut vi ville ha et det gøy for natta Var sexen bra? Sexen var bra Hva gjorde dere seksuelt? Flere stillinger og litt suging :-) Fikk noen av dere orgasme? Hun stønnet i allefall godt, og jeg kom flere ganger Brukte dere prevensjon? Teite som vi var.... nei.... Hvordan gikk avskjeden for seg? Selv om vi var klare på hva vi ville, drev hun og prøvde å endre mening etterpå... noe som jo er teit. Nå prater vi ikke mer... ikke noe savn da vi ikke pratet sammen før heller
Gjest SvenskKille Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Ett bra ONS blir inte ett ONS. Då vill man ses flera gånger. Jag hoppas mitt senaste var det, vill verkligen träffa henne igen
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Vi treffes fortsatt......og jeg har aldri møtt en mer sjenerøs mann (på alle mulige måter)!
Gjest Foie gras Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Ett bra ONS blir inte ett ONS. Då vill man ses flera gånger. Godt sagt. Men en dårlig ONS blir noen ganger bra når det har gått så lang tid at man har glemt hvor kjipt det egentlig var.
Gjest shane Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Hei, Lurer på hvordan var dere opplevde deres siste ONS? Hvordan skjedde det? Kjente hverandre fra før,jeg hadde nettopp blitt singel,og vi var ute på byen,har alltid vært seksuell spenning mellom oss,så han inviterte meg med hjem. Var sexen bra? Huff nei!!! Med en gang klærne var av forsvant liksom spenningen mellom oss,han var fin og sånn,men det ble liksom ikke bra. Hva gjorde dere seksuelt? pulte/oralsex,dusjet sammen Fikk noen av dere orgasme?Nei Brukte dere prevensjon?Ja Hvordan gikk avskjeden for seg?Jg måtte hjem midt på natten pga div. årsaker,så vi lå å kosa litt før jeg gikk og ga hvernadre en klem og nuss,han ville gjerne gjenta det edru,men jeg takket nei. Nysgjerrig på om det finnes vellykkede ONS'er, eller om de fleste skulle hatt det ugjort.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 Nå tenkte jeg først at den siste ONS jeg hadde var veldig bra, og den første gangen jeg har kommet under samleie! Jeg kom like godt tre ganger når jeg først var i gang, det var så morsomt og deilig og frigjørende, og det var bare mulig fordi han jeg var sammen med er den eneste som har hatt et virkelig fritt forhold til seksualitet og bortsett fra min nåværende kjæreste virkelig nytt alt jeg har gjort og alt jeg har likt. Men så kom jeg på at jeg har hatt en etter det... Merkelig nok må jeg grave mer i hukommelsen for å huske det... Here it goes: Lurer på hvordan var dere opplevde deres siste ONS? Eh, forsto ikke spørsmålet helt... Hvordan skjedde det? Var på byen, flørta med en fyr som var i byen for helgen, ble med ham på hotellrommet... Var sexen bra? Nei, da vi først kom så langt var vi begge veldig slitne og trøtte og det begynte å bli lyst og jeg så virkelig hvor gammel og sliten han så ut (18 år eldre enn meg.) Dessuten slet han litt med ereksjonen, og jeg begynte å tenke at det ikke var så farlig om vi sluttet av... Hva gjorde dere seksuelt? Fingring/runking og samleie. Han begynte med å massere føttene mine med krem, det var egentlig det diggeste. Spurte om han hadde fotfetisjisme, og han sa ja... He he. Fikk noen av dere orgasme? Ja, han. Han brød seg ikke med å prøve å gi meg en. Bare han fikk meg, var det alt som betydde noe... Unge, lekre meg... ugh. Brukte dere prevensjon? Ja, jeg måtte insistere på det! Og han måtte ut og kjøpe! :-D Hvordan gikk avskjeden for seg? Jeg prøvde å sove, men han snorka så høyt at det var umulig. Og egentlig fant jeg ut at det var perfekt, så jeg snek meg til å kle på meg og listet meg ut og tok en taxi hjem. Til deg i resepsjonen - jeg er IKKE en hore, og du trengte ikke å se på meg som om jeg var en! Nysgjerrig på om det finnes vellykkede ONS'er, eller om de fleste skulle hatt det ugjort. Tja, da fikk jeg i det minste unnagjort fantasien om å ha meg med en mann på over 40 år - det var ikke så stas som jeg hadde trodd.
Drua Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 Mitt siste ONS var tragisk tragisk tragisk... huff. En kjappis på et badegulv på nachspiel hvor jeg i tillegg var altfor full, med en gammel venn jeg aldri skulle ha pult av mange grunner, uten prevensjon, skikkelig kleint etterpå og har aldri pratet med han igjen etter det... Blæ.
Gjest dalieo Skrevet 20. januar 2009 #12 Skrevet 20. januar 2009 Har hatt tre one night stands, og de kunne jeg klart meg fiiint uten.. Våknet opp med jeg-skal-aldri-drikke-igjen-innstilling to av gangene. Han ene er venn, og det var helt greit, men de andre to er jeg glad jeg ikke har møtt igjen for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå