Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg er i slutten av 20 årene, og har siste året kanskje fått tiltagende problem med at jeg får kviser på kinnene.... Eller det ser mer ut som tilstoppede talgkjertler, og ike nødvendigvis så "betent" som en kvise... Jeg renser huden hver dag, peeler kanskje en gang i uken - men ingenting hjelper!! Noen som vet hva det skyldes?? mener å ha lest et sted at årsaken til uren hud kan finnes ut i fra hvor man har det???? Og gode tips - vær så snill..... )
Gjest Løve66 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Det der lurer jeg også på. Tidligere hadde Dermalogica en fin oversikt liggende på websiden sin - en facemapping hvor det sto en del om hva som var årsaken når man hadde urenheter de forskjellige stedene i ansiket. Nå er denne facemappingen byttet ut med en annen info enn de hadde tidligere, men du kan jo ta en titt der for litt står det nå også.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Samme er! Er 27 og har plutselig begynt å få uren hud på mine ellers babymyke og rene kinn... Veldig rart! Sorte prikker faktisk, og noen småkviser fra tid til annen.
FrizzleSizzle Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Det der fikk jeg også i begynnelsen av 20-åra og nå er jeg 31 og det har fremdeles ikke gått over. Kult.
Gjest Gjest_Gjest123_* Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Jeg vil anbefale Dermalogica! Holder på å utdanne meg som hudpleier og produktene til Dermalogica er helt utrolige !
FrizzleSizzle Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Dermalogica hjelper noe, men jeg vil ikke kalle det utrolig. Best i klassen av hva jeg har prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Har du vært hos hudlege? Jeg trodde i flere år at jeg var kvisete, men etter et besøk hos hudlege viste det seg at det var rosacea. Veldig mange av de som har uren hud som voksne har faktisk rosacea, ikke alle ser ut slik som bilder man finner på nett at sykdommen.
Gjest TS Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Takk for svar - kanskje lurt å få en skikkelig vurdering av det?? He,he - litt godt egentlig å høre at det ikke bare er meg som har fått disse problemene i voksen alder!! Kjenner meg godt igjen i beskrivelsene!! Likte Dermalogica siden godt!! Det var akkurat noe sånt jeg tenkte på!! Takk!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå