Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er vi ferdig med å oppussing av stuen vår. Vi valgte tapet i en beige farge, med to mønstrete fondvegger (i to beigenyanser). Er superfornøyd med resultatet! Men så til problemet: Møblene våre passer veldig godt med veggene, mørkere beige salong med bord i ask, og en spisestue i en kremhvit farge med lutet plate i heltre eik og brunbeige setetrekk på stolene. Fargene som går igjen er altså hvitt og beige. Selv om det er kjempefint, blir det jo litt kjedelig i lengden, så vi ønsker skape litt liv med noen bilder/malerier med litt annen farge.

Men hvilke farger passer til beige? Har sett meg så lei på farger og kunst og forskjellig, at jeg ikke helt klarer å se for meg noe for tiden, så tips mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser for meg at en sterk blåfarge, grønnfarge eller rødfarge ville passet fint inn for å blåse liv i fargene.

Skrevet

Takk for svar.

Grønt og blått har jeg tenkt på selv. Rødt er jeg litt skeptisk til, men kun fordi jeg er usikker på om det står fint til beigefargen vi har.. Tror nesten jeg må ta med meg en tapetbit rundt i ulike butikker og se hva som kan passe sammen med den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...