Gjest Awesta Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har aldri hatt orgasme med eller uten noen. Vet ikke hva som er galt. Tror ikke jeg er noe seksuel. Hadde sex først når jeg var 20år og er 24 år nå og har hatt veldig lite sex egentlig.... Noe galt? Eller er dette normalt?
Gjest womenwomen Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har aldri hatt orgasme med eller uten noen. Vet ikke hva som er galt. Tror ikke jeg er noe seksuel. Hadde sex først når jeg var 20år og er 24 år nå og har hatt veldig lite sex egentlig.... Noe galt? Eller er dette normalt? Hvis du ikke er noe sexuellt vesen som de siere selv - så er det nok normalt . Hvis du aldri har brydd deg om sex eller følt sexuelle drifter -så er du nok en kvinne med svak eller nesten ingen sexualitet i det hele tatt . Noen få kvinner er bare født slik . Kanskje en lege kan gi deg noen hormoner som du mangler tydligvis ?
Gjest Sandbekken Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Tror det vil komme med tiden, når du er helt trygg på deg selv og omgivelsene slik at du kan slappe av og ikke stresse, da skal du se at det fikser seg
Hinata Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Hvor mye har du utforsket deg selv? Du kan ikke forvente at en partner skal klare å gi deg en orgasme dersom du selv ikke vet hvilke knapper du skal trykke på.. Det er det beste rådet jeg kan gi deg, ikke stress med å nå orgasmen, men gjør det som er godt, så kommer orgasmen etterhvert.
Gjest womenwomen Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Hvor mye har du utforsket deg selv? Du kan ikke forvente at en partner skal klare å gi deg en orgasme dersom du selv ikke vet hvilke knapper du skal trykke på.. Det er det beste rådet jeg kan gi deg, ikke stress med å nå orgasmen, men gjør det som er godt, så kommer orgasmen etterhvert. Siden hun uttrykker hun aldri har onanert tror jeg . Så er hun ingen kåt jente rett og slett og vil derfor ikke oppnå orgasmer . Kåte jenter onanerer seg til orgasmer fra de er små barn faktisk ...og tenåringer .De som HAR en medfødt sexualitet da . De som er født a - sexuelle - onanerer nok aldri -forde de ikke har fysiske behov .Dermed får de heller aldri orgasmer . En må jo først kunne gi seg selv orgasmer - før en kan forvente at par-sex skal resultere i orgasmer . Er jo naivt å tro orgasmer kommer når man ikke er kåt engang eller har normale sexuelle drifter sexuelt ... Må være vanskelig å ha det slik - være så annerledes . Jeg ville oppsøkt lege og bedt om en hormonsjekk og sjekket om jeg var " normal " siden jeg aldri var kåt som TS beskriver . Det høres ikke normalt ut for noen kvinner å være slik - med mindre de er a - sexuelle av natur .
macdreamy Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Hei. Finnes desverre ingen fasit på hvorfor dette er som det er. men kan jo dele litt erfaring. ¨ vært i 5 faste forhold og alle de 5 har klart å komme med meg. de har sagt det er pga jeg får de til å føle seg trygge på seg selv så de får slappe av. eks de damene som skriver her inne tissefølelse under sex. men de tør ikke oppleve det. det er en orgasme på vei som føles ukjent å skummel. men får du noen gang den følelsen så prøv å slapp virkelig av så får du deg en overraskelse... du tisser ikke på deg selv. får det er ikke mulig under sex(ifølge en del doktorer) dere damer er jo heldige som har mange forskjellige typer orgasmer. så lek med klitten. leit etter g punktet ditt. finn en stilling som får penis til å treffe de riktige steder. prøv rolig, eller hard. men husk å bli kjent med kroppen din. stol på han du har sex med. å tør å slipp deg løs.
Gjest Sandbekken Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Siden hun uttrykker hun aldri har onanert tror jeg . Så er hun ingen kåt jente rett og slett og vil derfor ikke oppnå orgasmer . Kåte jenter onanerer seg til orgasmer fra de er små barn faktisk ...og tenåringer .De som HAR en medfødt sexualitet da . De som er født a - sexuelle - onanerer nok aldri -forde de ikke har fysiske behov .Dermed får de heller aldri orgasmer . En må jo først kunne gi seg selv orgasmer - før en kan forvente at par-sex skal resultere i orgasmer . Er jo naivt å tro orgasmer kommer når man ikke er kåt engang eller har normale sexuelle drifter sexuelt ... Må være vanskelig å ha det slik - være så annerledes . Jeg ville oppsøkt lege og bedt om en hormonsjekk og sjekket om jeg var " normal " siden jeg aldri var kåt som TS beskriver . Det høres ikke normalt ut for noen kvinner å være slik - med mindre de er a - sexuelle av natur . Ikke blås storm i et vannglass nå.. man trenger da ikke skjekke hormonene bare fordi man ikke har onanert før! Det kan være flere grunner til dette, jeg mener bare at man ikke trenger å problematisere sex, det som bare skal være noe herlig og avstressende.
Gjest womenwomen Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Ikke blås storm i et vannglass nå.. man trenger da ikke skjekke hormonene bare fordi man ikke har onanert før! Det kan være flere grunner til dette, jeg mener bare at man ikke trenger å problematisere sex, det som bare skal være noe herlig og avstressende. Hvis hun aldri bruker å være kåt - så mangler hun enten hormoner eller viktige vitaminer / fettsyrer i kroppen . Er ikke normalt å aldri være kåt . Noen kvinner har medfødt masse testosteron i kroppen eks meg selv Men NB ! Jeg SER vanvittig utpreget feminin og søt ut - til tross for testosteron hormonnivået mitt som alltid har vært høyt : ) . Har alltid hatt bra drifter ,energi og fysisk styrke .Får f. eks raskt bygget opp muskler under eks sykling i legger / lår , vektløft muskulatur i armer etc . Får raskere muskler enn andre jenter som trener mye mer enn meg ..ut fra hva jeg har sett . Noen jenter har vanvittig lave testosteron doser i kroppen medfødt - de kan få mer testosteron kunstig tilført , evt kosthold Omega 3 fettsyrer , e-vitamin , trening .Mangler man dette hormonet fullstendig - så er det vell ike rart man blir mer uintrsert i sex .Alle kvinner har naturlig testosteron i kroppen - men noen MYE MER enn andre .
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 Jeg hadde det som deg egentlig.. men jeg onanerte ikke før jeg ble 25. Da traff jeg en mann som tente meg som ingen andre har gjort før, tiltrekningen var enorm. Nå tenker jeg på han hver gang jeg onanerer, og det går som regel veldig bra da Kanskje du bare må finne en person/situasjon/et eller annet som du kan tenke på som tenner nettopp deg?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jeg har aldri hatt orgasme med eller uten noen. Vet ikke hva som er galt. Tror ikke jeg er noe seksuel. Hadde sex først når jeg var 20år og er 24 år nå og har hatt veldig lite sex egentlig.... Noe galt? Eller er dette normalt? Jeg hadde en venninne som var kurder iraner som het xxxx. vi studerte sammen i trondheim. I alle fall, og ut fra mine personlige meninger, når jenta er muslim, og har hatt skumle tanker rundt sexualitet før ekteskapet, truslene, problemer og usikkerheten som finnes i bilde, så t kan dette få jentene til å oppleve vanskeligheter med å oppnå orgasmen. Eks, xxxx venninna mi, hadde samme problemet med mannen sin i forlovelses perioden før dem flyttet sammen. Det tok sin tid før hun følte seg trygg, og klarte å finne fram den riktige og normale seksuelle tonen. Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod. Endret 18. januar 2009 av Helen
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #11 Skrevet 18. januar 2009 Hvis hun aldri bruker å være kåt - så mangler hun enten hormoner eller viktige vitaminer / fettsyrer i kroppen . Er ikke normalt å aldri være kåt . Noen kvinner har medfødt masse testosteron i kroppen eks meg selv Men NB ! Jeg SER vanvittig utpreget feminin og søt ut - til tross for testosteron hormonnivået mitt som alltid har vært høyt : ) . Har alltid hatt bra drifter ,energi og fysisk styrke .Får f. eks raskt bygget opp muskler under eks sykling i legger / lår , vektløft muskulatur i armer etc . Får raskere muskler enn andre jenter som trener mye mer enn meg ..ut fra hva jeg har sett . Noen jenter har vanvittig lave testosteron doser i kroppen medfødt - de kan få mer testosteron kunstig tilført , evt kosthold Omega 3 fettsyrer , e-vitamin , trening .Mangler man dette hormonet fullstendig - så er det vell ike rart man blir mer uintrsert i sex .Alle kvinner har naturlig testosteron i kroppen - men noen MYE MER enn andre . Jeg blir bare mer og mer overrasket over hva du klarer å skrive. At du skal være så veldig feminin når du har høyt testosteron nivå er selvsagt øyet som ser. Boler damer er også veldig feminine og søte, er alltid øyet som ser det.
Gjest Sandbekken Skrevet 18. januar 2009 #12 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hvis hun aldri bruker å være kåt - så mangler hun enten hormoner eller viktige vitaminer / fettsyrer i kroppen . Er ikke normalt å aldri være kåt . Noen kvinner har medfødt masse testosteron i kroppen eks meg selv Men NB ! Jeg SER vanvittig utpreget feminin og søt ut - til tross for testosteron hormonnivået mitt som alltid har vært høyt : ) . Har alltid hatt bra drifter ,energi og fysisk styrke .Får f. eks raskt bygget opp muskler under eks sykling i legger / lår , vektløft muskulatur i armer etc . Får raskere muskler enn andre jenter som trener mye mer enn meg ..ut fra hva jeg har sett . Noen jenter har vanvittig lave testosteron doser i kroppen medfødt - de kan få mer testosteron kunstig tilført , evt kosthold Omega 3 fettsyrer , e-vitamin , trening .Mangler man dette hormonet fullstendig - så er det vell ike rart man blir mer uintrsert i sex .Alle kvinner har naturlig testosteron i kroppen - men noen MYE MER enn andre . Bull shit Womenwomen! Jeg sier det igjen: ikke problematiser sex på denne måten! kunstig tilført testosteron?! Jeg håper du tuller med dette innlegget altså, for slik du skremmer ts nå, det er bare stygt gjort. Det finnes mange andre mer sansynlige grunner til at ts ikke får orgasme, enklere grunner også! Sik som du tar frem deg selv som eksempel og skryter og turer på, hvordan tror du ikke det kan oppfattes av mennesker med problemer lik ts sine? Det er ikke meningen å være sur, men nå ble jeg faktisk veldig iritert på deg! Endret 18. januar 2009 av Sandbekken
Hinata Skrevet 18. januar 2009 #13 Skrevet 18. januar 2009 Bull shit Womenwomen! Jeg sier det igjen: ikke problematiser sex på denne måten! kunstig tilført testosteron?! Jeg håper du tuller med dette innlegget altså, for slik du skremmer ts nå, det er bare stygt gjort. Det finnes mange andre mer sansynlige grunner til at ts ikke får orgasme, enklere grunner også! Sik som du tar frem deg selv som eksempel og skryter og turer på, hvordan tror du ikke det kan oppfattes av mennesker med problemer lik ts sine? Det er ikke meningen å være sur, men nå ble jeg faktisk veldig iritert på deg!
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #15 Skrevet 18. januar 2009 Bull shit Womenwomen! Jeg sier det igjen: ikke problematiser sex på denne måten! kunstig tilført testosteron?! Jeg håper du tuller med dette innlegget altså, for slik du skremmer ts nå, det er bare stygt gjort. Det finnes mange andre mer sansynlige grunner til at ts ikke får orgasme, enklere grunner også! Sik som du tar frem deg selv som eksempel og skryter og turer på, hvordan tror du ikke det kan oppfattes av mennesker med problemer lik ts sine? Det er ikke meningen å være sur, men nå ble jeg faktisk veldig iritert på deg! Utrolig bra skrevet. WW har nok endel problemer, ofte derfor man må skryte av seg selv på en slik måte. Til ts. Ikke lag dette til et stort problem for deg selv. Du sier at du ikke har vært sexuelt aktiv så lenge. Vil tro at når du har hatt sex og er i et stabilt og trygt forhold, så vil dette gå av seg selv. Ofte så er det ens eget hode som stopper en til å oppnå orgasme, og ikke at man er mindre følsom. Stress ned, og nyt heller sexen.
Gjest womenwomen Skrevet 18. januar 2009 #16 Skrevet 18. januar 2009 Utrolig bra skrevet. WW har nok endel problemer, ofte derfor man må skryte av seg selv på en slik måte. Til ts. Ikke lag dette til et stort problem for deg selv. Du sier at du ikke har vært sexuelt aktiv så lenge. Vil tro at når du har hatt sex og er i et stabilt og trygt forhold, så vil dette gå av seg selv. Ofte så er det ens eget hode som stopper en til å oppnå orgasme, og ikke at man er mindre følsom. Stress ned, og nyt heller sexen. NB ! Finns mange menn også som har medfødt lite testosteron . Noen av disse har f.eks svært lite eller ingen skjeggvekst og naturligvis liten sexlyst ....Finns MANGE slike menn også . Et menneske som ikke føler seg som en sexuell person eller følser selv det har sexuelle drifter - må etter min mening enten mangle noen hormoner eller dårlig kosthold . Men felles for begge kjønn - de kan øke sitt naturlige testosteron mengder med trening og riktig kosthold .Det er sant . Ta gjerne mine innlegg fo skryting - men det er sant . Sexlyst har mye med hormoner å gjøre - det kan ingen benekte at vi er styrt av hormoner . Kvinner med høye mengder testosteron trenger ikke se maskuline ut - men kan f.eks plages med litt uren hud / kviser ganske mye mer enn andre ungdom .Så e fordeler også med kviser og jenter ...de får et godt sexliv og har mye mer lyst enn andre kvinner gjennom livet . Mens de som aldri har hatt en kvise i sitt liv - ofte har lave hormon verdier av eks testosteron - og har normalt lavere kjønnsdrifter også gjennom hele livet sitt . Hvis dere benekter at hormoner påvirker sexlyst - så er dere jo veldig uvitende skjønner jeg .Har dere ikke hatt naturfag på skolen ...
Gjest womenwomen Skrevet 18. januar 2009 #17 Skrevet 18. januar 2009 Jeg blir bare mer og mer overrasket over hva du klarer å skrive. At du skal være så veldig feminin når du har høyt testosteron nivå er selvsagt øyet som ser. Boler damer er også veldig feminine og søte, er alltid øyet som ser det. Man trenger ikke se ut som en bole dame ... Selv om man lever sunt , trener litt og spiser sunt . Skal vanvittig mye trening til - før man ser ut som en bole dame i hvertfall. Du er flink å overdramatisere og overdrive dine slutninger . Hadde jeg vært så veltrent - så hadde jeg nok kalt meg selv en atlet ...
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #18 Skrevet 18. januar 2009 Okey der problemet ditt ligger!! Husker jeg hadde ei venninne som gråt pga mye kviser, hun var i utgangspunktet en pen jente, men kvisene hennes ødela mye. Ikke spes delikat å kysse med ei som spruter ut gør bare en kommer litt for nær de røde klumpene
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #19 Skrevet 18. januar 2009 Det er riktig som du sier at hormonene i kroppen vår har noe med sexlyst å gjøre, dette er almenlære. Det er ikke dermed sagt at dette er et problem for ts. For det første så kan man ikke øke testosteron nivået i kroppen ved trening. Det er kun de som tar anabole steroider som får økt testosteron. Man trenger på ingen måte å få tilskudd av testosteron for at dette hormonet skal øke. Ved å spise sink, kan man øke testosteron nivået. Naturlig finnes dette i østers. Avacado får man også sink av, og det er omega 3 i denne også, som gir deg mer energi. I aspergers får du E vitamin, som kan stimulere til hormon produksjon. Trening gir økt blodgjennomstrømning i kroppen, derfor kan trening gi økt sexlyst. Man får på ingen måte økt testoteron nivå i kroppen ved å kun trene. Ellers fins det mange naturlige middler som kan påvirke hormonene i kroppen, slik som rosenrot, ginseng, og sist på markedet maco. Når man skal gi informasjon om noe som jeg mener for ts sin skyld er helt unødvendig, fordi jeg vil tro sexlysten kommer når stresset går ned. Så er det viktig at man gir rikti informasjon, og ikke begir seg ut med masse svada informasjon som ikke tjener noen. Stress kan også minske sexlysten, også om man har søvnproblemer. Og ofte får man lite søvn i starten av forholdet, og man er stresset.
Gjest womenwomen Skrevet 18. januar 2009 #20 Skrevet 18. januar 2009 Det er riktig som du sier at hormonene i kroppen vår har noe med sexlyst å gjøre, dette er almenlære. Det er ikke dermed sagt at dette er et problem for ts. For det første så kan man ikke øke testosteron nivået i kroppen ved trening. Det er kun de som tar anabole steroider som får økt testosteron. Man trenger på ingen måte å få tilskudd av testosteron for at dette hormonet skal øke. Ved å spise sink, kan man øke testosteron nivået. Naturlig finnes dette i østers. Avacado får man også sink av, og det er omega 3 i denne også, som gir deg mer energi. I aspergers får du E vitamin, som kan stimulere til hormon produksjon. Trening gir økt blodgjennomstrømning i kroppen, derfor kan trening gi økt sexlyst. Man får på ingen måte økt testoteron nivå i kroppen ved å kun trene. Ellers fins det mange naturlige middler som kan påvirke hormonene i kroppen, slik som rosenrot, ginseng, og sist på markedet maco. Når man skal gi informasjon om noe som jeg mener for ts sin skyld er helt unødvendig, fordi jeg vil tro sexlysten kommer når stresset går ned. Så er det viktig at man gir rikti informasjon, og ikke begir seg ut med masse svada informasjon som ikke tjener noen. Stress kan også minske sexlysten, også om man har søvnproblemer. Og ofte får man lite søvn i starten av forholdet, og man er stresset. Jeg har lest mange steder om trening og kosthold osv - at en kropp som trener / jobber hardt fysisk naturlig vil produsere mer testosteron AV SEG SELV NATURLIG - uten tilførsel av kunstige hormoner .Så der tror jeg du tar litt feil . Kroppen produserer nemlig SELV tetstoteron -og denne produksjonen øker naturlig når man trener . Samt at omega3 fettsyrer er beviselig å gi økt sexlyst hos kvinner , mørk sjokolade , og trening -fant en kvinnelig forsker ut øket sexlyst hos kvinner og de fikk dermed også mye lettere orgasmer naturligvis .Siden det er lett å få orgasmer når man er veldig kåt . Men vanskeligere om man ikke er spesielt kåt . LOGISK - IKKE SANT ? Hormoner er særdeles viktig - vi har jo alle hørt om hvordan eks p-piller kan drepe sexlysten og til og med forhindre naturlige reaksjoner - som å smøre underlivet / bli vått under opphisselse . Jeg selv har blant annet erfaring med at sexlysten blir borte etter noen mnd p-pillebruk - så det kan skje selv den mest lidenskapelige kvinnen .Forde hormonene i p-pillene forstyrrer kroppens naturlige hormonnivåer . Derfor - jeg har ikke brukt p-piller på 13 år nå - og er meget fornøyd med det . Deilig å føle kroppen LEVER igjen og har NORMALE DRIFTER . P- piller kan ødelegge hele sexivet i mange år ...men de fortsetter å stappe i seg piller - intetanende om at de samtidig også sørger for at man føler seg " hormonelt kastrert " av p-pillene . Glad jeg fant dette ut som tenåring - siden har jeg aldri orket spise den kunstige unaturlige giften . Neppe sunt heller - med tanke på kreft risiko ....senere i livet . Hormoner påvirker kroppen noe vanvittig - det er det ingen tvil om . Såpass skjønner alle i 2009 skulle jeg tro .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå