Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #41 Skrevet 20. januar 2009 Hvis noen lliker grandisen, så får de vel bare gomle i vei. Det er et fritt land. Her kan hvem som helst straffritt pælme innpå gammelost, sursild, gomme og allskens rariteter. Uansett hva det er, finns det noen som liker det. Og derved sikres arbeidsplasser i industrien. Men grandis er grandis. Pizza er pizza. Det handler ikke om at folk ikke får lov til å velge. Dette er en debatt om Grandiosa: da drøfter vi den.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #42 Skrevet 20. januar 2009 Spiser grandis til kveldsmat innimellom. Ikke værre en ei skive ostesmørbrød som kanskje hadde vært alternativet. Grandisen blir da slankemat i forhold.
Gjest *Mim* Skrevet 20. januar 2009 #43 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har spist mye grandis, men nå klarer jeg den snart ikke lenger. Den vanlige er utrolig vond!
Gjest Marillia Skrevet 20. januar 2009 #44 Skrevet 20. januar 2009 Jeg synes Grandiosa er godt den ene gangen i året jeg spiser frossenpizza. Jeg er generelt ikke glad i denne type mat, og har heller aldri vært det.
Kamikatze Skrevet 20. januar 2009 #45 Skrevet 20. januar 2009 Det handler ikke om at folk ikke får lov til å velge. Dette er en debatt om Grandiosa: da drøfter vi den.Skarpsindige observasjoner
Gjest Emera Skrevet 20. januar 2009 #46 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Nei, jeg har ingen fordommer mot Grandiosa. Jeg og venninnene mine spiste det ofte selv tidligere - og nå er det sønnene mine som spiser Grandiosa dann og vann. Forstår ikke helt problemet? Det er ikke akkurat farlig, jeg lever i beste velgående til tross for x antall Grandiosa innabords - vil påstå at jeg lever sunnere enn de fleste ... og det gjør sønnene mine også - selvom de spiser Grandiosa enkelte ganger. Det er så vanvittig mange snobber av alle slag her på KG ... Hvis det er snobbete å ikke spise Grandiosa, da er terskelen til snobberi farlig lav. Jeg tror nok ikke man tar sin død av å leve på grandis i studietida, og ellers spise det av og til. Men hvis man fortsetter å lange innpå på bekostning av annen, sunn mat, da kan det nok få konsekvenser for helsa. Nå har visst ei fjesbokgruppa klart å få fjernet det eneste på den pizzaen som kan sies å være sunt også, nemlig paprikaen. Endret 20. januar 2009 av Emera
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå