Mamma1 Skrevet 18. januar 2009 #21 Skrevet 18. januar 2009 Jeg liker godt grandis jeg. Liker ikke noen av de andre frossenpizzaene.
Gjest StockDama Skrevet 18. januar 2009 #22 Skrevet 18. januar 2009 Har en ikke tid så finnes det mange GODE frossenpizzaer. I en helt annen kvalitet og smak enn grandiosa. Jupp, for det finnes noen gode ferdigpizzaer der ute. Som er så overhode langt bedre enn grandiosa noen gang kommer til i bli =D
org Skrevet 19. januar 2009 #23 Skrevet 19. januar 2009 Synes at Grandiosa kan være godt en sjelden gang. Med ekstra ost og ananas. Med sjeldent mener jeg kanskje en gang i halvåret.
Lilith Skrevet 19. januar 2009 #24 Skrevet 19. januar 2009 Jeg kan godt spise grandis innimellom, men foretrekker andre frossenpizzaer
Gjest Imsdal Skrevet 19. januar 2009 #25 Skrevet 19. januar 2009 OK, ny grandisfordom: Lørdagsgrandiosa, garantert mus i helga!
Gjest Gjest_Elise_* Skrevet 19. januar 2009 #26 Skrevet 19. januar 2009 Ja guri, tenk, fordommer mot papplate med musehale Spiser du brød? Har du oversikt over alle fremmedlegemer som er funnet i brød? Fingrer, glass, mus, etc .. Dessuten vet alle som har jobbet på konditori/bakeri at det er plassen hvor rotter elsker å oppholde seg ... Jeg var vitne til 2-3 rottejakter med kokkekniv den uken jeg jobbet på bakeri
Gjest Stjernedryss Skrevet 19. januar 2009 #27 Skrevet 19. januar 2009 Spiser du brød? Har du oversikt over alle fremmedlegemer som er funnet i brød? Fingrer, glass, mus, etc .. Dessuten vet alle som har jobbet på konditori/bakeri at det er plassen hvor rotter elsker å oppholde seg ... Jeg var vitne til 2-3 rottejakter med kokkekniv den uken jeg jobbet på bakeri Ja, det er jo også funnet rotter på de fineste og dyreste restauntene i Oslo, så man kan vel egentlig aldri føle seg trygg.
Kamikatze Skrevet 19. januar 2009 #28 Skrevet 19. januar 2009 Det er en hårfin grense mellom å ha rotter i restauranten og i maten...
Gjest Gjest_Vivi_* Skrevet 19. januar 2009 #29 Skrevet 19. januar 2009 Nei, jeg har ingen fordommer mot Grandiosa. Jeg og venninnene mine spiste det ofte selv tidligere - og nå er det sønnene mine som spiser Grandiosa dann og vann. Forstår ikke helt problemet? Det er ikke akkurat farlig, jeg lever i beste velgående til tross for x antall Grandiosa innabords - vil påstå at jeg lever sunnere enn de fleste ... og det gjør sønnene mine også - selvom de spiser Grandiosa enkelte ganger. Det er så vanvittig mange snobber av alle slag her på KG ...
FoxyFish Skrevet 19. januar 2009 #30 Skrevet 19. januar 2009 Det har jo ikke noe med snobberi å gjøre..! Det er jo som flere sier her et dårlig alternativ i forhold til andre typer på markedet.
Gjest Gjest_Vivi_* Skrevet 19. januar 2009 #31 Skrevet 19. januar 2009 Det har jo ikke noe med snobberi å gjøre..! Det er jo som flere sier her et dårlig alternativ i forhold til andre typer på markedet. Jeg for min del synes det er mer og bedre smak av Grandiosa enn av de andre vasne frossenpizzaene på markedet.
FoxyFish Skrevet 19. januar 2009 #32 Skrevet 19. januar 2009 Jeg for min del synes det er mer og bedre smak av Grandiosa enn av de andre vasne frossenpizzaene på markedet. Og derfor er de som foretrekker andre merker snobber..?
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #33 Skrevet 19. januar 2009 Jeg foretrekker big one pizza over grandis en hver gang..
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #34 Skrevet 19. januar 2009 Fordi det fins mange matsnobber. Selv har jeg spist Grandiosa mange ganger, men for en stund siden begynte jeg å smake på maten og selv lage mat, og da ble det fort slutt på Grandiosa... Jeg lager dritgod hjemmelaget pizza. :-D
Kamikatze Skrevet 19. januar 2009 #35 Skrevet 19. januar 2009 (endret) Matsnobberi? Er da ikke madeiradampet gåsekaviar det er snakk om? Bare at for samme prisen får vi mye mer enn ei plate som smaker halvtørr papp med ketchup på, og to tre andre billige ingredienser som pengesmarte sunnmøringer markedsfører med dårlig rap. Jeg hater ikke grandisen, og eter det selv, om det er hva jeg får. Men jeg har bare ikke sansen for å kaste penger ut av vinduet. Har du kikket nedi pizzarommene i butikkfryserne? Du risikerer jo å bli blåfrossen pga beslutningsvegring. Grandiosaen er sikkert et greit alternativ for folk som likevel drukner "maten" sin i ketchup. Men det får bli deres sak. Selv vil jeg ha litt smak og næring for pengene. Ta bort paprikaklumpene, og grandisen er omtrent like sunn som ei loffskive med sirup på. edit: kommafeil Endret 19. januar 2009 av Kamikatze
Mamma1 Skrevet 19. januar 2009 #36 Skrevet 19. januar 2009 Denne uka er det 20kr pr grandis på Mega-løp og kjøp:) Grandis er godt.
Gjest *Ulla* Skrevet 19. januar 2009 #37 Skrevet 19. januar 2009 Jeg liker ingen andre frossenpizzaer enn Grandiosa. Og det er ikke noe jeg prøver å legge skjul på, selv om noen eventuelt skulle ha fordommer mot det.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #38 Skrevet 19. januar 2009 Om Grandiosaen ender opp som "tørr papp" så har man faktisk ikke klart å steike den riktig, da har den stått i ovnen alt for lenge Nå kan sikkert jeg kalles matsnobb, men jeg har igrunn litt sans for Grandiosaens milde runde smak. Alt trenger ikke å være så komplisert eller spesielt.
EmmaW Skrevet 19. januar 2009 #39 Skrevet 19. januar 2009 Pizza med tipo 00 mel, bøffelmozzarella og hjemmelaget tomatsaus er noe av det beste jeg vet. Har jeg da outet meg selv som matsnobb, så får det bare være... Jeg velger bort grandiosaen fordi jeg har spist den et par ganger, og synes den smaker fælt. I mitt hode har det ingenting med matsnobberi å gjøre, det er et spørsmål om smak og behag.
Kamikatze Skrevet 19. januar 2009 #40 Skrevet 19. januar 2009 Vel, min favoritt er faktisk rimi sin flate tolvkroners, med tomatsaus. Tyn tynn bunn, som jeg liker pizzabunnere, og kun en nøytral tomatsaus som er krydret som kjøttsaus. Helt grei basis, og så bestemmer hva som er av påleggs- og middagsrester resten. Men der fins flere brukbare smakfulle ferdige også. Hvis noen lliker grandisen, så får de vel bare gomle i vei. Det er et fritt land. Her kan hvem som helst straffritt pælme innpå gammelost, sursild, gomme og allskens rariteter. Uansett hva det er, finns det noen som liker det. Og derved sikres arbeidsplasser i industrien. Men grandis er grandis. Pizza er pizza.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå