Phobos Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Opplevde noe _jeg oppfattet som_ litt utenom det vanlige da jeg var på Gardermoen i fjord høst. Hadde sjekket inn baggasje osv., og skulle inn gjennom sikkerhetskontrollen. Imens jeg stod i en lang kø, la jeg merke til at en av vekterene som var framme var en søt dame, på min alder, eller litt eldre (21+). Etter hvert som jeg rykket framover i køen, fikk jeg øyekontakt med henne "et par" ganger.. Da jeg kom fra til der jeg putter sakene mine i bokser, vurderte jeg om jeg skulle legge belte nedi. Men droppet det, da tanken om bli kroppsvisitert av henne var spennende. Jeg gikk gjennom scanneren, og det pep/lyste rødt. Hun kom fram, og ba meg om å ta av skoene.. etterfulgt av kroppsvisitasjon. Hun var veldig hyggelig og smilte da hun nærmet seg. Kroppsvisitasjonen startet vanlig.. men da hun var halveis, befølte hun, litt diskré men likevel ganske "bestemt" mine edlere deler. Da hun var oppe og stod igjen, synes jeg hun hadde et lurere smil enn tidligere. Alt var ok, og jeg kunne ta på skoene å dra igjen. Det hele gikk egentlig ganske fort, men det gjorde inntrykk. Synes det hele var ganske pirrende jeg. Kan jo stille det vanlige spørsmålet også..; Er jeg syk? Noen andre her som "tenner" på tanken av å bli kroppsvisitert?
Gjest womenwomen Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Opplevde noe _jeg oppfattet som_ litt utenom det vanlige da jeg var på Gardermoen i fjord høst. Hadde sjekket inn baggasje osv., og skulle inn gjennom sikkerhetskontrollen. Imens jeg stod i en lang kø, la jeg merke til at en av vekterene som var framme var en søt dame, på min alder, eller litt eldre (21+). Etter hvert som jeg rykket framover i køen, fikk jeg øyekontakt med henne "et par" ganger.. Da jeg kom fra til der jeg putter sakene mine i bokser, vurderte jeg om jeg skulle legge belte nedi. Men droppet det, da tanken om bli kroppsvisitert av henne var spennende. Jeg gikk gjennom scanneren, og det pep/lyste rødt. Hun kom fram, og ba meg om å ta av skoene.. etterfulgt av kroppsvisitasjon. Hun var veldig hyggelig og smilte da hun nærmet seg. Kroppsvisitasjonen startet vanlig.. men da hun var halveis, befølte hun, litt diskré men likevel ganske "bestemt" mine edlere deler. Da hun var oppe og stod igjen, synes jeg hun hadde et lurere smil enn tidligere. Alt var ok, og jeg kunne ta på skoene å dra igjen. Det hele gikk egentlig ganske fort, men det gjorde inntrykk. Synes det hele var ganske pirrende jeg. Kan jo stille det vanlige spørsmålet også..; Er jeg syk? Noen andre her som "tenner" på tanken av å bli kroppsvisitert? Nei - du er ikke sjuk ...kanskje bare litt svensk ... he he Nei - jeg tror jeg ville følt akkurat det samme som kvinne . Om jeg blir kroppsvisitert av en kjekk mann .Syns jeg ser meg selv stående mot en vegg , i sort miniskjørt , og vakten beføler meg oppover og på innsiden av lårene .. grøss - tror jeg hadde blitt litt opphisset og VÅT da : ) Selv om jeg er kjerring - så er jeg ikke helt " død " vet dere . Syns også det der hadde vært litt vell erotisk opplevelse : ) Spesielt om vakten var kjekk : ) Jeg skjønner deg godt at du likte det : )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå