Gå til innhold

knerten i magen


tommeline

Anbefalte innlegg

Kanskje prøve litt dagbok mens jeg er gravid... førstemann er på veg :)

Er allerede godt på veg, 18+4. Nærmer seg halvgått løp...

Etter å ha gått en stund uten mye synlige bevis, føles det som magen har eksplodert siste uken. Nå vokser det der inne, men det har det vel egentlig gjort en stund.

Termin er 18.juni :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var det ultralyd. Veldig veldig kjekt å se den lille der inne :) Spesielt når alt står bra til og alt er som normalt. Man vet jo aldri... Stor aktivitet, så nesten rart jeg ikke har kjent noe særlig.

Nå sitter jeg og ser på bilder. Kan gjøre det leeeenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte snike litt tilbake jeg ;)

Og gratulerer! :klem:

Jeg hadde heller ikke kjent noe egentlig, før uke 19... Men nå kjenner jeg h*n hver dag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Velkommen til dagbokskriving.

Gøy med flere førstegangsfødende her inne :) Føler det er så mange med så mye erfaring .

Jeg kjente babyen ca uke 19 så du kommer nok plutselig til å merke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Skade og pinkybride :vinke:

Uke 19 nærmer seg med stormskritt, så jeg satser på at jeg kjenner noe snart. Kjenner jo noe i magen, men vet ikke om det babyen eller andre ting... liker jo å tro at det er den lille :)

Vi har vært på ul og vet kjønnet, men har ikke tenkt å si kjønnet til andre. Merker presset fra bl.a foreldre, så det spørs om vi klarer å holde oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å få vite kjønnet! Er sikkert moro at det bare er dere to som vet det... :) Skal krysse fingrene for at dere klarer å holde det for dere selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg kjenner liv innimellom :) Veldig moro!

Merker at det kan bli vanskelig å holde kjønnet hemmelig, men vi får se hvordan det går... litt forskjellig hvordan folk forstår at vi vil holde det for oss selv. Og så skal alle gjette for å se hvordan jeg reagerer. Vel, sjefen min var sikker i sin sak, og har jammen rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg hadde klart og ikke fortelle kjønnet hvis vi visste det :fnise: Men jeg er bra sikker på at typen hadde hatt enda vanskeligere for det... ;)

Kjenner du noe mer bevegelse? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at jeg kjenner liv nå :)

Nå gleder jeg meg til det går an å kjenne fra utsiden også sånn at mannen min og får kjent.

Har gått greit å holde vår lille hemmelighet til nå, men tenker det blir hardt i påsken med familieferie...

Er hjemme fra jobb i dag, var skikkelig uggen da jeg våknet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

frustrert her!

Forkjølet og trøtt og sliten! Orker ingenting :tristbla: Vært hjemme fra jobb noen dager, men bør vel komme meg på jobb i morgen. Samtidig som jeg føler at det er meg og magen jeg bør ta mest hensyn til akkurat nå (altså, ikke noe press fra arbeidsgiver, men jeg syns ikke det er noe morsomt å være borte fra jobb).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
frustrert her!

Forkjølet og trøtt og sliten! Orker ingenting :tristbla: Vært hjemme fra jobb noen dager, men bør vel komme meg på jobb i morgen. Samtidig som jeg føler at det er meg og magen jeg bør ta mest hensyn til akkurat nå (altså, ikke noe press fra arbeidsgiver, men jeg syns ikke det er noe morsomt å være borte fra jobb).

Ser det er en stund siden du skrev. Håper du er bedre, Tommeline!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...