Gå til innhold

Lange, mørke hår

Fremhevede innlegg

Gjest gjest_jiil
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på snart 14 år som prøver å finne ut hva som skyldes de lange, mørke hårene jeg har på armene mine. Pga. dette går jeg sjeldent i t-skjorte, ikke på gymmen, nesten ikke på sommeren, osv.

Faren min er fra Tyrkia, og kan sikkert ha noe med dette å gjøre.

Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det? Er ganske så lei av det, og jeg liker det ikke.

-Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

sliter med det samme..jeg begynte først å bleke de med en mild bleking, sånn som egentlig er til ansiktet som du får kjøpt på parfymeri, det er en helt grei og smertefri meotde. og heter andrea eller opilca.finnes sikkert noen andre merker og. nå har jeg gått over til epilering. men jeg anbefaler deg og begynne med voksing før du går løs med epilatoren, da det gjør dritvondt å epilere.

Skrevet

Hei!

Det er mange muligheter for å bli kvitt det. Mange pleier å bleke hårene eller så kan man fjerne det permanent med laser. Vil ikke anbefale og bruke høvel. Da kommer det fort tilbake og hårene blir stivere. Men husk at du bare er 14 hår så vær forsiktig så du ikke angrer når du blir litt eldre. Du lærer deg å leve med de hårene når du blir litt eldre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...