Gå til innhold

Fingring i musen


Gjest Gutt22

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på en ting. Hvis jeg er på en ONS og har lyst å stikke en finger eller to inn, bør jeg spørre først? Kanskje bare prøve litt og se hva reaksjonen er? Kanskje jeg er helt på bærtur siden at de aller fleste kvinnene kanskje liker dette uansett? Er ikke så erfaren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du først har et ons, så kan du uten problemer stikke en finger inn. Men det er viktit at du kjenner at hun er våt. Om hun ikke er det bør du vente litt og gjerne gjøre henne våt ved å ta på brystene, lårene og rompa først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jeg lurer litt på en ting. Hvis jeg er på en ONS og har lyst å stikke en finger eller to inn, bør jeg spørre først? Kanskje bare prøve litt og se hva reaksjonen er? Kanskje jeg er helt på bærtur siden at de aller fleste kvinnene kanskje liker dette uansett? Er ikke så erfaren..

Nei - syns ikke du skal spørre om lov : ) Bare stikk dem inn du når hun er glatt og våt -bare deilig det .

Kan bli litt pinlig for henne om de skal spørre om lov til allt vet du .

Selvfølgelig liker de fleste å bli fingret litt .Ja det tror jeg .

Er mer problematisk når menn er så genert og forsiktige at de ikke tør å ta på oss i det hele tatt der nede - unntatt på puppene da .

Men det blir jo kjedelig i lengden ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - syns ikke du skal spørre om lov : ) Bare stikk dem inn du når hun er glatt og våt -bare deilig det .

Kan bli litt pinlig for henne om de skal spørre om lov til allt vet du .

Selvfølgelig liker de fleste å bli fingret litt .Ja det tror jeg .

Er mer problematisk når menn er så genert og forsiktige at de ikke tør å ta på oss i det hele tatt der nede - unntatt på puppene da .

Men det blir jo kjedelig i lengden ...

Kjedelig????

De beste orgasmene jeg har fått er når mannen slikker og suger brystvortene.

Ikke kjedelig nei.

Du er rar du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Kjedelig????

De beste orgasmene jeg har fått er når mannen slikker og suger brystvortene.

Ikke kjedelig nei.

Du er rar du

Jeg syns du er rar - som får orgasme av å bli slikket 7 sugd på brystvortene ? Godt ja - men ikke orgasme av det ...

Vet du hva orgasme egentlig ER ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Jeg syns du er rar - som får orgasme av å bli slikket 7 sugd på brystvortene ? Godt ja - men ikke orgasme av det ...

Vet du hva orgasme egentlig ER ?

Jeg synes ikke hun er rar jeg!

Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg har opplevd flere orgasmer via brystene.. Noe av det beste jeg vet er å bli slikket på nipplene!

Disse orgasmene er dog annderledes enn foreksempel klitorisorgasmen, som er mye mer sentrert og sterk.. "brystorgasmen" brer seg mer ut i kroppen og kjennes nødvendigvis ikke i brystene.. BØR PRØVES!

Ble du klokere nå WomanWoman? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Jeg synes ikke hun er rar jeg!

Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg har opplevd flere orgasmer via brystene.. Noe av det beste jeg vet er å bli slikket på nipplene!

Disse orgasmene er dog annderledes enn foreksempel klitorisorgasmen, som er mye mer sentrert og sterk.. "brystorgasmen" brer seg mer ut i kroppen og kjennes nødvendigvis ikke i brystene.. BØR PRØVES!

Ble du klokere nå WomanWoman? :)

Jeg kan bli hurtig sprut-våt og kåt av å bli slikket / sugd på niplene - men jeg vil ikke kalle det orgasme av den grunn ...Selv om jeg ikke benekter at det kan gi ilinger nedentil ...he he

Høres bare så dramatisk ut - få orgasme via puppene ... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Jeg kan bli hurtig sprut-våt og kåt av å bli slikket / sugd på niplene - men jeg vil ikke kalle det orgasme av den grunn ...Selv om jeg ikke benekter at det kan gi ilinger nedentil ...he he

Høres bare så dramatisk ut - få orgasme via puppene ... he he

Men jeg kan skrive under på at det er orgasme.. Men det er ikke alle som er like følsomme, så det kommer vel litt ann på person.. :pisk::fnise:

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... nesten litt skremmende at du er usikker her :). om dama blir med deg på ett ons , så klager hun neppe på at du fingrer henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Hmm... nesten litt skremmende at du er usikker her :). om dama blir med deg på ett ons , så klager hun neppe på at du fingrer henne:)

hahaha! enig med deg :P:)

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett hvor fristende det enn måtte være; når du driver å krafser oppi der - ikke lek at hun er hånddukke, eller prøv deg som buktaler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er rar - som får orgasme av å bli slikket 7 sugd på brystvortene ? Godt ja - men ikke orgasme av det ...

Vet du hva orgasme egentlig ER ?

Uffda, noe du ikke får selv da eller?

Jeg får orgasme når han slikker og suger brystvortene mine, og ja jeg vet utmerket godt hva en orgasme er.

Kvinner kan få orgasme når de amer barna sine.

Jeg får orgasme både vaginalt og ved berøring av klitoris, men orgasme ved bryst stimulering gir meg utrolige opplevelser.

Litt synd å betvile andres opplevelser selv om du ikke får dette til selv, du vet; det ligger i hodet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan skrive under på at det er orgasme.. Men det er ikke alle som er like følsomme, så det kommer vel litt ann på person.. :pisk::fnise:

Helt enig med deg Sanbekken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest killebukkn

Noen kan få orgasme av å bli stimulert på brystene. Andre ikke. Men poenget var vel at det er ålreit å bli tatt på andre steder enn BARE puppene.

Forøvrig tror jeg at de ferreste klarer å komme av kun puppe-berøring. (Men det er noen heldige der ute!) Siden de ferreste kan komme av bare berøring av brystene så er det derfor lurt at man berører andre steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...