Gå til innhold

Babycall med video fra Doro


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har mulighet til å kjøpe babycall med video til en god pris.

Den heter BM Video og er fra Doro. Her er info:

http://www.doro.com//global/businessunit/d...p;p=BMxyzVIDEO#

Har slike babycaller egentlig en knapp hvor man kan prate tilbake til babyen?

Har inntrykk av at det ikke er vanlig men det kunne jo vært kjekt å ha muligheten til å bare si noen beroligende ord uten å måtte løpe inn hele tiden om det egentlig ikke trengs?

Noen som kjenner til akkurat denne babycallen og kan dele litt erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_TS
Jeg tror en baby ville blitt vettskremt om plutselig babycallen begynte å snakke til den med mammas stemme...

Hehe ja kanskje det, ikke tenkt så mye på det i grunnen. Men uansett er det ikke denne funksjonen jeg er mest opptatt av. Jeg er mest interessert i å høre om noen har konkret erfaring med akkurat denne babycall modellen?

Takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_Trudelutt_*

Hvorfor få barn i det hele tatt om man ikke en gang gidder gå inn og roe barnet når det gråter.

Men her på KG var det for ikke så lenge siden en nybakt mamma som teipet smokken fast på barnet sitt - så det meste er visst mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste gjest: Hvorfor gidder du? De aller fleste har en babycall og det er helt legitimt å be om erfaringer av andre. Slike usaklige innlegg kan vi spares for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trudelutt_*
Siste gjest: Hvorfor gidder du? De aller fleste har en babycall og det er helt legitimt å be om erfaringer av andre. Slike usaklige innlegg kan vi spares for.

Jeg har lov til å komme med mine synspunkter.

For mitt vedkommende så er det mye mer usaklig å i det hele tatt vurdere noe slikt når man har valgt å sette barn til verden. Kan ikke fatte at noen i det hele tatt vurderer noe sånn seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...