Gå til innhold

liten kul i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Er litt bekymret nå, og søker noen råd her før jeg ev. går til en lege. Kanskje jeg rett og slett bare er hypokonder.

Da jeg og min ektemann hadde sex i morges oppdaget han en kul på en av kjønnsleppene mine. Den er på str med en ert, og hard. Kan nesten se ut som en kvit stein som ligger rett under huden på kjønnsleppen. Hva kan det være? Jeg har ikke hatt sex med andre enn min mann, og han har heller ikke hatt sex med andre. Blir redd for kreft og sånn jeg, men det er kanskje å overreagere?

Håper på noen svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Er litt bekymret nå, og søker noen råd her før jeg ev. går til en lege. Kanskje jeg rett og slett bare er hypokonder.

Da jeg og min ektemann hadde sex i morges oppdaget han en kul på en av kjønnsleppene mine. Den er på str med en ert, og hard. Kan nesten se ut som en kvit stein som ligger rett under huden på kjønnsleppen. Hva kan det være? Jeg har ikke hatt sex med andre enn min mann, og han har heller ikke hatt sex med andre. Blir redd for kreft og sånn jeg, men det er kanskje å overreagere?

Håper på noen svar...

Det kaan være at det rett og slett bare er en kvise :) di dukker opp på de snodigste plassene. men sjekk med legen. det er sikkert ikke noe alvorlig, men da er du i hvertfall på den sikre siden :)

Skrevet

Det kan være en kjertel. Er nok helt sikkert ikke noe farlig, men synes du skal la en lege undersøke den :)

Skrevet

Jeg tror jeg har akkurat det samme. Har hatt den i sikkert fem år, men har aldri gått til lege med det. Tror ikke det er noe farlig, men hvis du er usikker kan det være greit å ta en tur til legen :)

Skrevet

Jeg bruker å ha slike "støtt og stadig", når de blir modne så klemmer jeg de bare ut.

Kviser eller fettkuler, ut kommer det ihvertfall! Spurte legen om dette, og så lenge det var av en slik type så var det helt ufarlig:)

Skrevet (endret)

Jeg har også hatt noen slike. Hos meg er de sjelden synlige, men jeg kjenner dem inni den ytre kjønnsleppen. Jeg tipper det en en irritert kjertel/ et inngrodd hår el. lign. De forsvinner vanlig vis etter et par dager, no problem :)

Edit: Skrivefeil

Endret av Fat Sally Lee
Skrevet

Tusen takk for gode tilbakemeldinger! Tror nok det sikkert er helt ufarlig, men er nok en ide å gå til lege. Tror jeg gjør det sånn at jeg venter en ukes tid, og hvis den ikke har forsvunnet da - så tar jeg kontakt med lege. Alltids greitt å la en lege se på det, og si hva det er. Så kan jeg være trygg hvis jeg ev. får en ny sånn kul senere.

• 3 år senere...
Skrevet

Kan dere hjelpe meg? jeg har en liten kul i hunderlivet rett på innsiden av den enne kjønsleppa, den er helt rød, har å på str, med en ert eller noe sånt. den er ganske bløtt på toppen med er har ellers, å det gjør vondt når jeg sitter eller kommer borti den.. jeg trodde det kunne være en kvise men når jeg klemmer på den gjør det drit vind å den vil ikke sprekke... Help me please..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...