Gå til innhold

Venninne kvled


Gjest Gjest_Murie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Murie_*

Hei!

Skal ha noen venninner på besøk i kveld, derfor lurer jeg på om dere har noen gode tips til hva jeg kan servere. Helst skal det være lett å lage, passe sunt og ikke alt for dyrt...

Håper på noen fine oppskrifter...

-murie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skal ha noen venninner på besøk i kveld, derfor lurer jeg på om dere har noen gode tips til hva jeg kan servere. Helst skal det være lett å lage, passe sunt og ikke alt for dyrt...

Håper på noen fine oppskrifter...

-murie

Er det middag du skal servere? Eller er det mer kaffe med noe godt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_murie_*
Er det middag du skal servere? Eller er det mer kaffe med noe godt til?

Tenkte noe ala middag, ikke full middag, men litt godt å bite i liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strø nachos/tortilla-chips utover brettet til stekeovnen. Stek kjøttdeig (kyllingkjøttdeig er veldig godt, koster 20 kr pakka på Rema) og tilsett ett glass med tacosaus (jeg bruker hot). La dette frese i pannen til det ikke er så mye væske igjen. Fordel jevnt over chipsen. Ha gjerne over oppkuttede tomater. Og til slutt ost. Varm i stekeovnen. Ha rømme og avokado/guakemole ved siden av. Og gjerne en bolle salat.

Blir ikke en ordentlig middag, men litt mer snacksaktig. Kjempegodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest murie (TS)
Strø nachos/tortilla-chips utover brettet til stekeovnen. Stek kjøttdeig (kyllingkjøttdeig er veldig godt, koster 20 kr pakka på Rema) og tilsett ett glass med tacosaus (jeg bruker hot). La dette frese i pannen til det ikke er så mye væske igjen. Fordel jevnt over chipsen. Ha gjerne over oppkuttede tomater. Og til slutt ost. Varm i stekeovnen. Ha rømme og avokado/guakemole ved siden av. Og gjerne en bolle salat.

Blir ikke en ordentlig middag, men litt mer snacksaktig. Kjempegodt :)

Det er jo litt moro at det ble nachos jeg lagde (min egen oppskrift) da. Uten at jeg fikk tid å vært innom her å titta igjen! :P

Lagde også brownies med is til dessert. Stor kosa oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...