Gå til innhold

Miami..


Ce'Nedra

Anbefalte innlegg

Drar to uker til Florida, og tenker å stasjonere oss i Miami, med muligheter for å sjekke ut Gold Coast og områdene rundt Naples.

Noen som har gode tips å komme med?

Tenkte oss en tur til Bahamas, og noen dager i Naples, men hva kan man gjøre ellers? Vi er kun voksne i alderen 23 og oppover.

Endret av Ce'Nedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Drar to uker til Florida, og tenker å stasjonere oss i Miami, med muligheter for å sjekke ut Gold Coast og områdene rundt Naples.

Noen som har gode tips å komme med?

Tenkte oss en tur til Bahamas, og noen dager i Naples, men hva kan man gjøre ellers? Vi er kun voksne i alderen 23 og oppover.

Dytter litt på denne tråden jeg :)

Jeg og kjæresten reiser på 4 ukers byllupsreise til USA i juli og har tenkt til å være i Florida i ca 2 uker. Tanken er å bo i Orlando, Miami og reise en tur ut til Bahamas.

Tar gjerne imot noen tips om hva som er verdt å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg komme med noen tips igjen når vi kommer hjem i april ;) Har bestilt hotell, båt etc. nå i alle fall, og endte opp med noen dager i Key West, noen på Bahamas og resten i Miami (South Beach - Art Deco District, pluss en dag i Everglades).

Hvis jeg hadde vært dere, ville jeg nok satt av mer tid til Bahamas, og tatt fly ut til Nassau eller en av de andre øyene. Vi har valgt båten som går fra Ft. Lauderdale til Grand Bahama, og det virker egentlig ikke som den fineste øya.. Men men, hadde blitt for stress med fly for så få dager.

Ellers er ikke Orlando den mest spennende byen, vi var der i fjor. Universal Studios er gøy, men resten er nok heller kjedelig om man ikke har barn. Key West gleder jeg meg til, og jeg skulle også ønske vi hadde hatt tid til å utforske vestkysten, det er utrolig nydelig der!

Setter i alle fall pris på alle tips til hva for noe morsomt man kan gjøre på Key West, Grand Bahama, Everglades og i Miami :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...