Devana Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Noen som vet om et sted man kan kjøpe billige eller rimelige madrasser?
Gjest Grafica Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 IKEA, men kvaliteten er deretter. Kjøpte en billig en der sommeren 2007, og den må byttes ut nå. Grusom å sove på. Jysk er vel et annet alternativ, litt dyrere, men også bedre kvalitet.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Spørs hvor billig du tenker? Fjærmadrassene til Ikea er faktisk bra.
Ce'Nedra Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Jeg kjøpte en gjesteseng billig på Jysk. Den er veldig myk, men også billig. Jeg fikk en sånn kontinentalseng (160 cm) for 3000. Du kan også prøve å ringe litt rundt, ofte har de senger som har blitt åpnet ved en feil etc. som de selger ut billig.
Gjest Marlo Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Har prövd Jysk (også andre möbler enn madrasser) og ALLTID värt misfornöyd etterpå. De er ikke neo dyrere/billigere enn IKEA, har ikke noe produkter som skal väre bedre heller. IKEA er jeg faktisk veldig fornöyd med, så lenge man unngår de aller billigste - de madrassene/sengene er jo ment for de som har ekstremt lite med penger, men som er nödt for å ha noe. Kjöpte selv en typ kontinental seng hos IKEA for 6000kr, og det var den nest dyreste de hadde inne, og er superfornöyd! Ikke var det så dyrt heller.
Hinata Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Ellers kan bohus være noe.. Jeg kjøpte 120-seng, rammemadrass og bein, der til rett over 2000, veldig god å ligge i også..
Devana Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2009 Takk for tipsene. Vi har tittet litt rundt på nettet og skal ta en runde imorgen og titte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå