Gå til innhold

Mannfolka er vrange!


Gjest Gjest_sara_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sara_*

Hvorfor tror dere mannfolka er rare, vrange, ustabile, ubalmhjertige, egoistiske og utnytter jenter?

dem er ikke lett å forstå på.

Ikke alle da, men mesteparten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mesteparten av menn jeg kjenner er ærlige og og hyggelige mennesker som bidrar postivt til folk rundt seg, og har omsorg for jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi Norge er et gjennomfeminisert samfunn.

Tvert om! Det er fordi patriarkatet fortsatt råder i Norge. Det er fortsatt menn som innehar et stort flertall av ledervervene i samfunnet. Menn har lært av tradisjonen at kvinner kan tråkkes på og herses med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvert om! Det er fordi patriarkatet fortsatt råder i Norge. Det er fortsatt menn som innehar et stort flertall av ledervervene i samfunnet. Menn har lært av tradisjonen at kvinner kan tråkkes på og herses med.

Menn innehar de fleste ledervervene fordi de er best. Kvinner som klager og syter på menn er fulle av mindreverdighetskomplekser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sara_*

Mhm,, dere har rett på en måte. kanskje norske menn er gode og snille, jeg synes at enten er de omsorgsfulle, eller absolutt unyttige.

Men jeg tenkte vel på utenlandsk menn, det blir litt annerledes det da. fra egne erfaringer sier jeg det. Til og med en utenlandsk som f eks har vært med ei norsk jente i 5 år, som plutselig o ubegrunnelig gjøre det slutt og komme med ei ny jente fra hjemmelandet som han skal gifte seg med.

Ting fungerer så annerledes og omvendt, i det norske samfunnet skal mannen tåle kona mest for holde ut forholdet, men hos oss er det vel kona som skal lyde. stakkars norske menn og utenlandske kvinner. skulle ønske at det var midt i mellom i begge samfunn slik at ingen ble såret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer helt an på personen. personlig kjenner jeg like mange vrange og vanskelige menn som damer.

helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Langsyne
Hvorfor tror dere mannfolka er rare, vrange, ustabile, ubalmhjertige, egoistiske og utnytter jenter?

dem er ikke lett å forstå på.

Ikke alle da, men mesteparten

Mannfolka? Jeg kjøper ikke den, jeg. Kvinner kan også bære disse egenskapene.

Men jeg har ikke lagt så mye energi i å finne ut "hvorfor" et slikt menneske bærer disse egenskapene. Det er noe som har gått galt et sted, tenker jeg. Men det må få lov til å gå galt i en verden som denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...