Gå til innhold

Grr, pokkers klikkekampanje!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:evil: NÅ er jeg sinna! Alle disse oppmodningene om å klikke på reklamene her på KG har gjort til at jeg er mange hundre kroner fattigere... Tenkte jeg skulle støtte KG litt, og klikka i vei på både det ene og det andre. Ingenting som frista noen plass, plutselig kom jeg til å klikke på netthandelen.no, og nå er jeg den heldige eier av flåte med tak, en slags båt i kraftig vinyl-bla-bla-bla, og en kjempenyttig hulltang...

Gjest celine
Skrevet

Vel, man bestemmer vel selv hva man vil klikke på....

man bestemmer vel selv hva man vil kjøpe....

Hvem er du sint på, Nora? Deg selv?

Gjest Anonymous
Skrevet
Vel, man bestemmer vel selv hva man vil klikke på....

man bestemmer vel selv hva man vil kjøpe....

Hvem er du sint på, Nora? Deg selv?

Selvfølgelig er det meg selv jeg er sint på, Celine! Du trodde ikke det var deg, vel? :wink: Jeg har bare så altfor liten viljestyrke!! :roll:

Skrevet
:evil: NÅ er jeg sinna! Alle disse oppmodningene om å klikke på reklamene her på KG har gjort til at jeg er mange hundre kroner fattigere... Tenkte jeg skulle støtte KG litt' date=' og klikka i vei på både det ene og det andre. Ingenting som frista noen plass, plutselig kom jeg til å klikke på netthandelen.no, og nå er jeg den heldige eier av flåte med tak, en slags båt i kraftig vinyl-bla-bla-bla, og en kjempenyttig hulltang...[/quote']

:hoho::hoho: Trist at du er sinna, men jeg har ikke ledd så godt i dag som da jeg leste innlegget ditt!

Tør jeg spørre hva i allverden du skal bruke en flåte med tak til? *nysgjerrig nå*

Skrevet

Si ifra når du skal ut på langtur *nora*!

Det kan jo komme til nytte en gang. Bursdagspresanger, julepresanger. En flåte må jo være perfekt til svigermor! :sjarmor: Der fikk jeg jammen en ide, og mange, mange bilder inn i hodet mitt! :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

I lige måde!!! :ler:

Jeg er den lykkelige eier av en blender, kikkert, forundringspakke og Dremel-multi kopi......... :roll:

Skrevet

Syns dette virker skremmende kjent jeg nora... Bortsett fra at jeg har det slik når jeg kommer hjem fra butikken :evil:

Dumme Suzy :evil:

Suz :ler:

Skrevet
I lige måde!!! :ler:

Jeg er den lykkelige eier av en blender, kikkert, forundringspakke og Dremel-multi kopi......... :roll:

Jeg har vurdert de blenderne de selger der, men jeg har aldri hørt om et merket (Bomann, tror jeg det heter). Hvordan er kvaliteten?

Skrevet

Så godt å vite at andre er like dumme som meg!! Nå har jeg akkurat betalt e-fakturaen fra Netthandelen, så om noen dager kan jeg ta meg en padletur på sjøen i den lille båten min :ler: !!

Men- de har jo mange greie ting der også da... Det er bare så synd at jeg får et kick av å vinne auksjonene, så når det bare er sekunder igjen klikker jeg som en gal for å vinne :roll: .

Skrevet

Flåten skal svigermor få (etter råd fra Octavia) for hun har snart bursdag!! :hoho: Gjett om hun blir glad, syns jeg ser henne for meg, ja... :hoho:

Skrevet

Det er bra at det ikke bare er meg som bruker penger da..... :wink:

Gjest Scampi
Skrevet

Kvaliteten er på linje med Europris-produkter..

Hilsen Scampi som har been there - done that :ler:

Skrevet
Kvaliteten er på linje med Europris-produkter..

Hilsen Scampi som har been there - done that :ler:

M.a.o. best å holde seg unna da. Ingenting er som å lære av andres feil :wink:

Skrevet
nå er jeg den heldige eier av flåte med tak' date=' en slags båt i kraftig vinyl-bla-bla-bla, og en kjempenyttig hulltang...[/quote']

:ler::ler::ler:

Gjest celine
Skrevet

Bare sånn av ren nysgjerrighet... Hvor mye måtte du gi for den der flåten?? Hørtes ut som en morsom ting å ha med på ferie til sørlandet..

:D :D :D

Annonse
Skrevet
:evil: NÅ er jeg sinna! Alle disse oppmodningene om å klikke på reklamene her på KG har gjort til at jeg er mange hundre kroner fattigere... Tenkte jeg skulle støtte KG litt' date=' og klikka i vei på både det ene og det andre. Ingenting som frista noen plass, plutselig kom jeg til å klikke på netthandelen.no, og nå er jeg den heldige eier av flåte med tak, en slags båt i kraftig vinyl-bla-bla-bla, og en kjempenyttig hulltang...[/quote']

Viljestyrke Nora, viljestyrke :ler: Vet hvordan du har det, men som Suzy er det stort sett butikker jeg går amok i.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vurdert de blenderne de selger der, men jeg har aldri hørt om et merket (Bomann, tror jeg det heter). Hvordan er kvaliteten?

Blendern er det eneste jeg ikke har fått enda, men resten har kommet.

Kjøpte en ladyshaver for en stund siden av merket Boman. Dårlig!!!

Skrevet
Bare sånn av ren nysgjerrighet... Hvor mye måtte du gi for den der flåten?? Hørtes ut som en morsom ting å ha med på ferie til sørlandet..

:D :D :D

Flåten fikk jeg for 251 kr, + frakt selvfølgelig, den koster 590 kr til vanlig... Var ganske søt, men vet ikke hvor funksjonell den egentlig er :-? Blir litt spennende å se når varene kommer, jeg har kjøpt forskjellig der før, bla en sukkerspinnmaskin( :hoho: ), og en "sjefsstol". Stolen er veldig bra, og bare min!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...