Gå til innhold

rense chakra

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

nei. ingen har eneretten på den. den er alles Skalvdersjura.

syns trådedne her sklir fort ut til stygge personangrep. tviler på at slike kommentarer fra motsattes side ville stått. utrolig hvor lavpannede enkelte kan virke.

har du blokkering i chakra ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_medium_*

syns trådedne her sklir fort ut til stygge personangrep. tviler på at slike kommentarer fra motsattes side ville stått. utrolig hvor lavpannede enkelte kan virke.

medium skulle nicket være. ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hordan man kan gjøre det selv. Men jeg var på chakrabalansering hos ei som kaller seg spiritual therapist på Karmøy. (PM meg dersom du ønsker navn) Fantastisk skjønn dame!:))

Jeg har ingen plager, bortsett fra at jeg opplevde at jeg selv var veldig negativ i tankegangen. Derfor ville jeg bare prøve "ett eller annet", for det virket så spennende. Jeg må si at jeg etter behandlingen var mye mer positiv. Hvorvidt det det var pga chakrabalanseringen, vet jeg ikke. Behandlingen foregikk med behagelig musikk, denne sjønne damen, og under et godt og varmt teppe. Selve opplevelsen var rett og slett herlig. Det kostet 400kr og varte 1 time. (Fikk kvittering etterpå også - dama driver seriøs business med dette:))

Så jeg kan iallefall anbefale en slik behandling dersom du funderer på chakrabalansering/rensing. Bare det å få slappe av slik for 400 kr var uansett verdt det for meg. :)

Lykke til :)

Endret av Lenestol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har blokkering i chakra, men jeg tror det kan gå og av det jeg leste, så ser det ut som om det kan stemme. Skal forsøke å rense med de metodene som er beskrevet her og forhåpentligvis så blir det bedre.

Holdt meg unna denne tråden, da jeg også syntes det ble litt mye tull og drittslengning. Syntes det er helt utrolig at det for enkelte er umulig å respektere at folk tror på noe de selv ikke tror på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har blokkering i chakra, men jeg tror det kan gå og av det jeg leste, så ser det ut som om det kan stemme. Skal forsøke å rense med de metodene som er beskrevet her og forhåpentligvis så blir det bedre.

Holdt meg unna denne tråden, da jeg også syntes det ble litt mye tull og drittslengning. Syntes det er helt utrolig at det for enkelte er umulig å respektere at folk tror på noe de selv ikke tror på.

Vet. Man må enten blokkere "idiotene", eller velge og ikke lese. Finnes heldigvis mer alternative steder hvor det faktisk går an å diskutere slikt! :) Du kan rense med pendel og (mulig jeg har nevnt det - jeg føler ikke helt for å lese igjenom alt jeg har skrevet akkurat nå).

Her kan du åpne/lukke chakra med pendel http://hubpages.com/hub/Chakra-Reading-Crystal-Pendulum

Og setter du deg inn i hvert chakra er det jo fint å lære seg å lukke/åpne/balansere chakra selv.

jeg har krystallpendel, funker veldig bra til sånt. og åndelig kontakt. en universal sten!

Jeg syns at de som bruker krystallpendel burde beskytte seg godt, for det kan raskt komme "klebeånder" på en.

Står litt mer om chakra og pendel her og http://solaia.no/Pendel.html (han er forresten veldig dyktig han bak siden, og sikkert mer behjelpelig på spm enn mange her, hehe).

Har haugevis av chakrasider. Hvor er de når man trenger dem!

Steiner er også bra sammen med chakra. Jeg elsker steiner.

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Tråden er delt. Diskusjon rundt dokumentasjon av alternative fenomener og alternativ behandling har blitt flyttet til denne tråden:

Link

Bolledeig (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...