Gjest Mzfire Skrevet 26. juni 2003 #41 Skrevet 26. juni 2003 Eneste jeg er flink på som jeg kommer på er å Legge meg alt for sent Late meg Ringe for mye med kontantkortet Bekymre meg Spise usunne ting Dette var kansje litt negative ting. Skal prøve å si noe positivt å. Fantasere, er den drømmern. Da går tiden fort... Kjeder meg sjelden da jeg alltid er forgapt i noe på tv, film, musikk eller bøker. Flink i jobben min, fått høre at jeg passer til den.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 26. juni 2003 #42 Skrevet 26. juni 2003 * Flink med dyr, er veldig rolig. * Elsker å lære, spesielt historie og lignende. Skolelys/bokorm. * Dyktig i alpint. * Har gode runde/banetider med bil, kan kjøre konkuransedyktig. * Flink å skru, demontere/montere. Elsker å restaurere eldre biler. * Utrolig god til å krangle. 8) * Skyter fort, pent og stødig med både rifle og pistol. * Bruke penger slik at de strekker langt. Det er vanskelig, men det går. * Skjemme bort meg selv og de jeg er glad i. * Jeg er en jævel på å bygge plastmodeller, og lage små detaljerte scenarier. Ellers trives jeg med å lære mye nytt, og jeg liker å kunne noe om alt.
Gjest Kira Skrevet 26. juni 2003 #43 Skrevet 26. juni 2003 Åh ... Skal vi se her ... Jeg er flink til å: - Lytte - Være ærlig - Kverulere - Få folk til å le når det trengs - Å ha det gøy - - Dressere (hunden, altså) :blunke:
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2003 #44 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er en god venn, og en god lytter og samtalepartner. Jeg har håndlaget med dyr, er tålmodig, rolig og tydelig. Disse egenskapene gjør meg også flink til å "hanskes med" folk, noe som gjør meg flink i jobben min. Jeg er effektiv, systematisk og får ting gjort. Jeg har godt språkøre og er flink til å uttrykke meg skriftlig (blant annet skrevet grådig gode oppgaver som student) Jeg er omtenksom. Jeg er min kjæres elskede kjæreste!! (sier litt det, vel!) Jeg er flink til å kjøre bil. Ja! ....men å si hva jeg er flink til er jeg ikke så flink til... Det er litt uvant. Pleier desverre å tenke negativt om meg selv... Men jeg prøver å snu tankegangen min og jobber hardt med saken!!
kjellebassen Skrevet 27. juni 2003 #45 Skrevet 27. juni 2003 Jeg er god til å: Elske Lage mat Kverrulere Ordne i huset Og jeg er veldig intelligent Oj, jeg høres jo nesten ut som en kvinne (La dere merke til trapeseffekten på dette innlegget)
Kalas Skrevet 27. juni 2003 #46 Skrevet 27. juni 2003 Jeg er superflink til: - Å legge makeup - Å late meg uten å få dårlig samvittighet - Å få andre til å føle seg vel - Å lage ordspill - Å drikke meg full
*Lavendel* Skrevet 27. juni 2003 #47 Skrevet 27. juni 2003 Er ikke god på noe jeg.... :oops: jo....veldig god til å lage drops, det er jeg...
Hedda-78 Skrevet 29. juni 2003 #48 Skrevet 29. juni 2003 Eg er tolerant, flink til å sei pyttsann, det er ikkje så farlig, dersom andre gjer ein bommert eg må rette opp i, og respekterer fullt ut at andre har ei anna meining enn meg, så lenge eg får ha mi meining i fred. Dessutan er eg flink til å gi kompliment når folk har ny eller fin hårsveis/ kle. Og eg er flink til å spare (når eg vil. (er sunnmøring....)) Og eg er sjokolade-mester!
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #49 Skrevet 30. juni 2003 Jeg er flink til hmmmm ikke lett, men skal prøve likevel hmmmmmmm mye lettere å finne negative ting hmmmmm: Flink til å lage usunn mat elsker usunn mat med masse smør, fløte flink til å lytte sier ofte det jeg mener ( tenker selvfølgelig over hvem jeg sier det til) flink til å finne på ting sammen med barna ( fisking, fotball, leker ol) flink til å utsette ting til dagen etter ( noe som gjør samboeren min galen ) Flink til å gjøre akkurat det jeg må når det gjelder skolearbeid ( min egen)
Gjest Poirot Skrevet 30. juni 2003 #51 Skrevet 30. juni 2003 Kose meg Takle stress Ta ansvar Være tolerant Også er jeg veldig god til å lese!
Gjest Candyfloss Skrevet 30. juni 2003 #52 Skrevet 30. juni 2003 Hmm... Jeg er flink til å være perfeksjonistisk, flink til å ikke vise følelser, flink til å krangle, flink til å diskutere, flink til å se muligheter, flink til å bli fort full, flink til å snakke masse i telefonen, flink til å trene, flink til å fortrenge det negative, flink til å lytte...og flink til å rote meg bort i ting jeg ikke burde... :blunke:
Miew Skrevet 30. juni 2003 #53 Skrevet 30. juni 2003 Jeg har en bemerkelsesverdig evne til å fortsette å leve selv om livet ofte er ulevelig. *skåle for seg selv* Woho, jeg er udødelig!!
Gjest dorian Skrevet 30. juni 2003 #54 Skrevet 30. juni 2003 Jeg er en jævel til å drikke rødvin. Også kan jeg lage mat! Og web. dorian - TRE ting!
plummerbabe Skrevet 2. juli 2003 #55 Skrevet 2. juli 2003 Jeg er god til gi klemmer Jeg er god til å vise følelser/temperament er ingen dårlig ting Jeg er god til å elske... :oops: sier mannen min Jeg er god til å lage chicken tikka masala Jeg er god til å huske telefonnummer, bilnummer, fødselsnummer, bursdager, varenummer og andre viktige sifre!!! Jeg er god til å finne noe man kan feire, særlig på en helt grå tirsdag Jeg er god til å høre når ungene våkner om natten Jeg er en jævel :evil: på å være ærlig..... Jeg har i gode øyeblikk mye selvironi og selvinnsikt
Marble Skrevet 4. juli 2003 #56 Skrevet 4. juli 2003 - Gruble - Analysere - Spise sjokolade - Bruke penger - Smile - Hjelpe venner - Takke - Ideer - Skryte av andre - Klemme - Drite meg ut - Si feil ting når jeg er frustrert - Si rette ting når jeg slapper av - Tenke - +++++++
Ciara Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #57 Skrevet 4. juli 2003 Vega: Jeg likte ditt svar veldig godt! :D Det er kanskje det vi aller helst skulle vært flinke til alle sammen, ikke sant? Jeg synes det er så utrolig befriende å møte mennesker som er totalt seg selv og som trives med det!!! 8)
Gjest Scarlet Skrevet 7. juli 2003 #58 Skrevet 7. juli 2003 Jeg er: * God til å lage mat * Spiller piano som er gud :blunke: * Flink med tenke-og strategi-spill * Flink til å trene! * Flink til å vise omsorg for andre mennesker * En god lytter
Milo Minderbinder Skrevet 15. juli 2003 #59 Skrevet 15. juli 2003 Jeg er meget flink til å skrive brev til byråkrater som er svært vanskelige å gi fornuftige svar på, dersom ønskene jeg fremmer ikke blir innfridd. (jeg er en eks-byråkrat) Jeg kan lag mat. Jeg kan bake. Jeg er flink til å slappe av. Jeg er flink til å bli rasende på dibbedutter som ikke virker som de skal. Milo
jordbær Skrevet 15. juli 2003 #60 Skrevet 15. juli 2003 Jeg er flink til å kvervulere og å si det jeg mener(og kunne stå for det jeg har sagt/skrevet)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå