Gå til innhold

JamJam og prinsen 03.07.04


jamjam

Anbefalte innlegg

Tja.. med fare for å bli beskyldt for å være en hysterisk kommende brud,starter jeg litt rabling her..

Har vel ikke altfor mye å fortelle akkurat nå,lite gjort (siden jeg har goOoOod tid) og mye ubestemmelige tanker. :)

Det vi har gjort:

Bestilt kirke

Bestilt lokale

Bestilt fotografering

Ordnet forlovere

Brudepikene er i boks (og gud bedre hvor mange den ene ble til til slutt.. hehe..)

Det var vel det..

Nei,forresten,siden den ene tingen jeg er bestemt på er invitasjonene har jeg bestilt matriale til dem.. Og forøvrig er det greit å ha god tid på dem,så det blir kos og ikke stress :)

Tenkt til å lage inbydelser,kirkeprogram og bordkort i samme stil,og det blir mange ting og klippe-lime-stemple-håndskrive-knyte ting det.. puh..

Takk og lov for forloveren min,som forbyr meg å lage noe uten henne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig forlover du har !

Dere kommer sikkert til å kose dere masse nå i tiden frem til bryllupet !

Jeg synes dere har fått mye på plass jeg. Selv skal jeg i ilden helga etter, og vi har ingenting håndfast ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har tatt litt ferie her jeg,siden været de siste par ukene har vært så henrivende bra her østpå.. øh..

Vel,har i hvertfall ikke gjort store greiene,prinsen har nemlig ikke jobbet borte så da har jeg hatt andre ting å ta meg av på kveldstid! :engel:

Betalt og hentet invitasjons-tingene bare,så da kan jeg begynne å skjære og kose meg snart :)

Åh,også har jeg funnet verdens nyyyyyyyydeligste kjole på nett, (enkel,men helt spesiell) og den er selvsagt ikke å finne i Norge.. :cry:

Skulle nesten gitt hva som helst for å bli overrakt til prinsen i den.. sukk..

Men,det dukker vel opp en annen tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen i "hysterisk vordende brud"-klubben!

Er imponert over at du allerede har bestilt materiale til invitasjonene, jeg - jeg gifter meg en måneds tid etter deg, og selv om jeg har tanker om hvordan invitasjonene skal se ut, har jeg ikke turt tenke på dem ennå...

Kan du legge ut link til den flotte kjolen du hadde funnet? Jeg ble så nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott å se at det er mange med god smak her.. :P

Elsker i grunn den kjolen mer og mer jo mer jeg ser den,men er litt bekymret over at jeg ikke finner noen forhandlere i Norge..

Skeptisk til å kjøpe over nett en av de mest dyrebare tingene jeg kommer til å kjøpe i mitt liv..

Hmm..

Men,jeg VIL bli prinsen min sin (sånn heeeelt på ordentlig) i den..

Åh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi, alltid hyggelig når nye fjes stikker innom.

At jeg har kommet langt i planlegginga er vel ikke til å stikke under en stol. Men jeg har lovet meg selv at vi ikke skal stresse med dette til neste år. det virker langt billiger å gifte seg om man kjøper ting litt etter litt og ikke alt på en gang.

By the way, kjempefin kjole du har funnet deg, jeg skal selv bestille min kjole fra Usa, fordi den ikke finnes i norge og at det blir billigere. har egentlig ingen betenkeligheter med det, stoler på at kjolen er like vakker som på bildet, om ikke vakrere.... :D

Hvor mange brudepiker endte dere opp med da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...