Gå til innhold

Hvilken IKEA er best?


LilleLavendel

Anbefalte innlegg

Jeg har kun vært på IKEA på furuseth... men hvilken IKEA er egentlig best??

Vurdere en liten tur dit i, og tenkte automatisk på furuset... men kanskje ikke det er den beste?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elastica
Jeg har kun vært på IKEA på furuseth... men hvilken IKEA er egentlig best??

Vurdere en liten tur dit i, og tenkte automatisk på furuset... men kanskje ikke det er den beste?!?

Tenk ut hva du trenger, og sjekk på hjemmesiden til Ikea hvilken av butikken som har flest av de tingene du kan tenke deg. Jeg har ofte sett at enkelte av butikkene er tomme for forskjellige varer.

For øvrig kjenner jeg ikke til Furuset og kan ikke gi deg noe bedre svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til begge og synes Slependen er best. Lettere tilgjengelighet mellom avdelingene, og bedre oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke handlet skikkelig på furuset, bare vært innom et par ganger. Men jeg foretrekker slependen ettersom jeg har vært der utallige ganger og da også vet hvor alt ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner til begge og synes Slependen er best. Lettere tilgjengelighet mellom avdelingene, og bedre oversikt.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at furuset ikke selger kjøkken? Jeg drar alltid til slependen etter noen bomturer til furuset.

Furuset selger kjøkken. Har kjøpt kjøkken der selv.

Foretrekker Furuset, men vet at jeg av og til har måttet kjøre til Slependen fordi de har mye større utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at furuset ikke selger kjøkken?

Vi kjøpte kjøkkenet vårt på Furuset, så det stemmer ikke.

Vi prøver å sjekke varebeholdningen på nett før vi drar, sånn at vi vet hvor de (mest sannsynlig) har den varen vi er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Jeg kjenner til begge og synes Slependen er best. Lettere tilgjengelighet mellom avdelingene, og bedre oversikt.

Enig, og det virker som om de har flere ting på lager også, som Furuset ikke har :)

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise
Vi kjøpte kjøkkenet vårt på Furuset, så det stemmer ikke.

Vi prøver å sjekke varebeholdningen på nett før vi drar, sånn at vi vet hvor de (mest sannsynlig) har den varen vi er ute etter.

Min kjære kjøpte også sitt kjøkken på Furuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Furuset best, i den grad jeg i det hele tatt orker Ikea. Grunnen er enkel. Kommer man til fots og skal ha noe lite og lett som de bare har på hentelager, så er hentelageret for langt unna på Slependen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun vært på IKEA på furuseth... men hvilken IKEA er egentlig best??

Vurdere en liten tur dit i, og tenkte automatisk på furuset... men kanskje ikke det er den beste?!?

Slependen! LETT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...