Gjest Wrangler Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Da skal jeg og min kjære gifte oss! 2 år med avstandsforhold pga jobb, et brudd i forlovelse, og masse krøll med mest gøy! ååå tenk at jeg skal gifte meg, er liksom ikke gifte-seg typen i det hele tatt... Men åå så trivelig og koselig, fine gode mannen min! (blivende mann...) Her skal vi gifte oss: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Vil...aupteingang.jpg Herregd, holder på å bli en sånn dere hvinenede "guuuuuuud a meeeeiii" "ooooo, iiiiiii, aaaaaa, ååååå" Hva er klart? Nesten ingenting! hehe! Ikke noe stress her i gården. Fikk dato idag, så stedet er ok, papirer holder vi på med. Kjole til lillefrøken er i boks takket være snill bestefar som har vært i Kina. Regner med vi skal ha middag på Schlosskeller (slottskjeller). Og smykke jeg skal ha på er ordnet! (også takket være bestefar som har vært i Kina) Forlover har begge to bestemt seg for hvem skal være.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Sikker på at det vil vare? Vel, hvem kan vel være det? Skilsmisse-statistikken er rimelig høy i Norge, og de færreste gifter seg vel om de vet de skal skilles? Unødvendig kommentar syns jeg
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Å gifte seg etter to år er overstadig hastverk spør du meg. Men to each her own. Hva som er nødvendig eller ei bestemmer ikke du, så fuck off.
Trudeluttan Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Isch for en gjest... Men GRATULERER så masse! Kjempe gøy, viktig å ha fått testa ut forholdet litt på forhånd spør du meg =) Masse lykke til i forbredelsene! Ser ut sm et kjempefint sted dere skal gifte dere! Håper dere får en kjempefin dag! Atter engang Gratulerer Wrangler !
Gjest Wrangler Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Plingo: 9.april..2008. Gjest kan hoppe i havet, den personen kjenner ikke meg og vet ikke et døyt. Vi er voksne folk, jeg er 32 og han er 34, vi har hatt et langt forhold bak oss før vi traff hverandre. Vi har kjent hverandre i mange år (siden vi var i våre forrige forhold) Så ja, er temmelig sikker på at det er OSS. Vi har hatt en stor krise i forholdet vårt, men kom ut av det enda mer forelsket, trygg på hverandre, og enda mer sikker på at det er dette som er riktig for oss. Vi har vært kjærester i 1 år og to mnd, men ett år før dette hadde vi et litt on and off flørtings på gang. Det vil si at hver gang vi traff hverandre så var gnisten der, til slutt tok han grep om saken og inviterte meg til bursdagen hans dit han bor. (nord sverige) Og så var det gjort.
Gjest Wrangler Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 Forresten! Takk for alle hilsner!!! Vi skal gifte oss så "kjapt" fordi vi reiser til Australia for ett år i juni! Litt lettere med familie visa når man er gift, og å gifte oss vil vi uansett. Men bryllup har vi tenkt på leenge, vært forlovet i 1,5 år...hehe!
Store My Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 Plingo: 9.april..2008. Jeg regner med at du mener 2009? (ikke for å være frekk og pirkete, bare for å være sikker på at vi snakker om i år)
Anglofil Skrevet 15. januar 2009 #11 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Gratulerer med forlovelsen! Og ikke hør på gjestene. Jeg ble forlovet etter to mnd, og jeg vet det vil vare, det er min kjære og jeg som er i vårt forhold, ikke alle andre. Og apropos, mine foreldre har nå vært gift i snart 28 år, og ble forlovet etter 3 mnd, så hvorfor se på skilsmissestatestikk? Nei, du, følg hjertet ditt, så derfor: gratulerer! Mvh Yvonne Endret 15. januar 2009 av Yvonne
Gjest Wrangler Skrevet 15. januar 2009 #12 Skrevet 15. januar 2009 Jeg regner med at du mener 2009? (ikke for å være frekk og pirkete, bare for å være sikker på at vi snakker om i år) Skulle til å svare : "nei mente i år!!!", men så slo en liten del av fornuften inn: det ER jo 2009! Ja mente 2009, hehe! Sånn er det å ha vært syk siden nyttår, får ikke med seg slike ting.
Store My Skrevet 15. januar 2009 #13 Skrevet 15. januar 2009 Blir det bare et enkelt bryllup, eller? God bedring dersom du fremdeles er syk..
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #14 Skrevet 15. januar 2009 Da skal jeg og min kjære gifte oss! 2 år med avstandsforhold pga jobb, et brudd i forlovelse, og masse krøll med mest gøy! ååå tenk at jeg skal gifte meg, er liksom ikke gifte-seg typen i det hele tatt... Men åå så trivelig og koselig, fine gode mannen min! (blivende mann...) Her skal vi gifte oss: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Vil...aupteingang.jpg Herregd, holder på å bli en sånn dere hvinenede "guuuuuuud a meeeeiii" "ooooo, iiiiiii, aaaaaa, ååååå" Hva er klart? Nesten ingenting! hehe! Ikke noe stress her i gården. Fikk dato idag, så stedet er ok, papirer holder vi på med. Kjole til lillefrøken er i boks takket være snill bestefar som har vært i Kina. Regner med vi skal ha middag på Schlosskeller (slottskjeller). Og smykke jeg skal ha på er ordnet! (også takket være bestefar som har vært i Kina) Forlover har begge to bestemt seg for hvem skal være. Gratulerer!! Datoen (9.april) var jo litt spesiell da...
Gjest Wrangler Skrevet 15. januar 2009 #15 Skrevet 15. januar 2009 plingo: Ja blir et enkelt bryllup, har så mye å gjøre med flytting, jobb OG bryllup! Nærmeste familie iallefall + forlovere, men får se. Egentlig vil vi dele dagen med litt flere, men det koster jo flesk. siste gjest: hehe! Vet du hva som er enda mer morsomt med at det ble den dagen? Min kommende mann er TYSK!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #16 Skrevet 15. januar 2009 Er det noe spesiell grunn til at dere valgte påska for å gifte dere?
Gjest Wrangler Skrevet 15. januar 2009 #17 Skrevet 15. januar 2009 Nei, var da vi kunne rett og slett. Andre datoen vi tenkte på og kunne få var 7 mars, det synes vi var litt vel kjapt - selv for oss. Han jobber 10 dager borte i mnd så da blir det begrenser for når det er mulig. Og i påsken har begge to fri uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå