Gå til innhold

Blandevann

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Else_*
Skrevet

Jeg skal ut i dag, og det står sprit på menyen. Jeg blander alltid med appelsinjuice, men nå er jeg så utrolig lei av det!

Hvilket blandevann bruker dere? Håper å få noen gode tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bruker det du liker egentlig...

- litt sitronsaft og cola(eller sprite)

- iste (med kanskje en liten sitronsprut i..)

- noen bruker fanta exotic (ikke jeg, liker ikke sånn tropisk smak)

osv osv.....

Jeg bruker å blande mer drinker de gangene jeg drikker sprit og er hjemme slik at jeg kan grise og mixe akkurat som jeg vil :)

Skrevet

Hva legger du i ordet "sprit"?

Hvis det er vodka du skal blande med, så anbefaler jeg Battery eller Burn. Eventuelt Cola og sitron eller Sprite og sitron. Hvis du er i det kreative hjørnet, så kan du jo kjøpe en strawberry daquiry mix og blande sammen appelsinjuice, daquiry mix og vodka. Smaker ikke lenge kun appelsinjuice, og er kjempe godt! :)

Hvis du skal blande med rom så er Bacardi Razz og sprite godt. Det samme gjelder Bacardi Razz/Limon og Cola.

Gjest Rubens Rikskringkasting
Skrevet

Min "spesial" er sprite og ublandet saft;) Godt med blåbær- eller ferskensaft i hvert fall!

Dessuten er det en venn av meg som lager en veelig god drink bestående av sprit, sprite og premium juice med smak bringebær, apelsin og druer(tror jeg). ^^

Skrevet

Jeg blander ALLTID med fun light; peach passion (den oransje) og fanta orange/solo. Mange som syns dette blir for søtt, men jeg syns det er helt genialt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...