Gjest Gjest_Else_* Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Jeg skal ut i dag, og det står sprit på menyen. Jeg blander alltid med appelsinjuice, men nå er jeg så utrolig lei av det! Hvilket blandevann bruker dere? Håper å få noen gode tips!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Du bruker det du liker egentlig... - litt sitronsaft og cola(eller sprite) - iste (med kanskje en liten sitronsprut i..) - noen bruker fanta exotic (ikke jeg, liker ikke sånn tropisk smak) osv osv..... Jeg bruker å blande mer drinker de gangene jeg drikker sprit og er hjemme slik at jeg kan grise og mixe akkurat som jeg vil
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Hva legger du i ordet "sprit"? Hvis det er vodka du skal blande med, så anbefaler jeg Battery eller Burn. Eventuelt Cola og sitron eller Sprite og sitron. Hvis du er i det kreative hjørnet, så kan du jo kjøpe en strawberry daquiry mix og blande sammen appelsinjuice, daquiry mix og vodka. Smaker ikke lenge kun appelsinjuice, og er kjempe godt! Hvis du skal blande med rom så er Bacardi Razz og sprite godt. Det samme gjelder Bacardi Razz/Limon og Cola.
Gjest Rubens Rikskringkasting Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Min "spesial" er sprite og ublandet saft;) Godt med blåbær- eller ferskensaft i hvert fall! Dessuten er det en venn av meg som lager en veelig god drink bestående av sprit, sprite og premium juice med smak bringebær, apelsin og druer(tror jeg). ^^
desperate Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Jeg blander ALLTID med fun light; peach passion (den oransje) og fanta orange/solo. Mange som syns dette blir for søtt, men jeg syns det er helt genialt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå